Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dračí láska - 2. Díl


Dračí láska - 2. DílDalší dílek. Opravdu Bella uteče do Afriky, nebo jí to někdo překazí? Užijte si tento dílek. Prosím o komentáře!

Zabalila jsem si nejnutnější věci a zavolala na letiště, kdy mi letí nejbližší let do Afriky.

„Dobrý den, letiště Seattle, co pro vás mohu udělat?“

„Dobrý den já bych se chtěla zeptat, kdy letí nějaké letadlo do Afriky?“

„Moment… tak nejbližší let do Afriky poletí dnes večer ve 22:15.“

„Mockrát vám děkuji, nashledanou.“

„Nashle.“

Tak to bych měla, rozhodla jsem se, že nebudu riskovat, že se táta třeba vrátí dřív a tak jsem napsala dopis:

„Milý tati, šla jsem do školy, ale ani do třídy jsem nedošla, nedokážeš si představit, jak hrozné to pro mě bylo, všichni na mě koukali, jak kdybych měla lepru, no a pak mě dorazila Jessica tím, co řekla, nebudu ti radši říkat co, jinak by jsi tenhle dopis kvůli rozmočení ani přečíst nedokázal. Po té co Cullenovi odjeli, mi převedli na konto přes jeden a půl milionu, takže se neboj, že bych strádala, ano jak už sis asi všiml tak tady nejsem, odjela jsem. Prosím nehledej mě, já se třeba vrátím, až se mi podaří se s tím vypořádat, pošli tenhle dopis i mamce, ať jí nemusíš nic moc vysvětlovat. Mami, táta za to nemůže, bylo to mé rozhodnutí! Tak mu to nevyčítej prosím. Oba vás mám moc ráda, ale teď se musím vypořádat sama se sebou, s tím zmatkem co ve mně je. Prosím opatrujte se. Vaše Bella.

Položila jsem ho na kuchyňský, stůl tam si ho snad všimne, až půjde jíst, no a pokud ne, tak jednou si toho všimnout musí.

Když už jsem měla zabaleno, napsaný dopis na rozloučenou tak jsem si vzala klíčky od mého milovaného autíčka, z mobilu jsem vyndala simku, ale vzala jsem si ho s sebou, budu si muset koupit novou a vydala se do Seattlu nakoupit nějaké méně teplé oblečení a tu simku, pochybuji totiž, že v horké Africe bude 15°C jako tady ve Forks.

Nakoupila jsem si krásné letní šaty, které jsem měla tak ráda v Phoenixu, riflové mini kraťasy, sexy topy, přece jenom chci začít nový život tak proč nezačít tím, že změním styl? Teď se mi ty peníze co pro mě vynutila Alice, velice hodily. Sama za své úspory bych si to nemohla dovolit, protože už bych se pak nedostala do té Afriky, takhle mám na oboje a ještě si tam budu moct pronajmout slona.

Fíha, jen jsem opustila Forks začínám být veselejší, co teprve až budu v Africe, kde svítí pořád mé milované slunce, třeba mě tam smutek opustí docela, ale třeba taky ne.

S nákupem, který mě dokonale uvolnil, už asi chápu co na tom Alice pořád má, jsem skončila chvíli po 20. hodině a tak jsem se rovnou vydala na letiště, koupila jsem si letenku do Afriky, samozřejmě 2. třídu přece nebudu plácat peníze, kvůli troše luxusu, na který stejně nejsem zvyklá a protože jsem ještě měla čas, než budu muset jít na odbavení, tak jsem si zašla do restaurace, protože jsem vlastně od rána, kdy jsem si dala pouze jeden rohlík, nic nejedla.

Objednala jsem si smažený sýrový špíz a hranolkama, no výborné.

To bylo to nejlepší, co jsem za posledních pár týdnů jedla.

Pak už ale vyzívali cestující, co letí do Afriky, aby se dostavili k odbavení a tak jsem zaplatila a šla jsem vstříc mému novému a snad i lepšímu životu.

V letadle jsem usnula, kdo by taky neusnul po tak náročném dnu, vždyť jsem vlastně zrovna utekla z domova, a navíc co dělat tak pozdě v noci v letadle?

Let nám potrvá dost dlouho na to, abych se stihla vyspat pořádně a nemusela pak dospávat v Africe, i když asi taky budu muset, kvůli časovému posunu.

Když jsme chvíli před polednem 20.9.2010 našeho amerického času přistáli v Káhiře, tak tam bylo 21.9.2010 a bylo tam 9 hodin večer.

V e městě jsem si našla ubytování, naštěstí měli volné pokoje, však už je vlastně po hlavní sezoně.

Ubytovala jsem se v takovém malém levném hotýlku, vzala si v recepci prospekty s pyramidami a jinými zajímavostmi Egypta a šla na pokoj sestrojit rozvrh, kam by se mohla všude kouknout.

Rozhodla jsem se, že první navštívím Egyptské muzeum tady v Káhiře, mohlo by to být velice zajímavé podle prospektů.

Pak samozřejmě další den navštívím pyramidy v Gíze a hlavně se kouknout na Dobrovskou sfingu, tohle mýtické zvíře mě vždycky fascinovalo.

Třetí den bych mohla navštívit Džoserovy pyramidy v Sakkáře a dál možná navštívím Královské pohřebiště v Abúsíru.

Další dny si naplánuji později.

Když už jsem měla všechno takhle hezky rozvržené tak jsem šla spát, přece jenom mě čeká náročný den, podle těch prospektů je to muzeum obrovské a navíc se pak chci podívat po městě na nějaký trh, koupit nějaké dárky, které budu moct poslat Charliemu a mámě.

Když jsem se probudila, tak už do pokoje z venku sálalo teplo, veliké teplo a to bylo teprve 8 hodin ráno, co teprve v poledne.

Oblékla jsem si mé nové letní šaty, které jsem si koupila v Seattlu a do kterých jsem se zamilovala na první pohled a šla jsem na snídani.

Potom jsem se pozeptala na cestu, jak se dostanu do muzea a vyrazila jsem tam.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dračí láska - 2. Díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!