Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Drogy nebo nic! - 3. kapitola - Ranní šok

KS by jitule


Drogy nebo nic! - 3. kapitola - Ranní šokBella se vrací domů. Co ji ale naprosto překvapí?

Drogy nebo nic! – 3. kapitola – Ranní šok

Jason ležel vedle mě a jemně mě hladil po rozpuštěných vlasech. Občas na mě zkoumavě pohlédl. Já však předstírala, že ho nevidím a upřeně pozorovala noční oblohu posetou hrstkou hvězd. Aby mi nebyla zima, tak mi pomohl se obléknout. Najednou byly jeho pohyby zase tak plynulé jako na začátku našeho seznámení. Vášeň mnou ještě pořád otřásala – stačilo se na něj jen podívat. Pohledný obličej skrýval hluboké tajemství. Jason rozhodně nebyl obyčejný kluk! Pak mi to došlo – Jason nebyl pod vlivem alkoholu, když vyšel z kabinky na pánských toaletách. Byl totiž pod vlivem drogy! Najednou jsem si vybavovala nějaké útržky, pokaždé jsem v nich viděla Jasona s roztomilým nepřítomným úsměvem. Skoro vůbec nic nepil a přitom vypadal, že opak je pravdou. Jak jsem to jen mohla přehlédnout? Ale to všechno, co se stalo, se tedy odehrálo jen pod vlivy, které neměly k opravdovým citům žádný vztah a byly víc než na míle vzdálené. Nebo to tak není?

Jason však působil tak přitažlivě – už první pohled do jeho kouzelně zbarvených očí mne v tom utvrdil. To přeci ze mne mluvila střízlivost a nevinná zvědavost. A pak jako by se probořily hráze! Ještě nikdy jsem nepocítila k někomu takovou touhu a… vášeň. Bylo to až záhadně dokonalé spojení osudů dvou obyčejných lidí!

„Bello, lásko. Musím tě zavést domů.“ Jasonův příjemně sametový hlas se rozléval do ticha a roztékal se přitom jako tekutý med.

Měla jsem chuť ho obejmout a nepustit. Zase mnou cloumala ta touha, touha po tom tajemném klukovi. Je to snad láska – nebo jen pobláznění? Jason se zvonivě zasmál – jako když cinkáte malým zvonečkem a on jemně přizvukuje scénu v pozadí všeho dění.

„Copak, lásko?“ Oslovil mne a já se tetelila blahem.

Jistěže mi bylo jasné, že tohle přeci nemůže být láska, je to tak uspěchané a zrychlené. Jako kdybychom byly jen součástí filmu, bezvládné loutky, a někdo jej přetáčel na zajímavější pasáž.

„Slib mi, že spolu zůstaneme navždy!“

Jason se ke mně přitiskl blíž, pohladil mne znovu po vlasech a vtiskl mi polibek na čelo. Pak mi nadzvedl bradu prstem a zadíval se do mých vytřeštěných očí hnědé barvy. Chvíli se nic nedělo a nás od sebe dělilo jen pár centimetrů a ticho. Očekávala jsem, že na poslední vteřinu, kdy by se naše rty měly spojit v milostném a zároveň něžném polibku, ucukne. Napínal mne a já nevěděla, co dělat. Nakonec opravdu naklonil svůj obličej blíž a lehce se otřel svými ústy o ta má. Zatnula jsem zuby a snažila se zachovat klid. Jenže to nešlo – musela jsem ho políbit!

Polibek se rozjímal zdlouhavý okamžik mezi námi. Všechno zrůžovělo a svět se točil stále dokola. Popadla jsem jeho hlavu do rukou a přisouvala ji co nejblíž k sobě. Moje rty drtily ty jeho – nedokázala jsem se od něj odtrhnout. Zastavilo mne až to, že se potřeboval nadechnout, protože mu docházel dech. Lapal po něm dost přehnaně – všechno ale zveličoval a hrál a já se pousmála nad jeho ztřeštěným chováním.

***

„Konečně jsi doma! Kde jsi byla?“ Matka rozzlobeně stála ve dveřích a už se napřahovala, že mi dá výchovný pohlavek.

Najednou svou dlaň stáhla dolů a jen mě pozorovala. Jako by se snažila na mě pohlédnout rentgenovým pohledem a odhalit všechna má tajemství. Všechny mé myšlenky a to dočista!

„Venku. Půjdu si dát sprchu, když dovolíš…“

Matka ohromeně – nepohnula ani brvou - třeštila oči na místo, kde jsem se ještě před chvílí nacházela. O nic už jsem se nestarala a plně si užívala teplotu vody, která mi dodala potřebnou sílu. A taky odhodlání…

 

PŘÍŠTÍ RÁNO

 

Odněkud se ozývala známá melodie. Tóny zněly přívětivě a nic by jim nebylo možné vytknout. Hlasitost se postupně zvyšovala a nepřestávala znít po celém mém pokoji. Proplouvala zdmi tak snadno - jako kdyby byly z tenkého průsvitného papíru. Pohlcovala mé myšlenky jako žralok drobné osamělé rybičky v době svého největšího hladu. Někdo hrál v mé blízkosti na elektrickou kytaru. Začínal se zjevovat i něčí hlas a text mi promlouval až někam hluboko do nitra. Znenadání se ke mně natahovaly dvě bledé ruce. Chňapaly po mně a lapaly mne do pasti. Snažila jsem se jim vyhýbat, ale cítila jsem se tak bezmocná oproti dotekům na mé jemné kůži - přibližovaly se i ke světlé noční košilce. Hrůzou jsem se rozkřičela a přikrčená se stočila do klubíčka na polštáři.

Pod víčky mi proniklo pár vlhkých slz, stékaly mi po tvářích a chladily můj obličej - byl rozpálený strachem. To monstrum náhle oslovilo moji zděšenou duši a já se málem zapotácela při tom poznání.

„Co je ti, zlato? Co se stalo?"

Pokývám hlavou - přesto se víceméně ani nehnu. Máma je vylekaná na nejvyšší míru. Ale i tak v ní zůstal typický rodičovský důraz, protože vstane z postele a kráčí ke dveřím. Očividně by něco chtěla říct, jen se jí nedostává odvahy.

„Musíš jít do školy. Ať nepřijdeš pozdě..."

A klap! Dveře za sebou zavřela tak potichu, že klap bylo slyšet naprosto srozumitelně. Rozhlížela jsem se po svém pokoji. Nikde nikdo - co měla tedy znamenat ta hudba, ta pronikavá melodie?

Jako v odpověď mi padne zrak na mobil, jež leží vedle mne na polštáři. Symbol sluchátka s červenou barvou dává znát, že jsem zameškala hovor. Vlastně dokonce tři - od neznámého čísla. Jakmile mobil zaklapnu a chystám se obléct si něco na sebe, mobil zapípá. Tentokrát ovšem proto, aby mi ohlásil příchod SMS zprávy. Váhavě otevřu obálku a text mne přímo pohltí. Opět to stejné číslo!

 

CO KDYBYCHOM POKRAČOVALI TAM, KDE JSME PŘESTALI? MOC SE MI TO S TEBOU LÍBILO! RÁD BYCH SE ZNOVU DOTÝKAL TVÉHO TĚLA, RÁD BYCH TĚ ZNOVU POLÍBIL. CO TŘEBA SEJÍT SE ZASE DNES? POČKÁM NA TEBE...

JASON


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Drogy nebo nic! - 3. kapitola - Ranní šok:

 1
16.09.2013 [20:01]

JohnnaFakt skvělá kapitolka, ovšem zase krátká! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.09.2013 [0:06]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Mkv
14.09.2013 [23:04]

Bezva ale po strasne dlouhe dobe nebo se mi to jen zda? To je fuk skvela kapitola

1. bara
14.09.2013 [21:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!