Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dračí láska - 3. Díl


Dračí láska - 3. DílBella už je v Káhiře a rozhodne se nakoupit a poslat všem dárky. Prosím zanechte mi tu nějaký komentář ať vím jestli to někdo čte. Další díl přidám nejspíše o víkendu, kdy budou zveřejněny to už je jen na adminech. Hezké počtení.

Řeknu vám, to muzeum mě naprosto uchvátilo, takové poklady, taková nádhera, nemohla jsem se na to vynadívat, ti faraoni si ale museli žít, když mohli mít takovéhle vybavení, v muzeu jsem vydržela obdivovat veškeré ty cennosti a památky až do 4 hodin odpoledne. Pak jsem si našla krámky se suvenýry, tržiště a nakoupila jsem dárky.

Mamce jsem koupila krásný hedvábný šátek, tak veliký, že se do něj bude moct zamotat celá a bude ho moci nosit jako šaty a k tomu kabelku ručně tkanou.

Charliemu jsem koupila sošku sfingy, která se bude hezky vyjímat na poličce vedle fotek, je tam takové prázdné místo a ona tam bude pasovat jako dělaná na míru.

Potom jsem si vzpomněla ještě na svoji nejlepší a vlastně i jedinou kamarádku co jsem měla ve Forks, jak se ukázalo, na Angelu, té jsem koupila menší ručně tkanou kabelku a 2 přívěsky na klíče, sfingu a pyramidu, vypadají prý přesně jako ty v Gíze a prý patří k sobě, takže jeden bude moct dát Benovi, protože ti dva se pro sebe snad i narodili.

Přemýšlela jsem co koupit Philovi, ale nic mě nenapadalo, moc ho neznám, přece jen bydlela jsem s nimi jen 2 roky a i většinu toho času strávil Phil na nějakých zápasech nebo na trénincích. Ale když tak nad tím přemýšlím tak se Phil chtěl taky vždycky podívat do Egyptu jako já, a tak jsem koupila jeden krásný obraz, na kterém byla vyobrazená sfinga s pyramidou, vypadalo to skoro jako fotka, kdybych neviděla, jak tu ten pán kreslí, tak bych tomu nevěřila.

Potom jsem už jen tak prozkoumávala obchody a stánky, už není nikdo, komu bych měla něco posílat, a tak jsem je procházela jen tak, abych se koukla, co za zajímavé a nádherné věci tu mají.

Zrovna jsem procházela kolem stánků s obrázkama a dokonce tam prodávali i rámečky, vypadaly jako ručně vyrobené a některé byly ze dřívek, některé z mušlí, jiné ze slonoviny, bylo tam moc druhů a mě napadlo, že jim pošlu svoji zarámovanou egyptskou fotku.

Koupila jsem 3 rámečky, a protože už jsem měla všechno prošlé a už jsem byla z toho celodenního pochodování unavená, tak jsem se vydala do hotelu odpočinout si od toho chození vedra a pouličních davů.

Když jsem přicházela k hotelu myslela jsem si, že se osprchuji, lehnu do postele a budu spát až do rána, ale v hotelu byl díky klimatizaci příjemný chládek, a tak mě sprcha dokonale probrala.

Nevěděla jsem co dělat, a tak jsem se rozhodla, že k těm dárkům napíši nějaký dopisy.

První jsem se rozhodla napsat dopis mamce, doufám, že to chudák Charlie moc od ní neschytal.

Trvalo mi dlouho, než jsem s výsledkem dopisu byla spokojená, ale nakonec se mi to povedlo napsat podle mých představ:

Milá mami, doufám, že jsi tátu moc nezpucovala za to, že jsem mu utekla a pokud jo, tak nejsi objektivní, já bych utekla i kdybys na místě Charlieho byla ty nebo kdokoliv jiný, ale dost výčitek. Posílám vám dárky, tobě, Philovi, tátovi a Angele, protože jste lidi, které mám ráda ze všech nejvíc na světě.

Podle těch dárků jsi jistě už uhodla, kde píši tento dopis, ano jsem v mém vysněném Egyptu, ale nechci se zde zdržet déle než týden, proto nemá cenu na tenhle dopis, na tuhle adresu odpovídat. Ten šátek, co jsem ti koupila se dá použít na více věcí, jako například jako šaty, jako přehoz přes tvůj konferenční stolek, pokud jsi teda Phila už odnaučila u něj jíst, moc dobře si pamatuji, jak ten stůl byl vždy upatlaný. No jsi velice kreativní mami, ty určitě vymyslíš mnoho dalších způsobů, jak ten šátek využít.

Miluji tě, Bella.

Další jsem napsala dopis Philovi, protože to budu posílat na jednu adresu:

Ahoj Phile, doufám že nejsi na prášky z toho, jak máma určitě vyvádí kvůli tomu že jsem utekla, to bych byla opravdu nerada, kdyžtak v mém pokoji v nočním stolku je tajná přihrádka, dá se otevřít tím, že otočíš tím otevíradlem šuplíku, není tam nic tajného, jen jsem si tam před mamkou schovávala špunty do uší, protože občas se to její lamentování nedalo poslouchat, ale to jí prosím neříkej.

Podle obrazu, který jsem ti poslala, jako dárek určitě víš, že jsem byla nebo ještě jsem v Egyptě, doufám, že jsme ti tím obrazem udělala radost, pokud jste tam už něco nedali, tak by se mohl docela dobře vyjímat na té prázdné stěně vedle televize, ale je jen na tobě kam ho umístíš. Prosím pohlídej mi mamku.

Mám tě ráda, Bella.

Jako další jsem psala Angele:

Ahoj Ang, hádám, že už všichni víte, že jsem utekla z domu, nemusíte se o mě nikdo bát, Cullenovi nebyli všichni takoví jako Edward. Alice přemluvila Carlislea, aby mi převedl na můj účet přes 1 a půl milionu, a tak když mi Jessica řekla to, co řekla a já se z toho zhroutila ještě víc rozhodla jsem se, že odjedu a protože jsem vždy snila o Egyptě, tak jsem tu. Posílám ti nějaké dárky, jako jediné kamarádce, co byla opravdu kamarádka. Ta kabelka je ručně tkaná, snad se ti bude líbit a ty přívěsku jsou dva, protože k sobě patří jako noc a den, měsíc a slunce a taky ty a Ben.

Posílám ti i svou fotku v Egyptě, protože kdo ví jestli se my dvě ještě uvidíme, zatím se chci toulat a jak víš náhoda je blbec…

Jsi fajn kamarádka a Ben to s tebou vyhrál, pozdravuj ho, vlastně pozdravuj všechny i učitele. Prosím nevyčítejte nikdo Jess, že jsem utekla, ona už je taková, ale jen závidí, že si Edward vybral mě, i když mě potom odkopl.

Byla jsi nejlepší kamarádkou, mohla jsi se v klidu rovnat s Alicí, kterou jsem už od začátku považovala spíš za sestru, ale to bylo tím, že ona byla taková bezprostřední a trávila jsem s ní mnohem více času, ty jsi byla pravá nefalšovaná kamarádka.

Zůstaň stejná jako ta dívka, kterou jsem znala. Mám tě ráda, Bella.

Jako posledního jsem si nechala Charlieho:

Tati, prosím promiň, že jsem tak utekla, ale já prostě už nemohla dál, bylo toho na mě moc. Posílám ti dárek z Egyptu, ano ten milion a půl mi pomohl uskutečnit můj sen. Ten dárek je soška sfingy. Když jsem přemýšlela nad tím, co ti poslat, tak jsem přemýšlela, kde by se co nejlépe vyjímalo a napadlo mě, že té sošce by to slušelo na té poličce, kde jsou dané fotky, doufám, že se ti ten dárek líbí.

Prosím opatruj se a najdi si konečně nějakou přítelkyni.

Mám tě ráda, Bella.

Tak dopisy bych měla napsaný a je čas jít spát, povečeřela jsem při psaní, už se nemůžu dočkat dalšího dne, ta sfinga a pyramida v Gíze mě šíleně lákají, asi jako mě lákal Edward, že by tam bylo něco nadpřirozeného? No uvidíme.

S takovýma myšlenkama jsem konečně usnula.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dračí láska - 3. Díl:

 1
1. ann
28.03.2012 [19:45]

ahoj,moc krasna kapitola vlastne vsechny Emoticon jsou uzasny Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!