Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do kelu! - (1) -

bjk


Do kelu! - (1) - Ahoj, tak jsem se konečně dopracovala k napsání první kapči. Je to jen na úvod, tak snad se bude líbit.
Bella zde nastupuje poprvé do školy jako kluk a problémy, které zde řeší, dělá taky poprvé... :D Hezké čtení... VampE4B!

Před třemi roky:

 

 

Pohled Belly / Austina:

 

Přes své dlouhé řasy jsem se opět podívala na školu, kde strávím čtyři roky svého nekonečného života… Proč nekonečného? Jelikož jsem nesmrtelná. Můj otec se uměl měnit na holku, já v kluka. Sice nemám na výběr vzhled, ale myslím si, že moje chlapecká stránka je kus.

 

Miluji elektroniku, miluji rap, miluji auta, miluji sport, mám prostě chlapecké záliby. To mi někdy ale tíží mou existenci. Nerozumím si s dívkami, rozumím si s kluky. Mám s nimi hodně společného. Nemyslete si však, že jsem lesba, to ne! Jsem normální… Většinou se od holek držím dál, jelikož si s nimi nerozumím, upřímně nechápu, co mají na nakupování, lakování nehtů, drbech o klucích a dalších věcech.

 

V tu chvíli mě napadl ďábelský nápad. Co kdybych do školy přišla jako kluk? Jako Austin Swan? Poznali by to? Samozřejmě, že ne… Rychle jsem si zalezla zpátky do auta a svlékla si své šaty. Pomyslela jsem na svou podobu, pomyslela jsem na klučičí věci a začala se měnit. Než jsem se nadála, seděla jsem na zadním sedadle jako kluk. Z přihrádky jsem vyndala černé rifle, bílou košili a vysedla z auta. Na oči jsem si ještě nasadila sluneční brýle, zamkla auto a vydala se do školy.

Všechny holky se za mnou otáčely, bylo mi to nepříjemné. Sem tam jsem zaslechla i něco o mém zadku. No fuj, vzpamatujte se, proboha!

 

„Ahoj, jsem Jessica, můžu tě tu provést? Ty jsi nový, že?“ optala se mě nějaká dívka, která se nečekaně zjevila přede mnou. Jsem blbec, pomyslela jsem si. Holky se na mě budou lepit, ať jsem v jakékoli podobě!

Snad alespoň od kluků budu mít pokoj a začlením se mezi ně.

 

„Jo, díky.“ Usmála jsem se na ni svým oslnivým úsměvem. Jsem sice heteráč, ale pobavit se snad můžu, ne?

„Mimochodem, jsem Austin Swan,“ představila jsem se a natáhla k ní ruku. Rychle ji přijala. Znovu jsem se na ni usmála a pohladila ji palcem po ruce. Díky toho, že vím, jaké je to být holka, znám i jejich tužby.

Jess se začervenala. Zasmála jsem se svým hlubokým, mužským hlasem a pustila její ručku.

 

„Tak pojď,“ pobídla mě. Přikývla jsem a my se vydaly ke kanceláři.

Jessica mi celou dobu něco breptala do ucha, nedávala jsem pozor. Rozhlížela jsem se stále dokola.

„Máš nějaké sourozence?“ Zachytila jsem otázku.

„No… Mám mladší sestru. Isabellu. Bella ale bydlí v… Na Floridě,“ zalhala jsem.

„Aha… já mám -“ A už zase brebtala.

Konečně jsme došly ke kanceláři, rychle jsem poděkovala Jassice a vklouzla dovnitř. Za stolem seděla mladá sekretářka, a jakmile mě spatřila, zrychlil se jí dech, srdce vynechalo pár úderů a celá zčervenala. To mi chybělo.

„Dobrý den, přejete si?“ optala se mě mile.

„Dobrý den, dneska mám nastoupit do školy, jmenuji se B-Austin Swan,“ sdělila jsem jí a v duchu se napomenula.

„No… V počítači mám, že má nastoupit Isabella Swan,“ poukázala na fakt.

Honem rychle něco vymysli, Bello! nabádala jsem se v duchu.

„To bude asi nějaký omyl, slečno. Isabella je má sestra,“ snažila jsem se jí to vymluvit.

„No…“ Protáhla se. Naklonila jsem se k ní blíž, podívala se jí do očí, věděla jsem, že bych to neměla dělat, bylo mi to proti srsti, ale musela jsem, aby můj plán vyšel.

 

„Prosím, vážně je to asi jen chyba,“ zašeptal jsem jí. Sekretářka hlasitě polkla. To je tak snadné.

 

„Dobře, pane Swane. Tedy máte rozvrh hodin a nějaké ty papíry, doufám, že se vám bude na naší škole líbit. Kdybyste cokoli potřeboval, přijďte za mnou, ochotně vám ráda s čímkoli pomohu. Po vyučování mi, prosím, doneste tento papír, děkuji, můžete jít,“ řekla vzrušeně. Slušně jsem poděkovala a vzala si rozvrh.

 

Chtěla jsem už jít hledat budovu B, ale najednou jsem dostala akutní problém. Chtělo se mi čůrat, rychle jsem se podívala do plánku a šla hledat záchody. Našla jsem je v druhé budově. Už, už jsem chtěla jít do dívčích dveří, ale vzpomněla jsem se na jistý detail. Nyní jsem kluk. Rychle jsem se otočila a vpálila to do dveří s nadpisem Páni. Přešla jsem k jedné té míse a rozepla si poklopec. Jednou jsem to viděla v telce. Chtěla jsem „svůj“ penis vytáhnout, ale překážely mi v tom slipy. Všimla jsem si, že mají taky knoflíčky. Bože. Rychle jsem i ty rozepla a rychle ho vytáhla. Nevěděla jsem, co s ním dělat, tak jsem ho nechala tak a ruce volně položila podél těla. K mému údivu se začal nějak divně točit a stříkat všude, jen do mísy ne. Vzala jsem ho zase rychle do ruky a snažila se ten proud nasměrovat. Šlo to těžce. Když potřeba byla vykonána, nevěděla jsem, jestli ho mám utřít nebo ne. Budu to muset asi nastudovat. Porozhlédla jsem se po toaletním papíru, ale nikde nebyl. Všimla jsem si, ale té sušičky na ruce. Pokrčila jsem rameny a nasměrovala si to k ní.

 

Strčila jsem svůj penis do toho a sušička začala foukat teplý vítr, bylo to docela příjemné. Jenže po chvíli, to začalo pálit. Zděšeně jsem ucukla a utíkala k umyvadlům. Naštelovala jsem studenou vodu a dala ho pod ní. Úleva byla okamžitá. Jenže teď jsem ho měla celý mokrý, i když už ne od čuránek, povzdychla jsem si. Všimla jsem si kabinek a hned mě napadlo, že by tam mohl ten papír být. Zašla jsem tedy do nich a doopravdy... byl tam. Začala jsem ho do něj utírat, jenže to tření vyvolávalo ve mně pocit vzrušení a penis na to začal okamžitě reagovat. Začal se stavět a já se zase začala děsit. Snažila jsem se ho silou dát dolů, ale nějak se mu nechtělo. A ani do kalhot jsem ho dostat nemohla. Snažila jsem se něco vymyslet. Když najednou začal zase klesat a já se zaradovala. Pro jistotu jsem ho rychle strčila do slipů a ty do kalhot. Zapnula jsem si poklopec a vyšla z kabinky. Podívala jsem se dokola a zhrozila jsem se. Všude po stěnách, po stropě, po zemi, byla žlutá tekutina.

 

Zarděla jsem se a rychle zmizela. Jó, to bude těžký…

 



 

 

Ahoj, tak co vy na to říkáte? Myslíte si, že to stojí za pokračování? Jen, ta pasáž s WC byla prostě nutná! Nejdříve tam neměla být, ale vždycky, když jsem si to představila, začala jsem se neuvěřitelně smát. :DD

 

Příště se v čase posuneme o tři roky… Teda, pokud bude chtít pokračování…

Vzhledem k tomu, že je to první kapča téhle povídky, prosila bych o názory na ni. Víte, co bych třeba měla zlepšit, na co si mám dát pozor a tak…




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do kelu! - (1) - :

 1 2   Další »
20.
Smazat | Upravit | 12.09.2011 [19:54]

Tak jsem se nakonec rozhodla, že si to přečtu už teď a... Panebože! Už jen při představě, jak se Bellin otec mění v ženskou jsem dostala výtlem, ale když přišel ten záchod!!! Emoticon Emoticon Emoticon Sice pro takové scény moc nejsem, ale zasmála jsem se u toho... Emoticon

Řeknu ti to takto: Jestli tuhle povídku nedokončíš, nebo ji pozastavíš, budu ti na shrnutí staršit! Emoticon A to by ses měla na co těšit! Emoticon

A nakonec... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. anonymmka
11.09.2011 [11:29]

úúúúúúžžžžaaassnnnéééééééé!!!
prosíím pokračuj! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.08.2011 [19:08]

kajka007Tak o tom, že tuhle povídku budeš psát vím už dlouho a nemohla jsem se dočkat! Najednou koukám, koukám a vidím! Emoticon No ten záchod mě fakticky dostal! Emoticon Emoticon Prosím pokračuj, co nejdřív. Emoticon A s tím o tři roky později souhlasím... Bude to rozhodně zajímavé! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. kaca
26.08.2011 [22:14]

plis kdy ude dalsi kapca ?
jinak perfekt

16. Methy
25.08.2011 [15:29]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Kika57
19.08.2011 [8:39]

Kika57No do pytle! Jak to, že jsi s touhle povídkou začala a já o tom nevím? Emoticon Je naprosto perfektní! Nejvíc mě dostal ten záchod! Popsala jsi to tak... detailně, že... že to nešlo! Emoticon Smála jsem se a... Máš neskutečně veliký talent! Emoticon Moc se mi to líbí a těším se na další kapitolu!! Emoticon Moc, moc, moc krásně píšeš! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.
Smazat | Upravit | 17.08.2011 [22:19]

Já mám dost... xD Jsi zabila. Ten záchod mě vážně dostal.
Holka, ty máš prostě talent. Čistý nefalšovaný talent. To je v dnešní době vzácné. Emoticon
Bylo to skvělé. Originální nápad. Neustále mi cukaly koutky. Emoticon

OMG! Já mám fakt vydlabáno. Promiň, už píšu blbosti. Nj, to je ten blbej koktej, co se tady na mě usmívá. Prý tam není alkohol. Pche! Jestli tam není, tak bych tady nedostávala takové nenormální záchvaty. Já se pořád gebím. Emoticon Úlet...

Hele, aspoň vím, že nepatříš mezi moje nejoblíbenější autory jen tak pro nic, za nic. Počkej, já tě o tom vlastně ještě neinformovala. Jé, ja nějak zapomněla. Takže, ehm, nevadí ti to, že ne? No, jsem napsaná na mém shrnutí už delší dobu, promiň...

Na, tady máš odkaz: www.stmivani.eu/37-shrnuti-povidek/povidky-od-scarlettcullen/
Prosím, vyjádři se. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. LidkaH
16.08.2011 [10:21]

Tak ta akce na zachode me dostala do kolen. jsem mrtva smichy. Uz se tesim na pokracko. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Nosska
16.08.2011 [0:01]

Nosskazajímavý... Emoticon Emoticon Emoticon

15.08.2011 [11:40]

IsabellaMarieLilyVolturiNapiš pokráčko, je to suprový! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!