Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Drákulova dcera 8. kapitola

Co tě nezabije, to tě posílí


Drákulova dcera 8. kapitolaAhojky, tak je tu další dílek, díky mé nemoci, která se mě ne a ne pustit.
Budeme rádi, za jakýkoliv koment =* Pěkné počtení přeje AliceHaleCullen a Misppule.

 

Emmett:

Šel jsem se porozhlédnout po hradě a po cestě vymýšlel, co provést Lucy. Co takhle jí pověsit za nohy na lustr, to by se asi nelíbilo Edwardovy. Nebo... z mého přemýšlení, mě vyrušily divný zvuky, který se ozývaly ze sklepa, asi sem budeme muset dát pasti na myši.

Vydal jsem se za těma zvukama a uviděl rakev, "božíííí," obdivně jsem hvízdnul.

Vzal jsem rakev a utíkal s ní do svého pokoje, ze skříně jsem vyndal plášť a nasadil si upíří zuby.Otevřel jsem rakev a uviděl Lucy? "Co tu děláš?" houknul jsem na ni.

Ona se na mě vyděšeně podívala a začala příšerně ječet.

„T - t- tati?" koktala.

„Ale já nejsem tvůj táta." Smál jsem se.

„Emmette?" ptala se a byla celá vyděšená.

„To váš, že jsem to já kočko, kdo jinej?" smál jsem se.

„Tys mě vyděsil," oddychla si, ale pak ztuhla.

„Halo!" mával jsem jí rukou před obličejem, ona jen zvedla ukazováček a tím mě umlčela.

„Turisti," zašeptala a ďábelsky se usmála, promnula si ruce a podívala se na mě. V očích jí tančily hvězdičky.

„Emmette?" ptala se a naháněla mi tím strach.

„Ano?" ptal jsem se a měl jsem trošku nahnáno.

„Půjdeme je postrašit," ďábelsky se usmála a zablesklo se jí v očích.

„Ta holka je fakt blázen, pomyslel jsem si."

„Jasně že jdu," usmál jsem se.

Čapla mě za paži a táhla mě ke svému pokoji. Zavřela mi dveře před nosem, po chvíli vylezla v obleku bílé paní.

„Tak jdeme!" usmála se a vyrazila na věž.

„Ta holka se mi líbí čím dál víc."

Chodil jsem po hradbách a dělal  lululu. Bella se na mě vyděšeně podívala. "Chce se ti na záchod?" ptala se.

„Ne proč?" nechápal jsem.

„No, že děláš lulu, to vypadá, jako by se ti chtělo na záchod.

Smála se. "Takhle nikoho nevyděsíš," sleduj, ďábelsky se usmála.

Chodila po hradbách, měla zavřený oči, neodolal jsem a drbátko do ní strčil. Ona zavrávorala a po hlavě spadla do sudu plného vody. Vylezla z něj, byla jako vodník, turisti začala ječet a zdrhli.

„Páni, tys si, ale strašidlo, všechny si vyděsila," smál jsem se. Za tohle mě Edward nepochválí, ale co sranda musí být. Naštvaně šla do hradu, zůstávaly po ní jen kapky vody.

Šel jsem kolem Edwardova pokoje a snažil se nemyslet na Lucy. Ale podle vrčení co vycházelo z pokoje se mi to asi nepovedlo, no co má si jí hlídat. Já ji našel v rakvi, tak co.

Zdrhal jsem pryč, uslyšel jsem prskání, kejchání a smrkání.

„To musí být Lucy!" smál jsem se a vešel do toho pokoje. Vešel jsem a uviděl jsem Lucy v posteli, byla zahrabaná až po krk v peřině.

„Jako jezevec," smál jsem se. Do pokoje se přihnal, jako velká voda Edward.

Radši jsem se pakoval a zašil jsem se v nějaké místnosti, všude se na mě lepily mopy na podlahu. No nebýt ženatý, nevím, jak by to dopadlo. Pomalu jsem se plížil  ven a vešel do společenské místnosti, byly tam všichni.

Lucy byla zabalená v dece a Carlisle něco vyprávěl a ona zrovna začala smrkat.

Carlisle ji sjel pohledem. "Lucy, mohla by jsi mi přestat troubit do výkladu?" ptal se.

Nevydržel jsem to a začal jsem se smát, tím jsem na sebe strhl Edwardovu pozornost. On se zamračil a já věděl, že musím pryč. Proběhl jsem kolem železného brnění, vlezl jsem si do něj a vyčkával.

shrnutí

Misppule x AliceHaleCullen



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Drákulova dcera 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!