Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dva klany odlišných upírů - 4. kapitola

EdwardIII.


Dva klany odlišných upírů - 4. kapitola4. kapitolka Dva klany odlišných upírů je tady. Doufám, že se vám tato kapitolka bude aspoň trochu líbit. Přeji vám příjemné počteníčko, vaše bella130.

4. kapitola

(Pohled Stefana)

Edwardovi jsem zamával rukou před obličejem, aby se probudil a šli si konečně pro oběd. Edward se na mě podíval, pochopil a šel se mnou k výdejnímu pultu. Vzali jsme si tác s obědem a šli si sednout k prázdnému stolu, který stál v rohu u okna. Bylo na čase, aby mi Edward konečně vysvětlil svoje chování.

„Edwarde, co  se ti stalo?“ vyklopil jsem to na něho najednou.

„A co by se mělo dít, Stefane?“ odpověděl mi odměřeně.

„Edwarde, nedělej tady blbého a řekni mi už konečně, co se stalo, protože mi s tím upřeně lezeš na nervy. Celou dobu, co jsme šli směrem k jídelně, jsi se mnou neprohodil ani slovíčko, ani to pitomé ahoj jsi mi neřekl,“ řekl jsem lehce naštvaně a čekal na jeho vysvětlení.

„To ty dvě nové holky. Do jedné jsem dneska narazil a jí se vysypaly učebnice. Prohodili jsme spolu pár slov, pomohl jí zvednout učebnice a poté co nejrychleji šel pryč. Měla tak neodolatelnou vůni krve, že jsem měl co dělat, abych se na ni nevrhnul. A to mám, prosím, dobré sebeovládání. A omlouvám se, bráško, že jsem s tebou nemluvil.“ Edward si povzdechl a poté se na mě omluvně podíval.

„A to jsi mi nebyl schopný říct během cesty? No, necháme už to být. A tvá omluva je přijata.“ Vzal jsem si konečně první sousto oběda do úst a začal žvýkat. Edward se na mě jenom znechuceně podíval. Tomu jsem se musel tiše zasmát.

 

(Pohled Damona)

Vystartoval jsem do málo osídlené uličky, rozhlédl se a konečně spatřil svůj dezert. Pomalu jsem se k němu plížil, napřímil se a byl připravený ke skoku. Než se stačil zorientovat a cokoliv udělat, byl pod mojí vládou. Zakousl jsem se mu do krku a začal tu neskonale sladkou a teplou tekutinu pít. Vlévala se mi do mého křečovitě svíjejícího se, hladového žaludku. Jak jsem dopil, odhodil jsem mrtvolu stranou, vzal jsem zapalovač, několik válejících se kartonů, které byly rozházené kolem, zapálil jsem je, hodil mrtvolu na ně a sledoval jsem, jak ohnivé jazyky to bezmocné tělo pohlcují. Počkal jsem, až oheň dohoří a poté se rozběhl do další zapadlé ulice. Nepřipadal jsem si ještě plně sytý.

 

(Pohled Belly)

Seděli jsme u stolu společně s mojí sestrou Elenou a mojí novou kamarádkou Bonnie. Povídaly jsme si o různých věcech. Elena si s Bonnii rozuměla stejně dobře jako já. U našeho stolu ale seděli i další  naši noví kamarádi – Mike Newton, Eric Yorkie, Angela Weberová, Jassica Stanyalová a Bonniina nejlepší kamarádka Caroline. No, moji kamarádi ani to ani tak nebyli. To spíš Eleniny. Po obědě jsme šly s Elenou čekat na parkoviště, protože pro nás měl přijet Damon. Přijel pro nás vcelku rychle se svým novým autem, které vypadalo nádherně.

 

 (Pohled Edwarda)

Šli jsme ze školy, když jsem si najednou opět všiml těch dvou nových dívek. Zrovna nastupovaly do něčího auta. Za volantem byl podivně vypadající chlápek. Z dálky jsem poznal, že to je upír. Počkat, řekl jsem upír? Ale jak je tohle ksakru vůbec možné? Že by ty dívky znaly o nás pravdu? Ale jejich myšlenky neprozrazovaly žádné známky o tom, že by o nás věděly. Stefan mi opět musel zamávat rukou před obličejem, abych se opět probudil. Tím zastavil tok mých myšlenek. V hlavě toho chlápka jsem si přečetl pár důležitých informací. Když se Stefan podíval na koho jsem to zíral, byl stejně překvapený jako já. Tak rád bych si o tom chlápkovi zjistil víc. A taky že to udělám.


Tak co líbila se vám tato kapitola aspoň trochu? Stála vůbec za něco?

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dva klany odlišných upírů - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!