Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Drákulova dcera 11. kapitola

The Host


Drákulova dcera 11. kapitolaTak další kapitola - díky Dess, hodně mě inspirovala. Bude tam další postava - Nissa - však ty víš o koho jde. :D Krásné počtení přeje AliceHaleCullen a misppule, snad necháte nějaký coment, díky. :*

 

11. kapitola

Bella 

Táta čapl mě a Lukase za límec a táhl nás do sklepa?

„Tati, ne!" zařvala jsem a chytla se futer.

Ano!" řekl rázně a prudce mi trhl s rukou, klopýtla jsem o práh a táta mně táhl k rakvi.

„Ne!" smála jsem se.

„Ano!" zavrčel táta a hodil mě do rakve.

„Já se bojím, jsou tu pavouci a tma!" okecávala jsem to.

Najednou se otevřelo víko od mojí postýlky a na břiše mi přistála baterka.

„Díky!" zasmála jsem se.

Příšerně jsem se nudila a tak jsem pořád vypínala a zapínala baterku, až najednou baterka zhasla.

Pokoušela jsem se ji oživit, ale marně, bylo po ní.

„Brácha, mě chcípla baterka!“ šeptala jsem vyděšeně. Vedle mojí postýlky jsem uslyšela něčí kroky.

„Bezva, teď mě bude chtít nějakej úchyl znásilnit," pomyslela jsem si.

Najednou se moje postýlka otevřela. Začala jsem příšerně ječet a tajně doufala, že to toho úchyla odradí.

Jenže on mi dal ruku na pusu a vytáhl mě z mojí rakvičky.

Naštvaně jsem dotyčného kopla do nohy, ale on jen zaúpěl a táhl mě dál.

Kdybych si aspoň vzala od táty ten pepřák! Úplně jsem to viděla - vyskočila bych a stříkla bych mu ten pepřák do obličeje.

Ten úchyl mě táhl za dveří ven, chytla jsem se svých oblíbených futer.

„Bello, pusť to!" šeptal někdo.

Záporně jsem zakroutila hlavou.

„Bello fuj, nech to!" šeptal Edward? Nevydržela jsem to a začala se smát.

„Ticho!" okřikl mně.

Nevinně jsem se usmála, Edward mě čapl za ruku a táhl mě pryč.

„Kam jdeme?" vyzvídala jsem.

„Uvidíš," zašeptal a uličnicky na mě mrkl.

„Proč jdeme do tvého pokoje?" nechápala jsem.

On nic neřekl, jen mě zatáhl dovnitř.

 

Ve stejný čas na jiném místě.

 

Lukas

 

Slyšel jsem rachot a víko od mé rakve se se zaskřípěním otevřelo.

Že by si to táta rozmyslel? Napadlo mě. Nade mnou se skláněla nádherná dívka a z ničeho nic mi do pusy narvala česnek.

Dostanu tě!" zasmála se a táhla mě ven z rakve, byla krásná a mně došlo, že jsem se zamiloval.

„Jak se jmenuješ?" zamumlal jsem skrz česnek.

„Cože? Promiň, ale přes ten česnek tě neslyšim," krásně se usmála.

Vyplivl jsem česnek a zopakoval svoji otázku.

„Jak se jmenuješ?" řekl jsem docela nahlas.

„Nissa!" zařvala.

„Proč tak řveš?" řval jsem taky.

„Ty jsi řval taky, tak jsi taky hluchej," bránila se. „Fuj, tobě smrdí z pusy česnek!" zamračila se a z kýble vytáhla kartáč na podlahu.

Strčila mi ten kartáč do pusy a začala mi čistit zuby?

„Čo to deláš?" šišlal jsem.

„Čistim ti zuby!" zasmála se a hodila kartáč zpátky do kýble.

„Jak se vlastně jmenuješ?" vyzvídala Nissa.

„Lukas," řekl jsem pyšně, Nissa se jen pohihňávala.

„Co je?" nechápal jsem.

„Nic!" smála se a nasadila takzvaný andělský pohled.

„Ti tak uvěřim," zašeptal jsem.

„Cože?" řekla podezřívavě a dala kartáč k mému obličeji.

„Nic, radši," nevinně jsem se usmál - nechtěl jsem riskovat další čištění zubů.

„No proto!" zasmála se a někam šla.

 

U Belly a Edwarda

Edward mě zatáhl do pokoje, zády mě opřel o dveře a dlouze se mi díval do očí.

Nevydržela jsem to a políbila ho, jeho rty mě přitahovaly.

Edward mi polibky oplácel - z ničeho nic se otevřely dveře a v nich stála nějaká dívka s česnekem v ruce?

„Co si přejete?" zeptala jsem se slušně.

Ten česnek strašně smrděl, odporem jsem nakrčila nos.

„Mám tě!" zasmála se a skočila mi na záda.

„Co?" vyjekla jsem.

„Jsi upír!" zakřičela mi ta dívka do ucha.

Zacpala jsem si uši a snažila se tu dívku sundat ze zad.

Zase se otevřely dveře a já dostala pecku do hlavy, zamotala se mi hlava a já spadla na podlahu.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Drákulova dcera 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!