Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dračí bratrstvo - 8. Souboj


Dračí bratrstvo - 8. SoubojSamuel uteče, nechce již být s Biancou a Sebastianem. Ale nechce obětovat svůj život, tak uteče. Sebastian zablokuje Belle schopnosti, ale štít, rychlost a síla jí zůstávají. Zabije Sebastiana, ale Binaca uteče. Avšak je strašně vyčerpaná a vše ji bolí. Zvládne se vrátit domů a přežije?

 

SOUBOJ
(Bella)

 

 

„Já nemůžu,“ zamumlal tiše Samuel.
„Co nemůžeš?“ zeptala se Bianca, aniž by mu věnovala pohled a dál si mě nenávistně měřila.
„Nemůžu ji zabít, nechci zabíjet lidi, nechci být s vámi,“ řekl odhodlaně.
„Ty vypadni! Srabe!“ zaječel na něj Sebastian. Samuel je se sklopenou hlavou obešel a šel směrem ke mně.
„Promiň, nemůžu ti pomoct, zabili by i mě,“ zašeptal Samuel, když kolem mě procházel. Chápala jsem ho, nechce umřít kvůli mně. Může být po těch staletích s nimi šťastný. Nezlobila jsem se na něj a doufala, že přežije. Já se naděje už dávno vzdala, ale budu bojovat do konce. Nevzdám se. Pro tátu, Edwarda, bratry, pro všechny.

„Tak fajn, několik staletí nám kazíš plány, kvůli tobě nás vykázali a teď od nás kvůli tobě odešel i Sam,“ řekla chladně Bianca.
„Takže zemřeš,“ dodal Sebastian. Pak zavřel oči a já pomalu začala cítit energii, která opouštěla mé tělo. Zbavoval mě schopností. Trvalo to chvíli a pak přestalo. Ale já pořád cítila svůj štít a stejnou sílu, když bych teď měla mít obyčejnou dračí. Můj štít, síla a rychlost patřily ke mně. Nemohl mě jich zbavit a nezbavil. Teď mám šanci! Jsou dva, ale já mám větší sílu a jsem rychlejší. Můžu jim číst myšlenky, sice jen při dotyku, ale oni mě ne.

„Už?“ zeptala se Bianca stále soustředícího Sebastiana.
„Jo,“ řekl a otevřel oči.
„Nemůžu ji zmrazit,“ zasyčela na něj. Zatvářil se nechápavě.
„Necítím další schopnost, tak ji nemůžu zablokovat,“ zasyčel naštvaně.
„No jo, štít mi nikdy nevezmete,“ vysmála jsem se jim. Zdá se, že je to rozčílilo a oni se na mě vrhli.

Vyskočila jsem do vzduchu a za skoku se přeměnila. Udělali to samé a brzy jsme tu prosti sobě ve vzduchu viseli všichni tři. Oba najednou se na mě rozletěli a tvrdě do mě narazili. Všichni tři jsme se řítili dolů, mezi sicilské hory. Tvrdě jsem dopadla na skálu, která pod námi zaburácela. Bianca a Sebastian kousali, škrábali… Po nějaké době se mi podařilo vymotat se s pod jejích těl a tvrdě uhodit Sebastiana do břicha. Dál jsem si ho nevšímala, Bianca mi drápy přejela po břiše a zanechala mi no sobě táhlou již krvavou jizvu. Brzy byl Sebastian zpět a znovu se na mě oba vrhli. Já jim uhýbala, mlátila do nich, ale oni se vždy vrátili. Všichni jsme byli celí od krve, ale oni byli potřísněni především tou mojí. Ubývali mi síly a já si to dobře uvědomovala.

A pak, když jsem odkopla Biancu a Sebastian nedával pozor, se mi naskytla skvělá příležitost. A nepřeháním, když tvrdím, že na ní závisí můj život a osud světa. Se vší zbývající energií jsem se na něj vrhla a ukousla mu hlavu. Držela jsem ji v zubech a pak ji prudce odhodila. Jen co dopadla na zem, jeho tělo i hlava se rozpadli na popel. Ničím nerušené ticho zmrazeného světa přerušil až srdcervoucí výkřik. A pak vše utichlo úplně. Cítila jsem, jak mě opouští poslední zbytky energie a jen mlhavě viděla vzdalující se Biančin obrys. Truchlila a navíc věděla, že se mi vrátily schopnosti. Ale netušila, že bych neměla sílu je použít. Utekla. S vypětím potřebných sil jsem zamávala křídly. Levé křídlo mě šíleně pálilo a bolelo, kus mi dokonce chyběl. Pomalu a s bolestným skučením jsem se vznesla a zamířila do Forks. Cestu lávou dolů do království bych asi nezvládla, a tak jsem se rozhodla dostat se za svými bratry. Věděla jsem, že pokud tam doletím a přežiju, bude to zázrak. Ale přála jsem si ještě alespoň jednou zahlédnout Edwarda. Ještě jednou slyšet, jak mi říká, že mě miluje.

Letěla jsem temnou oblohou, snažila se nevnímat bolest po celém těle a krev, která se linula z každé části mého těla. Dávala jsem veškerou energii do letu. Přemýšlela jsem o posledních událostech. Edward mi řekl, že mě miluje a já přesto odešla. Myslela jsem si, že budu brzo zpátky u něj. Ale pak mě napadli oni! Samuel od nich odešel a já zabila Sebastiana. Zabít Biancu bude snadné, pokud ji najdu. Se svými schopnostmi bude stačit jediný pohled na ni a myšlenka. V tu ránu se zhroutí mrtvá k zemi a promění se na prach. Tuhle schopnost jsem nenáviděla a věděla, že když se naštvu, můžu někoho snadno zabít. Ale teď se bude hodit. Jestli se z toho dostanu, zabiju ji! Zabiju!

Cesta mi trvala neobvykle dlouho. Každé mávnutí křídlem nesnesitelně bolelo. Oči se mi zavíraly a já viděla mlhavě. A pak jsem to zahlédla. Forkské lesy, lesy domova. Už jen párkrát mávnout, přeměnit se a dojít za bratry. Oni mi pomůžou. Naposledy jsem mávla křídly a pak už nic. Necítila jsem bolest, nic jsem neviděla. Upadla jsem do temnoty. Jsem mrtvá…

 


     



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dračí bratrstvo - 8. Souboj:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!