Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Doktor Cullen - 8. kapitola

Eclipse - Jacob


Doktor Cullen - 8. kapitolaV minulém díle proběhl romantický večer, který ale neskončil podle Belliných představ. V dnešní kapitole proběhne trochu ranního zmatku, telefonát s Edwardem a začátek Aliciny výstavy. Takže přeju příjemné čtení a doufám, že se vám kapitola bude líbit a necháte mi tady nějaké komentáře. Děkuju. Vaše Lorenia. :)

Z minulého dílu:

Zadíval jsem se znovu na Bellu a jemně se usmál. Dávala mi víc, než všechny ženy v mém životě dohromady. Probudila mé srdce znovu k životu a dala mi pocítit, jaké to je skutečně milovat. Opatrně jsem zasunul své paže pod její křehké tělo a přenesl ji do ložnice. Položil jsem ji do hedvábných přikrývek a odsunul jí pramínek vlasů z tváře. Zhluboka se nadechla a spala dál. Něžně jsem ji políbil na hebké rty a vdechl jejich sladkou a opojnou vůni. O pár minut později jsem mířil po noční ulici od jejího bytu a nechal se unášet rozmanitými pocity, které mi svíraly celé tělo…


Páteční ráno bylo dost zmatené. Chvíli trvalo, než jsem se dokázala trochu zorientovat a uvědomit si, že včerejší večer se udál a já si nepamatuju jeho konec. Ale vzhledem k tomu, že má postel poskytovala útočiště pouze mně a byt zel jinak prázdnotou, odpověď byla celkem jasná.

„Sakra!“ zaklela jsem a vymotala se z přikrývek. Jestli jsem něco plánovala, tak jsem to svou nečekanou únavou definitivně zazdila. Podívala jsem se na hodinky a rozběhla se do koupelny. Rychlá sprcha mě docela probrala k životu. Po několikaminutové hygieně jsem si zapletla francouzský cop, oblékla se a s chrastěním klíčů zabouchla dveře od bytu. Cestou jsem si koupila v rohové kavárně kelímek kafe a o půl hodiny později otvírala dveře do kanceláře redakce.

 

„No podívejme se!“ zvolala Jess, když mě spatřila mezi dveřmi. Přehodila jsem si kabát přes hlavu a zasedla ke svému stolu.

„Ahoj, Jess,“ odvětila jsem a položila kabát na židli. Culila se na mě, jako by právě vyhrála milion v loterii.

„Nebudu se tě vyptávat na to, proč vypadáš jako zpráskanej pes, ale jednu otázku přece jenom mám.“ Žádný výslech? To jako vážně? Asi bylo dneska něco ve vzduchu nebo bylo dobré rozpoložení hvězd, či co. Nikdy jsem se s Jess nevyhnula otázkám.

„Hm?“ špitla jsem a sledovala obrazovku svého počítače, který se probíral k životu stejně líně jako já. Jess se opřela o hranu stolu a významně se na mě podívala.

„Dneska je pátek,“ oznámila mi se zářivým úsměvem. Pokud to byla snaha rozpumpovat moji paměť, tak takhle zle jsem na tom zase nebyla.

„A?“ optala jsem se nenuceně.

„Jak a? Dneska je přece ta výstava, kterou pořádá Edwardova sestra!“ skoro vykřikla a mně zamrzl kelímek s kafem v ruce.

„Dneska je pátek,“ zopakovala jsem a měla pocit, že jsem v transu. Beru zpět, co jsem předtím tvrdila o své paměti. Byla na tom zle. A hodně!

„Nechceš mi snad říct, že jsi zapomněla?“ zeptala se Jess a ve tváři se jí zračil šok smísený se zlostí. Počkat! Kde se tam vzala zlost? A pak mi to došlo rychleji, než všechny informace za celé ráno dohromady.

„Výstava. Lístek,“ zašeptala jsem a snažila se lapit do úst trochu kyslíku. Jessica se postavila a založila ruce na hrudi.

„Zapomněla jsi,“ řekla tvrdě a věnovala mi přísný pohled.

„Jess, strašně mě to mrzí! Hned to zařídím, ano?“ odpověděla jsem a bez dalších slov vytáhla z kabelky mobil.

Bylo jediné řešení, jak vyjít z téhle situace bez úhony. Zavolat Edwardovi a požádat ho, jestli by to u Alice nezařídil. Měla jsem to v plánu včera večer, ale jak se ukázalo, veškeré mé plány ohledně včerejšího večera nebyly zrovna úspěšné. Nervózně jsem si žmoulala prsty a poslouchala pravidelné tutání.

„Bello,“ zašeptal hřejivě jeho sametový hlas.

„Ehm, doufám, že tě neruším,“ řekla jsem a cítila v obličeji návaly horka.

„Ne, ne, vůbec. To vyšetření té pohledné blondýnky tady počká,“ odpověděl vážným hlasem a já zůstala jako opařená horkým čajem.

„E-e, co?“ vyjekla jsem a zaslechla jeho tichý smích.

„Žertuju, Bello. Chybíš mi, lásko.“

„Asi dneska nejsem dvakrát vyspalá na vtipy,“ odsekla jsem jízlivě a snažila se vzpamatovat z Edwardova nejapného žertu.

„Myslel jsem, že ses vyspala do růžova, Růženko,“ vydechl šeptem. Podvědomě jsem se zamračila. Jak bych se mohla vyspat do růžova, když jsem strávila celou noc sama?

„Nebylo to nic extra,“ přiznala jsem a vzápětí, při pohledu na rozzlobenou Jess, jsem si vzpomněla, proč vlastně Edwardovi volám.

„Edwarde, mám na tebe prosbu,“ začala jsem pomalým a klidným tónem.

„Cokoli,“ oznámil mi a já ucítila na prsou ten hřejivý pocit vítězství.

„Myslíš, že by Alice mohla zařídit ještě jeden vstup na tu dnešní výstavu? Chtěla jsem se tě na to zeptat už včera večer, ale jaksi jsem byla… indisponovaná.“

„To nebude nejmenší problém. Jen mi řekni jméno,“ odpověděl a já skoro vykřikla radostí.

„Jessica Stanleyová,“ špitla jsem a významně mrkla na Jess, která se stále tvářila kysele.

„Zařídím to. Počítej s tím,“ odvětil a moje srdce pod jeho barvitým sytým hlasem tlouklo trochu rychleji než normálně.

„Děkuju,“ vydechla jsem s velkou úlevou.

„Vyberu si to,“ zasmál se a se slovy: Uvidíme se večer, zavěsil.

 

XXX

 

Prohlížela jsem se v zrcadle a hodnotila svůj vzhled. Jessica se mnou vždycky dokázala udělat divy. Kouřové oči, nahé rty – evidentně to fungovalo. Spokojeně jsem sjížděla pohledem po krátkých fialových šatech. Orientálně spletená ramínka, linie purpurových perliček a flitrů linoucí se pod prsy a stahující nařasenou látku dekoltu. Vlasy jsem měla spletené do antického drdolu, ve kterém se prolínaly drobné perličky stejné barvy.

„Ještě jsi neřekla, jak jsem úžasná,“ zasmála se Jess, když si mě všimla. Ohromně jí to slušelo. Černé třásňovité koktejlky končící v půli stehen ji zdůrazňovaly krásnou postavu. Účes měla jednoduchý – vlasy sčesané do hladkého drdolu. Mrkla na mě a udělala malou piruetu. Hlasitě jsem se rozesmála.

„Sluší ti to,“ řekla jsem uznale. Zatvářila se nepřítomně.

„Nic nového pod sluncem,“ odvětila s výrazem vznešené dámy z vyšší společnosti. Vzápětí společně se mnou vyprskla smíchy. Ozval se klakson.

„Máme tu taxi,“ oznámila jsem a nacpala potřebné nezbytnosti do černého pouzdra. Jess mi podala kabát, oblékly jsme se a vyrazily do víru společnosti. Cítila jsem to citelné vzrušující napětí. Dnešní noc si pořádně užijeme!

 

XXX

 

Čekal jsem ve vestibulu Mont Charte. Linie prosklených dveří, orientální vínový koberec se zlatými ornamenty, křišťálové lustry osvětlující dlouhé chodby. Všude na člověka dýchala vznešenost a luxus. Pozoroval jsem příchozí návštěvníky výstavy. Ženy v róbách, bohatě načesané a výrazně nalíčené, muži v černých oblecích a nadšený šum hlasů všude kolem. Vyhlížel jsem Bellu a nemohl se dočkat, až ji sevřu v náručí a políbím. A pak vstoupila společně se svou kamarádkou Jess dovnitř Mont Charte.

Nemohl jsem z ní spustit zrak. Byla jako éterické zjevení, příliš krásné na to, aby ho mohl sledovat pouhý člověk svým omezeným zrakem. V mých očích jsem ji ale mohl náležitě ocenit. Obdivovat vzrušující jiskru v jejích očích, téměř průsvitnou hebkou pleť, plné vykrojené rty, svůdný úsměv…

„Edwarde,“ vydechla, když se propletla davem lidí. Přistoupil jsem k ní a přesto, že to bylo dost nezdvořilé vůči její přítelkyni, stáhl jsem ji do náruče a vyhledal její rty. Zachvěla se a když vzhlédla, v očích ji tančily plamínky.


Tak, příště proběhne slavnostní výstava, kterou pořádá Alice. Jak se bude večer vyvíjet? A co se stane, že se Edward neovládne? V jakém smyslu? To vše příště... :) 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Doktor Cullen - 8. kapitola:

 1 2   Další »
23.05.2012 [22:07]

monokl009 Emoticon Emoticon

14.05.2012 [18:12]

honem další a to hned, je to úžasná povídka a přidávám se k pravidelně čtícím a komentujícím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Domik
04.05.2012 [18:14]

Domikmoc se těším na další díl!

27.04.2012 [23:21]

AfroditaAliceCullenUžasná kapitola, ale jak jsi to myslela s tím, že se neovládne??? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. lucka2010
12.04.2012 [18:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. BellaEdward
10.04.2012 [22:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.04.2012 [15:54]

kikuskaTak - konečne som si dnes k tomuto sadla a prečítala Ďalšiu kapitolu. Mrzí ma, že to tak trvalo, ale aj ja mám určité povinnosti. Emoticon No nič. Ja by som chcela k tomu povedať asi toľko, že túto Jessicu mám vážne veľmi rada a to je o mne dosť čo povedať. Emoticon Nie, fakt, je to super kamarátka a zhoda s Jessicou z Twilight je asi ozaj len v menách. Emoticon Teda, pevne verím, že sa z nej nakoniec nestane jedovatá zmija. No ale na Edwarda mám aj tak najväčšiu slabosť. Emoticon Emoticon Emoticon On je proste tak zlatý a s tou "peknou blondínou" sa mu to vážne podarilo. Emoticon A milujem jeho pohľad. Síce Bellin je praktickejší a určite mi viac prezradí, ale raz za čas ten Edwardov vážne super padne. Emoticon Emoticon Dokonalá kapitolka. Takúto pohodičku zbožňujem. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Lucka
10.04.2012 [1:16]

úžasná kapitola. Emoticon A když si představím jak na Bellu kouká Edward no prostě krása. Moc se těším na další kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.04.2012 [23:33]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. paulus
09.04.2012 [22:14]

paulus Emoticon Emoticon Emoticon super! rýchlo dalšiu kapitolku Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!