Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dívka jménem Alice - prolog

2.volterravamp-Stopy


Dívka jménem Alice - prologAlice byla mladá dívka se smutným osudem. Mívala předtuchy, ale nikdo jí nevěřil. Tak se stalo, že skončila v blázinci. Tam potkala Jamese. Jaký bude její další osud? Stráví zbytek života v léčebně? Jak se k ní bude chovat James? Odhalí jeho tajemství?

Malá, bledá dívka s tmavými vlasy seděla ve svém pokoji. Myslím, že slovo “pokoj“ nebylo to správné slovo. Hodilo by se spíše vězení. Nevěděla, co je za den, co je za měsíc. Čas plynul a ona nevěděla, jak. Dny jí splývaly. Byla tu už tak dlouho, že se to ani spočítat nedalo.

 

 

Jmenovala se Alice. V léčebně pro duševně nemocné byla již dva roky. Donedávna měla pořád nějakou naději. Utěšovala se tím, že jednoho dne si pro ni rodiče přijdou a vysvobodí ji odsud. Naději ale ztratila. Její rodiče před měsícem zemřeli. Při autonehodě. Ani na pohřeb jim jít nemohla. Věděla, že v léčebně stráví už zbytek svého života. Krom rodičů měla totiž už jen sestru. Ta ji nenáviděla. Myslela si, že Alice je pomatená a bála se jí. Byla ráda, že je zavřená, a že má od ní klid. Chtěla to tak nechat i nadále. Alice se začala smiřovat s vidinou své budoucnosti v léčebně...

Vzpomínala na ten den, jako by to bylo včera. Spala ve svém pokoji a zdál se jí sen. Zdálo se jí o jejich služebné. Zdálo se jí, že Marta – tak se služebná jmenovala – si vyšla se svými kamarádkami za zábavou. Kolem půlnoci se Marta vracela zpět a potkala podnapilého Alicina otce. To se pro ni mělo stát osudným. Alicin otec, Robert, se na ni vrhnul a pokoušel se ji políbit. Začal z ní strhávat šaty a chtěl si s ní užít. Marta začala křičet. Robert jí zacpal ústa. Pokoušel se ji utišit. Chytl ji pod krkem, aby přestala křičet. Alice viděla, jak Martě dochází dech. Přestala se bránit. Otec Martu udusil.

Vtom se Alice probudila. Věděla, že musí jednat. Utíkala do ložnice rodičů. Matka spala, ale otec tam nebyl. To ji jen utvrdilo v tom, že to, co se jí zdálo, je pravda. Nebyl to první takový sen, co se jí zdál. Vzbudila matku.

„Mami, honem, rychle. Musíme najít otce. Zdálo se mi, že ublíží Martě. Rychle, vstávej, pojďme ho najít,“ chrlila šeptem.

Obě dvě seběhly dolů do přízemí. Alice slyšela, jak se otvírají dveře. Marta se vracela od kamarádky. Rychle se rozhlédla po přízemí a viděla, že otec vychází z kuchyně. Začala křičet, ať nechá Martu být. Otec se na ni jen nechápavě podíval.

„Děje se něco, Alice?“ zeptal se.

 

 

Rozhlédla se po pokoji, ve kterém se právě nacházela. Její pokoj byl velice malý, byla v něm pouze jedna postel, skříň a záchod. Na oknech byly mříže. Aby neutekla. Ona byla ale v takovém stavu otupělosti, že i kdyby ji někdo postavil na volné prostranství, tak by tam zůstala. Neměla proč utíkat. Po tak dlouhém čase, stráveném v léčebně, byla apatická. Nezajímalo ji už nic. A ani ona nikoho nezajímala. Její rodiče si mysleli, že je blázen. Mysleli si, že je nemocná, a proto ji zavřeli sem. Jen ona věděla, že to, co říká, je pravda. Věděla, že se odsud už nedostane. Ale už jí to nevadilo. Smířila se svým osudem.

Přemýšlela nad tím, jak se sem vlastně vůbec dostala. Začalo to zlými sny. Pak předtuchami. Věděla, že vše, co se jí zdá, se vyplní. Přemýšlela, proč její rodiče nezajímalo nic z toho, co jim vyprávěla. Nevymýšlela si, ale oni jí nevěřili. Mysleli si, že je blázen. Její sestra si myslela, že je čarodějnice. Naháněla jim strach. Proto ji zavřeli sem. Do léčebny. Tady ji cpali léky, tvrdili jí, že si vše vymýšlí a dělali z ní blázna. Nikoho nezajímalo, co doopravdy cítí. Nezajímalo je ani to, co by jim chtěla říct. Nezajímalo to nikoho. Nikoho kromě Jamese – zřízence, který v léčebně pracoval…

 

shrnutí >>

 


Prologem jsem vás chtěla uvést do děje. Abyste věděli, proč se Alice dostala do léčebny a hlavně - kvůli čemu. Další kapitola už bude blíže o Jamesovi a o Alice. Brzy se objeví i Cullenovi. Doufám, že se vám moje nová povídka líbí a bude mít nějaké čtenáře. Za komentáře děkuji.

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dívka jménem Alice - prolog:

 1 2   Další »
20. Lisa
21.01.2013 [19:27]

Prosím,nevíte někdo z vás kde jsou povídky o Cullenů?Vím,že je to zde,ale nevím kde!Prosím pomozte mi!Jestliže,víte kde jsou pošlete mi odkaz či nějaký návod jak se k nim dostat!Prosím moc vás prosím!Bavilo mně to,ale pak jsem zapomněla kde jsou.Prosím je to o tom,že Bella je už deset let upírkou a Renesmé je dospělá!Prosím,pomozte mi,prosím!
Jinak je to nádherné ten příběh!

19. majda
27.08.2011 [7:10]

Super prolog, jsem zvědavá na další dílek. Emoticon

19.08.2011 [19:35]

WhiteTieCummillecios: To jsem moc a moc ráda!

18.08.2011 [23:01]

CummilleciosÚžasný žačiatok, určite si získala ďalšieho verného čtáře aj vo mne, krásne! Emoticon

18.08.2011 [5:52]

WhiteTieForevergirl: Moni, mockrát ti děkuji za komentář. Ani jsem nevěděla, že Alice je jedna z tvých oblíbenějších postav a jsem moc ráda, že jsem tě mohla potěšit. Doufám, že tě zaujmou i další kapitoly!

susanne: Díky ti. Emoticon

15. susanne
18.08.2011 [5:08]

Krásná povídka. Rychle dalí, rposííím!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.08.2011 [12:06]

ForevergirlJupí, ty si začala poviedku o mojej tretej najobľúbenejšej postave pred Bellou a Edwardom (no možno ešte pred sexi Paulom Emoticon ).
Začiatok bol krásny, Alice bola vždy tou postavou so záhodnou minulosťou. Ona je to dievča, ktoré bolo v ústave - toto si krásne vykreslila. A potom tu je James, ktorého jediného zaujíma Alice.
Toto bude ešte zaujímavé. Skvelý nápad Emoticon Emoticon Emoticon

17.08.2011 [11:50]

WhiteTienaty: Díky.

Jana60: Děkuju moc.

kayla40: Moc díky za komentář. Další kapitolka je již na světě.

12. kayla04
17.08.2011 [10:58]

už do prologu som sa zamilovala... prosím pokračuj Emoticon Emoticon Emoticon

11. Jana60
17.08.2011 [7:42]

Prolog se mi líbil a jsem zvědavá, jak se to vyvine dál. Povídky o Alici mám ráda, tak doufám, že se mi bude líbit i tato.

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!