Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dva klany odlišných upírů - Prolog


Dva klany odlišných upírů - PrologToto je moje úplně nová povídka. Tenhle šílený nápad mě napadl z ničeho nic. Nechala jsem se inspirovat postavou ze seriálu The Vampire diars a chtěla to tak trochu spojit ze stmíváním. Bude se jednat, o naprosto dva odlišné upíry,Edwarda a Stefana. Jsou to sourozenci. Mají pár věcí společných, ale jsou, tak rozdílní. Nic víc vám neprozradím. Byla bych ráda, kdybyste mi zanechali vaše názory ohledně toho, co bych měla vylepšit a nebo naopak spravit. Napište mi taky, jestli má vůbec smysl v tom pokračovat. A jestli to vůbec za něco stojí. Zkritizujte mě prosím a to pořádně. Jinak vám přeji příjemné čtení. Vaše bella130

(Pohled Edwarda)

Jmenuji se Edward Cullen a můj bratr Stefan Salvator. Oba dva jsme upíři, kteří se živí krví, mají sílu, pohybují se rychle a podobně, ale to je jediné, co máme s mým bratrem společné. Tady se naše cesty rozchází. Jsme dva naprosto odlišní upíři. U každého probíhala proměna v upíra úplně odlišně. Nechtěli jsme to, ale nikdo se nás neptal, zda si to přejeme nebo ne.  Tak tedy začneme.

Stalo se to dne 30. 6. 1986, když jsem se svým bratrem šel z oslavy kamarádových narozenin. Byl to den, jako každý jiný. Ano, ten den si pamatujeme s bratrem do detailů. Byli jsme tehdy tak opilí, že jsme neměli ani ponětí, co děláme a co se to s námi vlastně děje. To jsme ještě navíc neměli ponětí, co se nám stane a jak hodně nám to změní životy. Zpívali jsme si a motali se, když v tom najednou v polovině cesty jsme narazili do dvou podivně vypadajících chlápků. Než jsme ale stačili se svým bratrem cokoliv zaregistrovat, už nás pevně drželi.  Kousli nás do krční tepny a než jsme stačili něco udělat, už byli pryč. Já se najednou začal svíjet v nesnesitelných bolestech. Moje celé tělo začal spalovat oheň a mířil si to k tomu poslednímu žijícímu orgánu v mém těle -  srdci.  Moje srdce bojovalo s posledních sil s ohněm, ale oheň vyhrával.  Moje srdce naposledy dvakrát poskočilo a poté navždy utichlo. Poté bolest od konečků prstů odezněla stejně rychle, jak přišla. U bratra proměna v upíra probíhala jinak a navíc ji měl vcelku rychlou.

Zatímco já se neúprosně celé tři dny svíjel v bolestech, on si musel jít mezitím obstarat lidskou krev, aby nezemřel. Mého bratra kousli, poté omdlel a jak se probudil, tak mu prý ten upír dal napít své vlastní krve z ruky. Jeho proměna, ale nebyla ještě zcela dokončena. Poté, co se napil lidské krve, už byl s plnou platností upírem.  Ze začátku si vůbec nic nepamatoval – doslova bláznil, ale postupně se začal zotavovat. Musel jsem mu s tím pomoct a stále mu být nablízku, aby nezabil ty nevinné lidi.  Já se vzpamatoval okamžitě, což bylo pro mě překvapením.  V postatě já mám čistý rejstřík, protože jsem zabil jen 5 lidí. Zatímco můj povedený bratr 30 lidí. Měl to chudák o tolik těžší. Museli jsme se s bratem naučit sebeovládání. Začali jsme lovit zvířata. Trvalo nám několik měsíců, než jsme se naučili dokonalému sebeovládání. Pár let jsme bydleli v lese v jedné staré chatrči, která tam stála už několik let. Poté jsme se s plnou platností rozhodli odstěhovat a začít žít život, jako každý jiný člověk. Našli jsme si byt v poklidném městečku Forks ve státě Washington.  Přihlásili jsme se na Forskou střední a začali naplno žít. Jo, a se svým bratrem se v hodně věcech lišíme. Rád bych vyjmenoval v jakých.

  1. Já se můžu pohybovat na slunci. Akorát menší nevýhodu mám v tom, že se třpytím na slunci a ve slunečných dnech se musím skrývat před lidmi. Zatímco můj bratr musí nosit ochranný prsten, protože kdyby ho ne nenosil, tak by ho slunce spálilo v popel.
  2. U každého z nás byla odlišná proměna v upíra.
  3. Já nemusím spát, chodit na záchod a podobně. A už vůbec jíst to odporné lidské jídlo. Zatímco můj bratr ano.

To jsou ty nejzákladnější odlišnosti. Je jich víc, ale to bych tu byl na dlouho.

 

 


 

Tak co, stálo to vůbec za něco? Má smysl vůbec pokračovat? Napište mi prosím, co mám spravit, co bych tam měla naopak dodat a podobně.  Nejsem žádný spisovatelský talent, tak se mi prosím nedivte, že to je takové jaké je.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dva klany odlišných upírů - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!