Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dve stratené holubice - 11. kapitola


Dve stratené holubice -  11. kapitolaRozuzlenie celej pozamotanej situácie s Edwardom, Victoriou a Bellou. :) Vopred sa ospravedlňujem všetkým prívržencom Edwarda.

Edward si len odfrkol a znova zastal. Cez Victoriino plece som sa na neho pozerala s jemným smútkom.

Keby prišiel pred dvoma mesiacmi, s radosťou by som sa mu vrhla okolo krku, ale potom by sme sa asi s Victoriou nikdy nespriatelili a naše stretnutie by dopadlo buď mojou smrťou, alebo jej. Nad tou predstavou som naprázdno preglgla. A teraz stojí predo mnou a mňa pri pohľade do jeho nádhernej tváre nepichá srdce, nebolí duša.

Victoria stále stála nakrčená a vrčala. Podišla som k nej a položila som jej ruku na rameno. Ospravedlňujúco sa na mňa usmiala a narovnala sa. S Edwardom pri mojom dotyku až myklo.

Pousmiala som sa. Akoby až vtedy na mňa začala doliehať fyzická bolesť z pádu o strom a až teraz som zasyčala od pálčivej bolesti na hlave.

„Vidíš, čo si spravil?!" znova zasyčala Victoria a rýchlosťou blesku prešla k batohu položenému v strede lúky. Vytiahla z neho malú lekárničku a podala mi ju. Vďačne som si ju zobrala a vytiahla som z nej dezinfekciu s obväzom. Victoria a Edward na seba nevraživo pozerali.

Obmotala som si obväz okolo rany, no tak nešikovne, že sa mi po troch sekundách opäť zošmykol. Victoria si vzdychla a prisadla si ku mne, aby ma ošetrila. Edward zatiaľ... premýšľal? Neviem... V tvári mal bezduchý výraz a stále bol v bojovej pozícii.

Obväz mi našťastie už nespadol, ale oni dvaja na seba stále vrčali. No, ako mám šancu vidieť, upíri sú dosť agresívni. Victoria si sadla ku mne a pohladila ma po chrbte ruky. Edward okamžite zaostril na naše tváre. Je príšerne bojazlivý.

„Ona mi neublíži," povedala som a pozrela som na neho, „na rozdiel od teba," doplnila som a Victoria prižmúrila oči.

„Vážne?" šepol a ona na to vycerila zuby.

„Vypadni!" zasyčala a druhú ruku zaborila do vlhkej zeme.

„Lebo inak čo?" odpovedal s úsmevom a zopakoval jej provokačnú poznámku. Victoria zavrčala a vyskočila na nohy.

„V-y-p-a-d-n-i!" zopakovala pomaly a usmiala sa na neho. Edward len zaťal päste.

„A čo ak nie?" opýtal sa a podišiel ku nej o dve kroky bližšie.

„Prestaňte!" vykríkla som naštvane, ale tí dvaja ma ignorovali. Dopekla, zaujíma tu niekoho môj názor?

„Ver mi, že ťa nechcem zabiť, ale budem musieť, ak ten svoj upírsky zadok okamžite nevypakuješ a nezmizneš!" zavrčala a začala sa triasť. Toto bude zlé. Victoria má problémy s ovládaním a predpokladám, že po Edwardovi o niekoľko sekúnd vyštartuje a aj keď som ho nemilovala, mohlo sa stať, že by sa potom zranila práve Victoria a to som nemohla dopustiť.

„Prečo? Rozkážeš mi?" spýtal sa ironicky Edward a ja som od zlosti až zaťala päste. Prečo ju provokuje? Nie je už taký, aký býval.

„Nedokážeš si nájsť za Jamesa lepšiu náhradu ako človeka? Alebo si stroskotanec?" pýtal sa ďalej. Victorii sa už hrudníka drali nepreniknuteľné steny vrčania a rozlievali sa po celej lúke ako vibrujúci telefón. Prenikali mi až hlboko do ušných bubienkov. Toto nie je dobré... Toto nie je vôbec dobré. Victoria sa hrbila, triasla a napínala svaly na rukách.

„No tak, na čo čakáš? Zabil som ho," šepol potichu a usmial sa, „roztrhal som ho na kusy. Prečo ho nepomstíš? Ale ja som mu nakukol do myšlienok. Nemiloval ťa..." vyslovoval a zlovestne sa pri tom usmieval.

Victoria sa s tlmeným výkrikom rozbehla na neho a zdrapila ho za krk. Odtisol jej ruku a zovrel obidve dlane. Vyšmykla sa mu a so snahou zhodiť ho, mu skočila na chrbát. Znova ju odtisol.

Niekoľko ďalších momentov bojovali a ja som sa len nemo pozerala a v hlave som si prehrávala všetky myšlienky. Prečo to Edward urobil? Nie je taký, aký býval. So smútkom som sa pozerala na neho a Victoriu, ako bojujú a lámu pritom polovicu okolitých stromov. Ani jeden neprišiel ani len o prst, no aj tak som sa s hrôzou v očiach pozerala na moju bývalú lásku a najlepšiu priateľku. Videla som, ako ju Edward zdrapil za ruku a po čistinke sa začal rozliehať strašný škripot sprevádzaný jej výkrikmi a mojim rozhorčeným pohľadom.

„Už dosť!" vykríkla som čo najhlasnejšie a ich oči sa na chvíľu zastavili. Zapichli ich do mojej tváre.

„Neviem, čo to tu nacvičuješ, ale radím ti sa upokojiť, inak dám sama povel zabiť ťa!" pľuvla som na Edwarda a on si len zarazene vzdychol, akože sa vzdáva. Pustil ju. Victoria ho pustila a podišla ku mne. Na tvári sa mi uľavilo, keď som zistila, že jej nič nie je a pravá paža ostala celá.

„Bola by som rada, keby si odišiel," povedala nenávistne.

„A myslím si, že Bella je na tom podobne," dodala a žmurkla na neho.

„Má pravdu... Choď!" prikázala som mu a podišla som ešte bližšie.

Vyslal ku mne ešte jeden zničený pohľad, nevraživý na Victoriu a potom sa rýchlosťou blesku presúval preč z lúky. Ostala po ňom len dusná atmosféra, polovica stromov polámaných a boľavá rozbitá hlava.

Prečo ma odchod niekoho z nich vždy zmôže? Cítim sa, akoby som práve behala cezpoľný beh. Nebola to únava fyzická, ale psychická, no to jej neuberalo na sile. Znova som klesla do trávy a ruky si zložila do lona. Victoria si prisadla ku mne a ja som sa o ňu oprela.

Chvíľu sme mlčky sedeli, ona nehybne ako skala, ja s plytkým nadychovaním a vydychovaním. Potom sme vstali, Victoria si na seba znova navliekla ruksak a ja som si napravovala obväz. Obe sme uznali, že dobrá nálada sa už neobnoví a vydali sme sa späť k nášmu autu. 


Mrzí ma, že medzi kapčami boli také odchvíľky... nabudúce to bude lepšie. :) Páčila sa kapitola? A keď áno, poprosím o hlas v Naj poviedka mesiaca Október. :) Urobíte to pre mňa?


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dve stratené holubice - 11. kapitola:

 1
5.
Smazat | Upravit | 03.10.2012 [18:06]

Já říkám WOW!!! Emoticon Na nic jiného se asi ještě chvíli nezmůžu... chvíli počkej...
1 minuta...
2 mintuty...
3 minuty...
1 hodina..... Emoticon
Tak a teď už jsem schponá komentovat! Bože neustále obdivuju jak nádherně píšeš. Emoticon Ale ty tvoje zvraty mně jednou zabijou. EmoticonVážně cituju Edwarda: Ty budeš budeš moje smrt!!! Emoticon Emoticon Emoticon Nebo spíš tenhle tvůj Edwrad! Co jsi to s ním krucinál provedla! Emoticon Požaduju vyvětlení paní šéfová!!!! Emoticon Emoticon Timhle jsi mně dostala málem jdenou nohou do hrobu! Emoticon Proč se chová jako totální IDIOT?! Emoticon No já bych teda použila i ostřejší název ale nevím jak by na to nady reagovali. Emoticon Emoticon Ale já chi starýho Edwarda... Emoticon Emoticon Emoticon Ale ne fakt originálnější povídku jsem nečetla. Emoticon Emoticon A Victorie je skvělá. Emoticon Tohohle tématu se drž protože je opravdu neotřelé a ty jsi v něm mistr svého oboru! Emoticon A vůbec se neohlížej na mně. Emoticon Já mám totiž to svý Edwardovský myšlení. Emoticon Emoticon Emoticon Zkrátka PIŠ PIŠ PIŠ PIŠ PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIŠ!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Protože já se hrozně moc těším na pokráčko a doufám že s Edwardem se ještě setkáme. Emoticon Emoticon A snad za příznivější nálady a podmínek! Emoticon Emoticon Nenene já nuž zase přepínám na ten svůj Edwardovský režim takže to denska balím. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Ale samozdřejmě nemím zapomnout na tohle:
Kolbouk dolů paní spisovatelko! Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.10.2012 [18:45]

RuskaVodkaNo ten Edward sa nepáči ani mne... Emoticon Nejak sa nám chlapček pohoršil. Victoria je úžasná. To ako ochraňovala Bellu bolo neuveriteľné. Super, krása... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Bude ešte niečo s Edwardom? Nemusíš mi povedať, čo máš v pláne, len či sa ešte Edward objaví... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Kapitola bola úžasná, super, slvelá... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.10.2012 [21:17]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.10.2012 [21:12]

hmmm ten Edward se mi nelíbí, chci toho starýho, hodnýho Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. reneesmecarliecullen
01.10.2012 [20:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!