Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dračí láska - 19. díl

Edward a Bella


Dračí láska - 19. dílTak tu máte další díl. Bella objevuje krásy Londýna a že jich je opravdu hodně, a tak jich v tomto díle objeví jen část. Londýn je nádherné město, a tak jsem nemohla Bellu nechat se tam nepodívat, hned bych se tam znova podívala. Je to celkem krátký díl, omlouvám se za to, ale nějak není čas, můza má nějakou dovolenou... Snad se dílek bude líbit. Dablinka

A tak jsem se nepropleskla, ale vydala jsem se prozkoumat všechny krásy Londýna, které mi byl ochoten poskytnout.

První jsem se rozhodla, že se musím porozhlédnout z velikého Londýnského oka, které je na pobřeží Temže skoro naproti Parlamentu, ke kterému patří i známý Big Ben.

Vystála jsem si dlouhou frontu, pak už jsem se rozhlížela z prosklené kukaně a fotila zase jak blázen.

Měla jsem docela veliké štěstí, dneska je zde docela hezky, a díky tomu je vidět opravdu daleko.

Než se oko otočilo, tak uběhlo skoro půl hodiny a protože jsem měla všechno vyfocené velice rychle, tak jsem mohla začít přemýšlet, kam bych se mohla jít kouknout dál.

Nakonec jsem si vymyslela program, protože je skoro poledne a jak to tak vypadá, tak díky mé druhé podobě nepotřebuji až zase tak moc jíst, ale pochybuji, že by nějaké památky měly otevřeno i přes dobu oběda, a tak jsem se vydala na Trafalgarské náměstí, a tak jsem se poptala na cestu a vyrazila tím směrem.

Když jsem tam došla, tak jsem zase vytáhla foťák, protože je opravdu co fotit.

V centru náměstí stojí Nelsonův sloup, obklopen fontánami a čtyřmi velikými lvy. Na vrcholu Nelsonova sloupu je socha, prý lorda Nelsona, admirála, který velel britskému námořnictvu v Bitvě u Trafalgaru.

Na náměstí jsem strávila nějaký čas, bylo mi trochu líto toho, že tu vychytali skoro všechny holuby, protože tohle náměstí bývalo prý známé hlavně svým množstvím holubů, které turisté, ale i místní krmili, bohužel holubí trus ničil ty památky, a tak zakázali krmení holubů a začali je chytat.

Další zastávka byla v Toweru.

Ani jsem neschovávala foťák, věděla jsem, že to nemá cenu, že bych ho stejně za chvíli vytahovala, protože tu bylo takových zajímavostí a nádherných domů.

Když jsem zahlédla Tower, tak jsem zase začala pořádně fotit.

Koupila jsem si vstupenku a vydala se dovnitř.

Dozvěděla jsem se, že tato budova sloužila jako pevnost, zbrojnice, pokladnice, mincovna, palác, místo poprav, observatoř, útočiště a vězení především pro vězně z vyšších vrstev.

Byla zde popravena i Anna Boleynová, druhá manželka Jindřicha VIII., která bývala považována za čarodějnici, kvůli tomu, že měla na jedné ruce šest prstů. Říká se, že Anin duch se zde občas zjevuje a prochází se tu se svou hlavou pod paží.

A já myslela, že můžou být jen bezhlaví rytíři a ony i existují bezhlavé královské manželky. Zajímavé.

Poté, co jsem si prohlédla i tuto významnou londýnskou památku, tak už se pomalu začínalo stmívat, a tak jsem se zašla na chvíli kouknout na Towerský most, je to velice zajímavá stavba, už jen proto, že když tudy chce proplout nějaká větší loď, tak se tenhle most může otevřít.

Nakonec dne jsem se vydala ještě do doků svaté Kateřiny, hlavně proto, že jsou vlastně pár kroků od Toweru.

Kdysi dávno, když byly ve svém největším rozkvětu, tak do nich bylo dováženo to nejluxusnější zboží, jako je slonovina, doutníky a koření. Dneska jsou tu k vidění plachetnice, převážně prý z 19. století a opravdu je na co koukat.

Pak už jsem si konečně šla najít nějaké ubytování, Londýn je veliký, takže se zde nejspíš trochu zdržím.

Hned kousínek od doků svaté Kateřiny byl malý a hlavně útulný hotýlek a dokonce tam měli i místa, takže jsem byla ubytovaná, zítřejší program jsem měla díky Londýnskému oku také jasný, a tak jsem se zašla umýt, a pak spát, sice jsem díky drakovi ve mně ani moc utahaná nebyla, ale odpočinek se hodí vždycky.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dračí láska - 19. díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!