Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dvě divošky, pouta, bičík aneb jak jsem přišel o panictví? část 1


Dvě divošky, pouta, bičík aneb jak jsem přišel o panictví? část 1Ahojky, tak jsme se s Ejdriankou zase sešly a vymyslely jsme další hovadinku, ale dost jsme se u ní pobavily tak snad i vy se pobavíte. Je to o nadržených upírkách! Příjemné čtení a pobavení LoveCullenka a Ejdriana

Dvě divošky, pouta, bičík aneb jak jsem přišel o panictví?

Postavy: Edward Cullen, LC a Ejdriana



Pohled: LoveCullenka

Zrovna jsme seděly s Ejdrianou v našem oblíbeném podniku a jen tak tlachaly. Právě jsme vzpomínaly na den, nebo spíše noc naší přeměny. Stalo se to potom co jsme se s Ejdrianou totálně ztřískaly do němoty a potom se snažily svést upíra. Jenže nějak se to zvrtlo. Před tím než jsme šly na věc, tak jsme si daly na kuráž jointa a ještě ke všemu se zhulily, že jsme vše viděly třikrát a ještě se tomu všemu smály. Takže to byla fakt paráda. Jindy jsme to nedělaly, ale když on byl vážně hřebec.

Ve víru vášnivých hrátek se Ejdrianě zakousl do krku a cumlal, poté jsem přišla na řadu já. Pamatuji si jak jsme se tomu tenkrát smály. No jo, přeměna nás tolik netrápila, protože jsme v sobě měly až moc omamných látek. Ale ten upír, jak jsme se dověděly nás vůbec neměl v plánu přeměnit, jenže jaksi když jsme měly v krvi alkohol a trávu, tak se to přeneslo i na něj a to byl tanec. Na tu noc nikdy nezapomenu a na modřiny u pupíku taky ne.

Avšak my jsme toho nelitovaly. Mělo to své výhody... a to sice především tu, že jsme měly v sexu nehoráznou výdrž. No popravdě mohly bysme to dělat pořád a nemusely mít přestávku, ale lidské plemeno ano. Milovaly jsme sex a nemohly jsme bez něj žít. Vážně zkoušely jsme to. Docela se to dařilo vydržely jsme hodinu.

Vše by bylo v pohodě, kdyby zrovna neprošel ten úžasný a sexy zajíc!
Podívala jsem se na Ejdrianu jestli to vidí také, ale dle její reakce, což byli otevřená ústa a slina u pusy, tak ano.
Z mých úst se vydralo zavití a ten božský, který vypadal jako sexuální bůh se otočil.

Pohled: Ejdriana
Jen co kolem mě prošel ten krasavec, tak se mi zbouřily hormony a mě huba vyletěla z pantů. Nemělo cenu ji nahazovat zpět, protože by to udělala znovu, ale kvůli němu. Vstala jsem a mrkla jsem na LC, to mělo být znamení, že je můj, jenže ona se zamračila a kývala zuřivě hlavou, až se divím, že ji hlava neuletěla.
Zamračila jsem se na ni nazpět. Co to sakra má být, přece když si jedna vybere, tak ta druhá ji do toho neleze. Leda by...
„Ty chceš trojku?“ Zařvala jsem na ni z plných plic, tak aby to všichni koulemjdoucí slyšeli. Náš objev se otočil a přitom přehlídl šlupku od banánu a uklouzl. Byl to hlasitý náraz, kdyby byl člověkem, tak si tu jeho sexy prdelku pořádně narazil.

Pohled: LoveCullenka

‚Ne nejraději bych ho měla pro sebe. To si říká kamarádka? Já ho viděla první. Já si první všimla toho neodolatelného pevného zadečku. A vůbec mohla by mi ho přenechat, přeci jen jsem to byla já, kdo - kdo ji naučil věc s tím banánem a poctivě s ní cvičil.‘

Vsadím se, že tolik spotřeby banánů neměli ani ty nejmlsnější opice.
Ale tak proč ne. Dáme si trojku. Chlapec vypadá velmi schopně. Zakývala jsem hlavou na znamení souhlasu a šla k ní. Když v tom náš sexy bobešek uklozl po slupce od banánu.
‚My to tentokrát vážně nebyly!‘
Vyskočila jsem ze židle s rozhodnutím, že mu prdelku pofoukám a klidně i opusinkuji.

Pohled: Ejdriana
Když se k němu LC vydala, tak jsem viděla jeho zděšený pohled. No jo se jí určiě lekl, pomyslela jsem si. Vystrčila jsem své výstavní kozy, zatnula zadek a nasadila chůzi alá kamzík.
Vždycky to zabíralo, přinejmenším omráčilo, alespoň ty lidské, s těma to ale byl vždycky rychlý proces, nic nevydrželi a hned byli vycuclí, teď nemám na mysli krev, i když...

Pohled: LoveCullenka

No jo, zase vystavovala její přednosti - no co sice měla větší prsa, ale já je měla pěkně kulaťoučký a zase, když jsem běžela, tak jsem si s nimi nemohla vymlátit zuby. Ještě, že byla upír jinak by už ve svých osmnácti letch měla protézy.

Bežela jsem k tomu nádhernému kancovi.
,,Nechceš pomoct zvednot fešáku?" Zeptala jsem se ho sexy hlasem.
,,Ehm LC myslím, že s tím už pomoc nebude potřebovat." Vydechla a ukázala na jeho vybouleninu.
Nemohla jsem odolat, ale místo, abych mu pomohla vstát za ruku - jsem ho chytla za zadek a vyšvihla nahoru. Vážně byl tak pevný jak se zdál.

Kdybych byla chlap tak bych jistě - jen z pohledu na jeho nádherný zadeček, měla vybouleninu, ale takhle mám jen mokro v kalhotkách.
No dobře! Daly by se ždímat.

Pohled: Ejdriana
Sledovala jsem jak ho chytla za zadek. Kurňa já chci taky. Nenápadně jsem přicupitala za něj, tak aby si mě nevšiml a rychle jsem ho chytla za jeho pevnou půlku. Lekl se jak vorvaň a zapištěl jak holka. Ne že by neměl pěkný hlásek, ale co je moc, to je moc. A tohle bylo přespříliš.Během okamžiku jsem chytla do jedné ruky LC tričko , škubla a narvala mu ho do pusy. A byl klid... nebeský klid.

Pohled: LoveCullenka
,,Ejdriano asi bysme s ním měly jít někam, kde bude klid," mrkla jsem na ní, potože pánům v podniku se začali záhadně zvedat poklopce, bacha na to, aby jim neuletěly knoflíky.
Ta jen kývla a spolu s naším samečkem jsme se vydaly někam, kde budeme mít větší klid a hlavně pohodlí. I když s ním bych dokázala řádit kdekoliv.
Třeba i v psí boudě - no taková svačinka během orgií bodne ne?

Chytla jsme ho každá za ruku a utíkaly s ním. Byl velice rychlý. Jako ta veverka, když dostala kofein. No doufám, že takové tempo bude udávat i v posteli, na stole a ve vaně. Ach tolik plánů s ním, nesmí nám hlavně utéct. V hlavě se mi už rýsovaly všechny polohy kamasútry a vsadím se, že i Ejdrianě.
Podívala jsem se na ní a ona se jen mlsně usmála. Myslela na to samé.

Pohled: Ejdriana
Už jsem se nemohla dočkat, až ho hodím na postel a skočím na něj. Možná by nebylo na škodu ho hodit raděj na zem, ono to vyjde na stejno, ale škoda zničené postele.
Konečně jsme s našim úlovkem doběhli na místo, kde momentálně přebýváme. Není to nic velkého, ale pro naše radovánky to bohatě stačí.
Naše kořist, se trochu probrala k životu a snažil se něco říct, přes to tričko v puse. Vytáhla jsem mu ho z pusy a když jsem viděla, jak chce spusti spoustu zbytečných otázek, tak jsem ho chtyla pod krkem za triko a přisála se mi na ty jeho rtíky a přitom mu rukou přejela přes poklopec.

Pohled: LoveCullenka

Ona si strká jazyk do jeho nádherné pusy a já co ? Začala jsem přemýšlet kam bych mu ho mohla strčit já. Do ucha? Hmm prý to vzrušuje, ale jestli má bordel v ucho tam mě to zruší!
´Nemá dva jazyky?´ Chjo.
Náš sexyman tam stál jako solný sloup.
,,Ehm, ehm," odkašlala jsem si. Také jsem chtěla pocíti jeho ústa na mých.
,,V klidu LC o nic jsi nepřišla on totiž neumí líbat!" Vyprskla - nejdříve jsem si myslela, že si ze mě dělá srandu, protože tenhle mmm kus k sežrání nemohl neumět líbat.

Podívala jsem se na něj zkoumavě a jeho slina na bradě a Ejdrianin znechucený výraz mne přesvědčil.
,,Hmm něco by to chtělo..." přemýšlela nahlas Ejdriana.
,,BANÁN!" Zavýskla jsem a vrátila se s trsem banánů.

Pohled: Ejdriana
Na co chce proboha banán, to ho chce učit kouřit ptáka nebo co? I když možná, že je tenhle krasavec na kluky. Nebylo by od škody to zjistit i když zase podle jeho neustále vyčnívajícího poklopce ho přitahujem, nebo alesppoň já. Vítězně jsem si odfrkla.
Jenže mezitím co já jsem přemýšlela nad tímto božím dílem a LC si hrála se svýma banánama, tak nám náš objev chtěl utéct. Byl rychlý, to se musí nechat, ale já rychlejší a hlavně on byl asi ješě pořád v šoku, protože pořád dokola ochmatával tu kulatou kliku a nemohl ji otočit.
„Ty lišáku jeden!“ Nadskočil leknutím a LC spolka banán a začala se dusit, přestože vzduch nepotřebobala.
„Tak tys nám chtěl proklouznout jako myška jo?! Tady bude klouzat něco jiného!“ Ďábelsky jsems e zasmála a LC se ke mně hýkavě přidala a my se k němu začaly přibližovat jako supi k mršině.

Fešák se začal rozhlížet, kam by se před náma mohl schovat a jeho pohled zůstal na jednom místě. Podívaly jsme se kam se to dívá a byla to stolní lampa. Podívaly jsme se zpět, ale už tam nestál, ale pryč nešel, byla tady jeho vůně. Šly jsme podle ní a hledaly, když jsem uviděly jeho nohy jak vyčnívají dobrej metr zpod závěsu.

Pohled: LoveCullenka

Přiběhla jsem s banány a Ejdriana se na mě dívala jako na blázna. Vážně jsem ho nechtěla učit to co jí. Nebo se bála, aby v to nebyl lepší? Podrobně jsem zkoumala tvar jeho úst a musela jsem přiznat, že by byl lepší jak já.
Můj prvotní záměr byl takový, že jsem chtěla samčkovi ukázat, jak se má starat o jazyk samyčce. Ale má závislost na banánech se projevila a tak, když Ejdriana začala lovit samečka, tak jsem se málem udusila banánem. Byla bych první upír, který by tak umřel. Protože jak se zdálo náš plachý sameček nevěděl jak správně pužít svá ústa a nadržená samička v podání Ejdriany by raději zachraňovala jednoho ptáčka před věčným zamrznutím, než aby se starala o svou nejlepší kamarádku.

Nechala jsem tam Ejdrianu lovit a sama se vydala do svého ráje. Vešla jsem do místnosti, kde byli plakáty samých sexy chlápků a také mé nádobíčko. Pro začátek jsem vzala růžové pouta a bičík.

 

***

Doufáme, že jste se pobavili. Nechejte prosím váš komentář. Děkujeme LoveCullenka a Ejdriana



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dvě divošky, pouta, bičík aneb jak jsem přišel o panictví? část 1:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!