Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dívka jménem Alice - 7. kapitola


Dívka jménem Alice - 7. kapitolaPohled Jaspera. Co se stalo? Jaktože se zná s Jamesem? Jak zapadá Jasper do našeho příběhu...?

Alice se zhrozila. Přesně tohohle se bála. Nechtěla s ním mít už nic společného. Nechtěla ho vidět, nechtěla, aby na ni sahal a už vůbec s ním nechtěla prožít zbytek své věčnosti. Kam se poděl ten milý gentleman, do kterého se zamilovala? Viděla před sebou už jen zrůdu. Zrůdu, která nedokázala odolat svému chtíči. Bylo jí z něho zle. Po Jamesově zpovědi si byla naprosto jistá, že se od něj musí dostat pryč. Byl to odporný a hnusný fanatik.

 

Alice ale věděla, že ještě nějakou dobu bude muset hrát tuhle hru. Jak dlouho to ale potrvá? Jak dlouho, než si pro ni přijde ten tajemný cizinec z její vize?

 

Pohled Jaspera:

Sledoval jsem ho už nějakou dobu. Nějak dlouho se zdržel na jednom místě. To nemívá ve zvyku. Co ho přimělo změnit jeho stereotypní činy? Věděl snad, že ho sleduju a snažil se mě setřást? Takovýchto otázek jsem měl plnou hlavu.

Vypadalo to ale, že o mne neví. Že o mne neví od toho osudného dne. V myšlenkách se vrátím o nějaký čas zpět. Do té doby, kdy jsem byl ještě šťastný.

Pamatuju si to jako dnes. Měl jsem ženu a nádherné dítě. I když byla má žena člověk, velice jsem ji miloval. V tu dobu, kdy jsme se do sebe zamilovali, jsme ani jeden netušili pravdu. Ona netušila, že jsem upír a já jsem netušil, že upíři mohou mít s lidskými ženami děti. Tak se stalo, že jsme počali syna. Sebastiana. Byl nádherný. Byl hezčí, než kterékoliv lidské dítě. Byl to napůl upír. Mou ženu porod velice vyčerpal, ale přežila ho. Přestěhovali jsme se a začali jsme žít jako spokojená rodina. Hluboko v lesích, kam lidská noha ani nevkročila. Byli jsme spokojení, v poklidu jsme si žili svým životem. Jednoho dne na naše dveře zaklepal nomád. Přišel sám. Představil se nám jako James. Šel zrovna kolem a ucítil upíří pach, smíšený s lidským a něco, co v životě ani necítil. V tu chvíli jsem nevěděl, jak moc ho vábila vůně mé manželky. Nevěděl jsem ani to, že je James lovec. Že si nedá pokoj, dokud svou kořist nedostane. Vnímal jsem pouze jeho pocity. Pocity štěstí. Myslel jsem si, že je šťastný proto, že narazil na někoho, kdo je stejný jako on. Jak hořce jsem se ale mýlil. Pozval jsem ho k nám, nabídl mu přístřešek a možnost, aby s námi zde zůstal tak dlouho, jak bude on sám chtít. Absolutně jsem si nepřipouštěl, že by se mohlo něco stát, že by mohl nějak ublížit mé rodině.

Potom, co jsme uložili Sebastiana ke spánku, seděli jsme venku na verandě a povídali si. Viděl jsem, že Maria je již značně unavená. Omluvil jsem se Jamesovi a odešli jsme do ložnice. Popřál jsem jí dobrou noc, ujistil ji, že tu ráno budu, až se vzbudí, a odešel jsem z pokoje. James byl stále na verandě. Omluvil se mi, že půjde do pokoje pro hosty, natáhnout se a číst nějakou knihu. S přáním dobré noci jsme se rozloučili. Cítil jsem, že mne sužuje hlad. Maria i Sebastian spali, James si četl knihu – ideální čas vyrazit do lesa na menší lov. Absolutně jsem si nepřipouštěl, že by se mohlo něco stát. A to byla chyba.

Když jsem ukojil svou žízeň, vydal jsem se domů. Už když jsem se blížil k domu, tak se mi něco nezdálo. Jako první jsem šel zkontrolovat syna. Nebyl ve svém pokoji. Pořád mi to nedocházelo. Šel jsem do ložnice a na posteli uviděl tělo mé ženy. Nežila. Sklonil jsem se k ní a na jejím krku jsem uviděl dvě drobné ranky. Její srdce nebilo.

On ji zabil! Zabil mou jedinou lásku! Zabil ji!

Moje podvědomí křičelo, ale já jsem nebyl schopen vydat jedinou hlásku. Zhroutil jsem se na zem vedle jejího těla. Byla mrtvá. Důvod mé existence už nebyl. V tu chvíli jsem si vzpomněl na syna. Začal jsem ho hledat všude možně, ale nenacházel jsem ho. Kde je? Co s ním udělal? Pocítil jsem k Jamesovi takovou nenávist, jako ještě k nikomu. Proč? Proč to udělal? Nechápal jsem to. Ale jedno jsem věděl jistě - najdu ho a zabiju ho, i kdyby to mělo být to poslední, co udělám!

 

...

 

A tak jsem se dostal tam, kde právě jsem. Stopoval jsem Jamese dnem i nocí a nakonec jsem ho našel. Můj prvnotní plán - zničit ho, ihned, jakmile ho spatřím - jsem zavrhl. Potřeboval jsem zjistit, co udělal s mým synem. S mým maličkým Sebastianem.

Viděl jsem, jak obluzuje tu mladou a nevinnou dívku. Věděl jsem, že ji musím zachránit. Byla nádherná. Vypadala jako Maria. Tak strašně jí byla podobná. Ale přesto jiná. Lásku jsem nepocítil od té doby, co umřela moje milovaná žena...

 

<< shrnutí >>


 

S touto kapitolou moc spokojená nejsem, přepisovala jsem ji asi čtyřikrát a podle mě to stále není ono. Něco mi tam chybí a zdá se mi to tak trochu zmatené. Nechtěla jsem to ale rozvádět víc, abych vám příliš neprozradila, co se stane v příštích kapitolách. Doufám, že se vám i tak bude kapitola líbit.

Moc všem děkuji za milé a povzbuzující komentáře u minulé kapitoly, opravdu mne ženou dál, k napsání pokračování!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dívka jménem Alice - 7. kapitola:

 1 2   Další »
11.09.2011 [15:13]

WhiteTiečiči: Díky.

Hanča: Děkuji moc, další dílek je vydán.

pepek námořník: Děkuju, děkuju, tvůj komentář mě potěšil.

Cuummillecios: Jsem moc ráda, že se ti povídka líbí. A že i tato kapitola splnila tvá očekávání. Tvůj komentář mě moc a moc potěšil. Jen jsem chtěla podotknout, že v této povídce není Maria taková, jak ji známe, tady je (byla) hodná a milá a s Mariou, jak ji známe normálně, má společné akorát tak to jméno. Omlouvám se, že kapitolu přidávám tak pozdě. : (

AliceCullenxD: Díky.

nikuska146: Děkuju.

majda: Děkuji.

AnnieJaneV: Mockrát díky.

Deedee: Díky za milý komentář, potěšil. Emoticon Doufám, že se ti bude líbit i další kapitolka. : )

11.09.2011 [15:08]

WhiteTiekollart: Mockrát děkuju.

Sara: Jazz je opravdu chudáček. Sebastian možná bude mít v téhle povídce ještě nějakou úlohu, uvidíme... Díky za milá slova.

Olga: Děkuji, děkuji, děkuji. Omlouvám se za prodlevu.

teresaterka: Díky.

Charlotte147: Mockrát děkuju. Na setkání Alice a Jaspera si chvilku počkáme, ale bude brzo, slibuju.

Mia: Díky moc.

Bubulienka: Opět moc děkuji za krásné vyjádření k tomuto dílku. Vždy mi tvůj komentář zvedne náladu. Teď byla trochu delší prodleva, nechtěná a nečekaná a stále to za mnou není, ale pokusím se to co nejdřív dál do pořádku. Jsem ráda, že se ti kapitolka líbil a doufám, že další tě moc nezklame.

17. Deedee
31.08.2011 [11:08]

DeedeeUtekly mi dvě kapitolky, tak jsem je teď doslova zhltla jedním dechem. Byli úžasné. james se pořádně vybarvil. I když mi ho bylo trochu líto, že se od něj Alice tak totálně odvrátila. Jasně, jí chápu. Ale on si myslel, že bude spokojená. Jen s ní chtěl být. Udělal pěknou botu. Jasperův pohled byl skvělý. Tak silný. Jsem neskutečně zvědavá, jak to bude dál Emoticon Emoticon Emoticon

30.08.2011 [21:06]

AnnieJaneV Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. majda
29.08.2011 [6:44]

Jasperův pohled mě teda dostal. Vubets jsem netušila, že má s Jamesem takvoou společnou minulost. Potěšilo mě to moc. Honemd alší! Emoticon

28.08.2011 [23:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.08.2011 [23:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.08.2011 [22:19]

AliceCullenxD Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.08.2011 [22:11]

CummilleciosPri čítaní som zhodou okolnosti počúvala "Everytime" od Britney a zas a znova som sa trafila! Zasa to istým spůsobom súviselo..
Mňa naozaj z tvojej poviedky chytajú zimomriavky! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Je úžasná, skvelá, nádherná, krásne - ešte ako sa ju dá opísať? Emoticon
Mimochodom, tým životným príbehom Japera si ma naozaj prekvapila. Toto by ma ani vo sne nenapadlo. Emoticon ?Jasper + Maria = Sebastian? Emoticon Emoticon Ja síce v twilight ságe Maríu veľmi nemusím, hlavne kvůli tomu, čo urobila z Jaspera, ale chvalabohu tam našiel svoju "hope" - Alice. Tak dúfam, že aj tu to tak skončí - myslím úplne rovnako. Emoticon
Už sa neviem dočkať ďalšiej kapitolky!! Emoticon Toto čakanie ma ubíja! Emoticon

10. pepek námorník
28.08.2011 [16:37]

super super až som sa pritom rozplakala ach jaj chudáááááááčik JASPER prosim pridaj dalšie aby som mohla znova plakať smrk Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!