Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dohoda 54. kapitola


Dohoda 54. kapitolaBella po tak dlouhé době ve Volteře chce poznat vše mimo ni. Cestuje a plní si své sny, jenže při jedné z cest ucítí nápor v jednom ze štítů. Cítí, jak někdo napadl jednoho z Cullenů. Okamžitě se vydává na cestu, ale přitom ví, že přijde pozdě. Štítem cítí hlodavé plaménky okolo toho, co z těla zbylo...

 

54. kapitola

 

Bella:

Za poslední roky jsem si párkrát nechtěně musela vzpomenout na Davida. Ne na to jak to dopadlo, ale na to co mi vyprávěl. O jeho cestování o všech těch místech. Teprve až jsem je sama mohla poznat jsem zjistila, jak byla moje fantazie chabá.

Cestovala jsem po světě a těch nejneuvěřitelnějších místech. Pravidelně jsem mezi jednotlivými výlety vždy dělala zastávku v La Push. Nedokázala jsem tam vydržet ale více jak měsíc a už mě to znova hnalo kupředu. Nedokázala jsem jen tak nečině sedět.

Při jednom z výletů se mi však dostalo napětí až příliš. Prolézala jsem právě jeskyněmi, když jsem ucítila nepříjemné dloubání do štítu. Ne do mého, ale do toho okolo Jaspera. Začala jsem se na něj soustředit a rozeznat se to děje.

Všichni ostatní byli zřejmě v pořádku a daleko od něj. Jasper mi však dělal stále větší starosti. Začínalo mi totiž docházet, co znamená ten nepříjemný pocit. Tenký štít, který jsem okolo něj držela byl až příliš velký. Jako by se najednou několikanásobně zvětšil, což byla naprostá hloupost. Druhou možností bylo, že je jeho tělo na tu vzdálenost rozeseto po kusech.

Okolo jedno jsem ucítila až nepříjemné teplo. Vyděšeně jsem se pokusila soustředit na každý jeho kus zvlášť a zaštítit je co to jen šlo. Rozeběhla jsem se ven. Bylo mi však jasné, že tohle už nestihne nikdo.

 

 

Alice:

Tohle není přece možné. Nemůže! Jen vzdáleně jsem vnímala, jak mě Emmett konečně pouští a předává do náruče Rose. Nechala jsem se od ní tisknout a vzlyky otřásaly celým mým tělem.

 

Tvrdil že o nic nejde a potřebuje si vyřídit jen něco se starými známými. Naháněli mi strach, ale v budoucnosti jsem žádnou hrozbu neviděla. Byla tam pro něj, pro nás oba...

Neměla jsem ponětí, co se stalo, kde se to zvrtlo, ale najednou se vše změnilo.

Rose se po cestě řítila jak šílená, zatím co jsem se krčila vzadu na sedadle. Držela jsem si hlavu v dlaních. Stále se mi v ní odehrávalo to samé. Stále a pořád dokola...

Věděla jsem, že přijdeme pozdě.

Viděla jsem sama sebe, jak se řítím přímo k ohni, který tu zbyl jako jediná památka...

 

Chtěla jsem za ním. Bojovala se silnými pažemi, které mě držely. Kopala jsem a škrábala, ale stisk nepovolil.

V ohni jsem občas ještě zahlédla kousek jeho těla, který ještě plameny nestrávily. Prosila jsem a škemrala, ať mě pustí...

Chtěla jsem alespoň ten kousek z něho...

Trvalo to dlouho. Všichni okolo mlčeli a nechali mě běsnit v Emmettově stisku, až to nejhorší přešlo. Až jsem se konečně bezvládně svezla a zůstala bez zájmu vyset a hledět do plamenů.

 

Rose mě hladila konejšivě po zádech.

Musíme ji odtud dostat,” zaslechla jsem její hlas.

Ne! Nemůžeme...” chtěla jsem se s ní začít prát, ona mě však chytila za paže a silně se mnou zatřásla.

Už mu nijak nepomůžem. Jen se tu zbytečně mučíš.”

Pohlédla jsem jí do tváře, vypadala odhodlaně, ale hlas se jí chvěl. Emmett taky vypadal zdrceně. Nechala jsem se jimi odvést.

 

 

Bella:

Dorazila jsem co nejrychleji to šlo. Sledovala jsem dohořívající plameny. Mezi nimi se občas zablesklo něco bílého. Věděla jsem přesně co to je. Cítila jsem to. Strašně mě to sice vyčerpávalo, ale můj štít okolo rozsápaného Jasperova těla stále držel. Chránil svůj obsah.

Opatrně jsem kousek po kousku dostávala z vyhasínajícího ohniště. Viděla jsem toho v gardě už hodně a ještě více zázraků a zmrtvýchvstání. Věděla jsem přesně co dělat a co potřebuji. Krev. Lidskou krev a to hodně.

 

Bylo mi jasné, že na to dříve či později přijdou a nezbývalo mi než jen doufat, že jsem tím nenapáchala příliš škody. Okolo sebe jsem měla svůj štít, aby se ke mě omamná vůně krve nedostala. Postupně jsem rozřezávala jeden sáček s krví po druhém. Pečlivě jsem nechala jejich obsah stékat do zašlé vany. Všechno tady okolo bylo zašlé a opuštěné, což byl přesně to, co jsem potřebovala. Klidné místo daleko od všech.

Postupně se vedle mě navršila hromada prázdných obalů z krevní banky. Teprve pak jsem do ní vysypala všechny kousky co jsem z ohniště dostala. Nyní to bylo už jen na Jasperovi.

 

 

Seděla jsem nedaleko opřená o zeď. Nechtěla jsem se od něj příliš vzdalovat. Dokázala jsem si až příliš živě představit, jak teď Alici je. Musela si myslet, že je mrtvý, nechtěla jsem jí však dávat marnou naději. Stále tu bylo možnost, že to nevyjde.

Napnutě jsem čekala jakoukoliv změnu a čekání si alespoň trochu snažila zkrátit pokusy s mým ovládáním. Ztenčovala jsem okolo sebe štít, který zachytávat opojnou vůni krve. Cítila jsem, jak mi začíná pronikat do nosu a dráždit hrdlo.

V ústech se mi přelévala pachuť jedu. Stále jsem se však dokázala ovládat. Po rtech se mi rozlil vítězný úsměv. Krev tu byla cítit všude. Cítila jsem ji i ze svých rukou, jak jsem trhala sáčky. Přesto jsem dokázala potlačit to zvíře v sobě a stále rozumně myslet.

Z vany se ozval slabý šramot. Okamžitě jsem byla na nohou a vyrazila k ní. Přes krev, která se na povrchu ještě navíc začala nechutně srážet, nešlo nic vidět. Cítila jsem však, jak se jednotlivé kousky pomalu snaží znovu spojit.

Vyjde to! Teď už prostě musí.

 

>>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dohoda 54. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!