Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dohoda 31. kapitola

bd for people 3


Dohoda 31. kapitolaBella se zničeně vrátí do Volterry a snaží se strávit to, že přišla i o ten zbytek rodiny, který v La Push měla. Nemá ani tušení co se vlastně okolo ní odehrává. Teprve až napjatá situace v jejímž středu se nevědomky nachází vyústí v kruté řešení...

 

31. kapitola

 

 Bella:

Nechtěla jsem nikoho vidět. Nepozorovaně jsem se vrátila do Volterry a jedinou známkou, která dávala ostatním vědět, že jsem zpátky, byla moje vůně. Zavřela jsem se v pokoji a snažila se z toho nějak dostat.

Jeden se však nedal tak snadno odbýt. Po několik a marných pokusech, kdy jen klepal na dveře mého pokoje, se David odhodlal a prostě vešel dovnitř. Věděla jsem o něm, ale odmítala se zvednout, či jen hnout.

„Bello?” zeptal se opatrně. Zvedla jsem k němu alespoň tvář. Musela jsem vypadat hrozně, protože si okamžitě sedl vedle mě na postel a začal mi přejíždět dlaní po zádech. Bylo to sice uklidňující, ale stejně jsem chtěla být raději sama.

Chtěla jsem ho požádat aby odešel, ale v tom jsem zaznamenala změnu atmosféry v pokoji i v jeho dotyku. Cítila jsem jak mi jeho dlaň přejela na břicho. Ztuhla jsem překvapením a on toho okamžitě využil. Než jsem si uvědomila o co mu jde, převalil mě z boku na záda a já ucítila jak se ke mně přisál rty.

První vteřinu jsem se nedokázala ani pohnout, ale pak jsem se mu vší silou zapřela do hrudi až se mi ho podařilo odtlačit.

„Co to proboha děláš?!”

„Co asi myslíš,” ušklíbl se pobaveně a mě z jeho výrazu přejel mráz po zádech. Okolo rukou se mi sevřel pevný stisk a on na mě dolehl plnou vahou. Neměla jsem sebemenší šanci se bránit. Byl silnější a držel mě, že jsem se nemohla téměř hnout.

Jednou rukou mi svíral zápěstí a druhou mi přejížděl po boku až ke stehnu, kde začal opět stoupat a vyhrnovat mi šaty. Všechna jeho přetvářka šla stranou a on nebral žádné ohledy. Jako bych byla jen kus masa, který prostě potřebuje a tak si ho vezme.

Chvěla jsme se odporem a vrtěla s hlavou, abych unikla jeho rtům. O to hruběji se mi pak dobýval do úst. Konečně jsem rozevřela zuby, ale jen aby vzápětí bolestně ucukl zpátky. Volnou rukou si přejel po prokouslém rtu a sykl.

Dlouho mě jeho bolest netěšila. Na tváři mi totiž přistála jeho dlaň až se mi hlava zvrátila a mě se na okamžik zatmělo před očima. Chytil mě za ještě pálící tvář a zvedl mi bradu nahoru. S děsem jsem cítila, jak mi sjíždí rty po krku dolů. V jeden moment mě napadlo, že mi zuby přejede přes krk. On však pokračoval stále níž, až se ocitl u lemu mého výstřihu.

Pustil mi tvář a jediným trhnutím mi natrhl šaty až na břicho. Hrubě mi přejížděl po kůži. Jeho váha se konečně odsunula trochu ze mě a já se zhluboka nadechla. Místností i chodbou se rozlehl můj řev. Křičela jsem, co mi síly stačily a než mi na tváři přistála další facka.

Můj hlas umlkl a David mi okamžitě zakryl pusu dlaní. Jeho prsty se mi bolestivě zarývaly do tváře jak mě křečovitě svíral.

„Ty malá...” prskal mi vztekle do obličeje.

V příštím okamžiku však vyděšeně zmlkl. Chodbou se rozlehl dusot několika nohou a vzápětí se dveře pokoje roztříštili o zeď kousek od nás. Rozklepaně jsem pohlédla ke dveřím, kde vztekle stál Felix a mohutné ruce svíral v pěsti. Za ním stála Jane a někdo třetí se jen otočil a zmizel zpátky chodbou.

David mě přestal okamžitě vnímat. Ostražitě mě pustil a slezl z postele. Rozkročil se v obranném postoji, ale přes tvář se mu stihl jen mihnout zděšený výraz a mohutná ruka jej popadla za krk a zarazila do zdi za ním.

Ještě rozklepaná jsem se okamžitě skutálela z postele a přitiskla ke zdi na druhé straně pokoje. Hlava se snažila strávit další šok za těch posledních pár dní a tak jsem se zmohla jen na tupé zírání, jak se Jane proplížila za Felixova záda a místnost se opět zaplnila křikem. Tentokrát to však byl Davidův řev v bolestné agonii.

Zakrývala jsem jsem si uši, ale marně. Že je v pokoji někdo další jsem zjistila, teprve až jeho řev utichl a já svěsila paže z hlavy dolů. Zůstala jsem hledět na Ara. Viděla jsem jen jeho profil, ale přesto jsem dobře viděla, jak má vztekem sevřené rty do úzké škvírky. Shlížel na Davida jako na odpad.

„Odtáhněte mi ho z očí,” vyštěkl Aro vztekle.

„Z očí? Vždyť jsem dělal je to, co jste po mě sám chtěl,” zapištěl skrz sevřený krk.

V uších mi začalo hučet a já se ještě víc stulila do kouta pokoje.

„Přikázal jsem ti ji znásilnit?!” zaprskal Aro už téměř nepříčetně.

„Stě... stěžoval jste si, že... že to s ní jde moc pomalu,” kloktal David stále hůře jak se mu ruka okolo krku stále pevněji svírala.

„Postarejte se o něj!” přikázal Aro a prsty si sevřel znaveně kořen nosu.

Všechno ke mně šlo jako by stále z větší dálky. Viděla jsem tak stát Jane a nerozhodně na mě koukat. Byla to moje kamarádka, ale spíše než utěšovat se dokázala mstít a mučit. Rozběhla se za Felixem, který vlekl řvoucího a vzpínajícího se Davida chodbou pryč.

S posledními střípky jsem uslyšela ještě další kroky a Caiusův hlas.

„Co se stalo?”

„Pokusil se Bellu...”

„Bello!”

Nedokázala jsem tomu zabránit a ani jsem nechtěla. Okolo mě se rozprostřela tma. Má mysl utekla tam, kam za mnou nikdo jiný nemohl.

 

>>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dohoda 31. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!