Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dopekla čo sa tu deje? - 5. kapitola


Dopekla čo sa tu deje? - 5. kapitolaTak a je tu piata kapitola, kde sa dozviete aj čo je to Lunostrip, aj kto je pán Neblascki, a aj čo si o "vedcoch" kto myslí. Vopred by sme Vám chceli popriať Veselú a hlavne Mokrú Veľkú noc. izzie22 a Jane359

BELLA

Ani sme sa nenazdali a tá pol hodina prešla akoby nič.
Vtom sme začuli ako niekto prichádza na nejakom veľkom aute k nášmu domu. Cítila som asi 15 ľudí. Viem, že sa to na upíra nehodí, ale bála som sa. Bála som sa o Edwarda, Ness, Jacka, Esme, Carlisla, Alice, Jaspera, Emmetta, Rosalie, a aj o celú svorku. 
Tak a je to tu. Auto zastalo. Začuli sme kroky a následne na to zazvonil zvonček pri dverách. Všetci sme stuhli. Aj upíri a aj ľudia. Prvý sa odhodlal prísť ku dverám Carlisle. Pomaly ich otvoril, lebo nikto nevedel, ako zareagujú. Dvere boli dokorán, a ja som videla 15 ľudí v plášťoch. Boli to vedci.
,,Som Carlisle Cullen," predstavil sa.
,,Ja som Vladislav Neblascki," predstavil sa ten úplne vpredu. ,,Mohli by sme sa porozprávať?"
,,Samozrejme, nech sa páči."

Všetci pomaly a ostražito vchádzali dnu. Každý z nich bol iný, no v jednom sa podobali určite a to v tom že to boli ľudia, ktorý chceli na mojej rodine robiť experimenty.
Carlisle si sadol na operadlo gauča vedľa Esme.
Keď sme boli takto pokope roztiahla som štít, aby sme mali aspom nejaký ten pocit bezpečia.
Muži v plášťoch, alebo "vedci" ako si oni hovorili, postávali pred dverami.
Stále prevládalo ticho, až kým Edward neprehovoril.
,,Chceli ste sa o niečom pozhovárať. Či nie?"
Vladislav kývol hlavou na súhlas a spustil svoj monológ.

,,Ako ste si už domysleli sme vedci. Vieme, čo ste zač, a čo dokážete. Už to vieme dlhšiu dobu, ale konečne sme prišli na to, ako vám brániť útočiť. Lunostrip," podotkol ma prístroj vo svojich rukách. ,,Tento prístroj dokáže vyžarovať určité elekto-magnetické vlny ktoré vám doslova bránia v pohybe, útoku a aj úteku," a záhadne sa usmial. ,,Už sme to skúšali na jednom náhodnom upírovi. Moc dlho to nevydržal," a až vtedy si akoby všimol týchto našich ľudí tu. ,,Čo tu robíte?" spýtal sa prekvapene.
,,Sme tu na návšteve," odpovedala Meredith. No zrazu vošli do izby zadnými dverami Nessie a Jack. Keď tí dvaja uvideli tých "vedcov", strhli sa.
,,Kto ste?" spýtal sa ich Vladislav, alebo inak Vlado.
,,Mami, čo sa deje?" spýtala sa ma Ness.
,,Bells?" spýtal sa rovnako prekvapene Jack.

,Títo tu ľudia, vedci ako sa nazývajú, si myslia že sme si už dosť nevytrpeli pri premene, preto nás chcú skúmať." pozrela som sa znechuteným pohľadom smerom na Vlada a jeho kolegov. Chcel niečo povedať no začala som rozprávať hlasnejšie ako ped tým.
,,Myslia si, že ak sa k nám budú milo správať, budeme ich počúvať na slovo,ako nejaké bábky uviazané na špagáte.

,,Úúú, tak to teda nie," povedal Jake a začali sa mu triasť ruky.
,,Jake, kľud," povedala mu Ness, a chytila ho za ruky.
Jacob sa na ňu pozrel a snažil sa usmiať. Našťastie tam bol Jasper a pomohol mu ukľudniť sa.
,,Dík, pijavica." Ešte sa nezbavil svojich zlozvykov.
,,Ušlo nám niečo?" spýtal sa jeden neznámy ,,vedec".
,,Ja vám poviem, čo Vám ušlo," povedal ten čo ma chcel znásilniť. Damon.

,,To, že s nami si nik nebude zahrávať. My nie sme hračky, s ktorými môžte robiť čo chcete," vybuchol.
V tej chvíli doslova zamrzol.
,,Damon? Čo ti je?" spýtala sa ho Elena. ,,Damon!"
,,My si s vami môžme zahrávať, ale vy s nami nie," povedal Vlado a znova spustil Damon. Ten začal zúriť. Našťastie zasiahol Jasper. Damon sa hneď ukľudnil, ale aj ja som cítila ako preklína Jaspera.
,,Dobre. My tu nechceme boje," povedala moja náhradná matka, Esme.

MATT

Bolo to tu ako na vojnovom poli. Všetci vedeli že majú zachovať čo najväčší pokoj, no musia byť neustále na pozore. Dopomáhal nám k tomu ten chlapík, Jasper, svojou schopnosťou.
Ja, Meredith, Bonnie a Ellena sme boli na sebe natlačení akoby nás niekto zlepil dohromady, a pred nami stál Stefan.
Damon mal ten svoj pohľad, ktorý hovoril - ach, to bol zase trapas, ale čo ich je to chyba nie moja.
A Cullenovci stáli takisto v hlúčiku pripravený na obranný útok v prípade núdze.

,,Dobre. My tu nechceme boje," povedala Esme. 
,,A kto povedal, že my hej?" spýtal sa povýšenecky Vlado. ,,Chceme vás len skúmať."
,,Skúmať!" zahromžil ten veľký Emmett.
,,Nie je to od vás opovážlivé,..." pridala sa do rozhovoru znova Esme, ,,...že prídete do nášho domu a len tak poviete, že vy nás chcete len skúmať." Bol z nej cítiť hnev, no pomáhal jej s nim Jasper.

JACOB


Sledoval som, ako sa tam dohadujú a hlavou mi výrila len jedna myšlienka. Vedel by ten prístroj ublížíť aj mne? Ale bál som sa hlavne, že by ublížil mojej Nessienke. Čo by som potom bez nej robil?
,,Jacob, nerob si zbytočné obavy," povedal mi Edward, ktorý ako vždy čítal moje myšlienky.
,Ale čo keď?´ pomyslel som si.
,,Nedovolím to," šepol, a ja som si až tedy všimol, ako sa na nás pozerá Vlado.
,,O čom sa tu bavíte?" spýtal sa.
,,O ničom, čo by Vás malo zaujímať," štekol som, a pritiahol som si ku sebe Ness.
,,Si si istý? A čo tu vlastne robíš? Vidím, že nie si ani upír, ale zase ani človek. Čo si?"
,,Ďalšia vec, čo by Vás nemala zaujímať."
,,Vážne?" a stlačil tlačidlo na tom prístoji.
Mne sa však nič nestalo.
,,Hádam sa to nepokazilo," zúril a skúsil to na Stefanovi. Ten okamžite stuhol.
,,Prestaňte!" skríkla Elena.
,,Tak to nebude v prístroji," povedal, a nechal Stefana tak. ,,Čo si zač?" 
,,A keď vám to nepoviem?"
,,Tak tu niekto z tvojich známych môže dopadnúť zle," povedal s úsmevom.
,,Som vlkolak."
,,Teraz ťa presne nechápem," povedal prekvapene.

Zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dopekla čo sa tu deje? - 5. kapitola:

 1
30.12.2013 [17:20]

mimuska123vynikajúce!!!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. lufeninka1999
25.05.2011 [18:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!