Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dievčenská škola 14. kapitola

1


Dievčenská škola 14. kapitolaTak a máme tu ďalšiu časť. Spamätá sa Bella z toho, čo jej Edward urobil? A ako mu to oplatí? Prajem vám príjemné čítanie.

„Zbohom, Bella,“ zašepkal a na tvári sa mu objavil jeden z tých arogantných úsmevom. Rýchlym krokom som okolo neho prešla a vybehla z jeho izby. Chcela som byť čo najďalej od neho.

 

„Bella!“ zašepkala Anna zúfalo asi tretíkrát. Hlavu som mala zaborenú do vankúša a mojou odpoveďou bolo nesúhlasné mrnčanie.

„Ak by si mala toto robiť zakaždým, keď sa pohádate, tak z tej postele už ani nemusíš vyliezť,“ povedala rezignovane a sadla si vedľa mňa.

„Už sa nebudeme hádať, lebo sa nebudeme baviť vôbec,“ odvrkla som nazlostene a nešťastne pozrela na Annu. „A dal mi jasne najavo, že o mňa nemá záujem,“ doplnila som a Anna si hlasno vzdychla.

„Tak mu ukáž, že ani ty,“ navrhla a ja som prevrátila oči.

„Lenže to by bolo klamstvo.“

„Však on to nemusí vedieť,“ zamrmlala a ja som na ňu prekvapene pozrela.

„Akože niekoho využiť, aby začal žiarliť?“ ujasnila som a Anna prikývla.

„Musíš ho donútiť žiarliť tak, aby sa za tebou priplazil.“

Matt. Napadlo ma v mojej mysli a ja som si zamyslene hrýzla dolnú peru. On bol jediný možný kandidát a ešte k tomu jeho bývalý kamarát, čo bolo dokonalé. No malo to jeden háčik. A to to, že práve jemu som nechcela ublížiť. Celý čas mi pomáhal. S tichým povzdychom som pozrela na Annu a usmiala sa.

„Urobím to,“ povedala som rozhodne a uvidela, ako jej odľahlo. Rozhodne som vstala z postele a namierila si to ku skrini, z ktorej som vytiahla tašku s vecami od Emy. Zamyslene som sa v nej prehrabovala a až keď som našla to, čo som chcela, na tvári sa mi zjavil úsmev. Vytiahla som krátke, červené, hodvábne šaty, ktoré boli na môj vkus až príliš vyzývavé a vyzerali skôr ako nočné prádlo, no pre Edwarda boli ako stvorené.

Do rúk som schytila vysoké čierne topánky na podpätku a a prezliekla sa.

„Bella, skôr sa budem báť, aby ťa niekto neznásilnil,“ povedala Anna, keď už som bola hotová a prekvapene na mňa pozerala. „Vyzeráš tak... úžasne,“ dopovedala a ja som sa spokojne usmiala.

„Ďakujem,“ odvetila som potichu a posledný krát sa skontrolovala v zrkadle. Do rúk som schytila svoje učebnice a s pozdravom vybehla na chodbu. Jedinou výhodou tých podpätkov bolo to, že som aspoň na chvíľu nemyslela na Edwarda, ale na to, ako sa dostať do učebne bez toho, aby som nespadla. Keď som sa tam po dlhej ceste dostala, pomaly som otvorila dvere a nakukla dnu. Odľahlo mi. Edwarda tam ešte nebol a mne nezostávalo nič iné, ako ísť k Mattovi.

„Ahoj,“ povedala som a nahodila krásny úsmev. Matt prekvapene zdvihol hlavu a s otvorenými ústami si ma premeriaval.

„Ahoj,“ zašepkal a ja som si so smiechom vedľa neho sadla. Zrazu prudko zatrepal hlavou a svoj pohľad uprel do lavice. „Prepáč mi to,“ povedal trocha zahanbene a na tvári sa mu objavil jemný úsmev.

„Nevadí,“ zasmiala som sa a sledovala ho. Aj keď sa to snažil zakryť, jasne som na ňom videla nervozitu.

„Rozmýšľala som, či by si sa večer nešiel prejsť,“ navrhla som opatrne a Matt ihneď šťastne zodvihol hlavu.

„Jasné, že hej.“

„Super, tak dnes o siedmej pred školou,“ povedala som a darovala mu úsmev, keď sa zrazu dvere učebne otvorili a v nich sa objavil Edward, dokonalý ako vždy. Vlasy mal jemne rozstrapatené, na sebe mal rozopnutú uniformu, pod ktorou mal biele tričko, ktoré mu dokonale obopínalo jeho svaly. Zasnene som hľadela na tú krásu, až dokým som si neuvedomila, čo vlastne robím. Pomaly som zavrela oči  a na tvári sa mi objavil nezaujatý výraz. Edward pomaly prešiel k lavici a s úsmevom si sadol a jeho pohľad sa premiestnil na mňa. Jeho úsmev sa ešte rozšíril a ja som prekvapene zdvihla jedno obočie. Bol čas začať môj plán. Otočila som sa ku Mattovi a ruku mu položila na plece.

„Povedz mi niečo o sebe,“ povedala som prvú otázku, ktorá mi napadla a Matt ihneď začal odpovedať. S úsmevom som ho počúvala, zatiaľ čo sa moja ruka pomaly kĺzala po jeho ramene, až som sa dostala k jeho nohe. Cítila som, ako stuhol.

„Vieš, že si dnes nádherná,“ vykoktal potichu a zahanbene sklopil hlavu.

„To nie je to správne slovo,“ ozvalo sa zrazu pred nami a ja som víťazne pozrela na Edwarda. Pomaly sa ku mne naklonil tak, aby sme mali tvár oproti sebe. „Si nebezpečne sexi,“ šepol a šibalsky sa usmial. Na tvári sa mi neobjavila žiadna emócia a ja som na neho iba zamyslene hľadela.

„No, keď myslíš,“ odvetila som a otočila sa spať k Mattovi, ktorý Edwarda nenávistne prepaľoval pohľadom.

„Matt, dneska je schôdza študentskej rady,“ ozval sa znova.

„Ja dnes nemôžem,“ odvrkol Matt a ďalej prepaľoval Edwarda, ktorý na neho prekvapene hľadel.

„To nebola otázka,“ zasmial sa Edward.

„Ale ja tam nepôjdem, mám totiž rande s Bellou.“ Matt si založil ruky na prsiach a sledoval Edwardovu reakciu. Ten mal na tvári neveriacky výraz a tikal očami zo mňa na Matta.

„Prosím?“ vykoktal po dlhej chvíli. „Ty odmietaš ísť na stretnutie kvôli tomuto?“

„Máš proti tomu niečo?“ spýtal sa Matt nevinne a v Edwardovej tvári sa striedali snáď všetky výrazy od nahnevaného po prekvapeného. Zrazu sa mu na ústach objavil jemný úsmev.

„Dobre, choď,“ povedal s úsmevom a ja som neverila vlastným ušiam. „Maj sa, Bella,“ žmurkol na mňa a odišiel späť k svojej lavici. Prekvapene som za ním hľadela a nemohla uveriť, že sa tak rýchlo vzdal. Z môjho rozmýšľania ma vyrušil až profesor, ktorý vošiel a začal výklad. Celý čas som unudene sedela a myšlienkami bola úplne inde.

Keď konečne zazvonilo, rýchlo som sa postavila a do rúk schmatla svoje veci.

„Tak sa vidíme večer,“ usmiala som sa na Matta a vybrala sa rýchlym krokom na ďalšiu hodinu. Telocvik. Zhrozene som si vydýchla a kráčala do telocvične. Musela som uznať, že toto rozhodne nebol jeden z mojich najobľúbenejších predmetov a ja som rezignovane vošla do šatne, kde už boli skoro všetky dievčatá, vrátane Anny.

„Ako to dopadlo?“ vyhŕkla hneď, no keď zbadala môj výraz, pochopila a zamračene sledovala, ako si z tašky vyťahujem veci.

„Dnes mám s Mattom rande,“ usmiala som sa na ňu.

„To je úžasné,“ povedala nadšene a ja som si na seba natiahla tepláky. Spoločne s Annou sme sa vybrali do telocvične, zatiaľčo som jej všetko vyrozprávala.

„Tak to znie ako typický Edward,“ zamyslela sa a ja som sa zasmiala. Mala pravdu.

„Tak, žiaci, dneska budeme robiť brušáky,“ oznámil nám profesor a po telocvični sa ozvali nesúhlasné výkriky.

Pomaly som si ľahla a skrčila nohy, zatiaľ čo Anna mi ich držala.

„Je to proste ťažké,“ zamrmlala som a pritiahla sa ku nohám.

„Nikto nehovoril, že to bude ľahké,“ pripomenula a ja som zostala ležať so zatvorenými očami a zamyslene oddychovala.

„Ja už proste nechcem zažiť sklamanie,“ povedala som potichu, a keď mi Anna dlho neodpovedala, otvorila som oči.

„Niekto ťa sklamal?“ ozvalo sa zrazu nado mnou a ja som s ľaknutím pozrela na Edwarda. Na perách mal ten svoj arogantný úsmev a pomaly sa ku mne zohol, pričom mi stále hľadel do očí.

„Čo je teba do toho!“ prskla som. „A kde je Anna?“ zmätene som sa rozhliadla, no nikde som ju nevidela.

„Tvoja kamarátka ma vystriedala,“ povedal s pozdvihnutým obočím. „Tak kde ste to skončili?“ zamyslel sa a prstami mi jemne prechádzal po nohe. Nesúhlasne som ju odtiahla a Edward sa zamračil.

„Kto tu má dnes zlú náladu?“ spýtal sa prekvapene a jemne našpúlil pery.

„Cullen, Swanová... cvičíme!“ zakričal profesor a mne nezostávalo nič iné, ako vrátiť nohy naspäť ku Edwardovi. Nahodil ten svoj arogantný úsmev a do rúk mi chytil nohy. Začala som sa sklápať ku nohám a sledovala Edwarda, ktorý sa na mňa usmieval. No postupne mu úsmev chabol, až sa začal tváriť znudene.

„No tak, Bella, si pomalá,“ vzdychol a ďalej sledoval moje pomalé pohyby. Ignorovala som ho a sledovala, ako ho to ničí. Nevydržal to a znudene si položil hlavu na moje kolená a po chvíli som jeho ruky znova ucítila na svojom stehne. Kiežby som mohla povedať, že to so mnou nič nerobilo.  No moje telo reagovalo úplne inak, ako som chcela. Umučene som zavrela oči a snažila sa nevnímať jeho prítomnosť a dotyky, ktorými ma tak opantával.

„Edward?“ spýtala som sa nahnevane.

„Hm?“ zamraučal a prstom mi robil krúžky na vnútornej strane stehna.

„Mohol by si prestať?“

„Nepáči sa ti to?“ spýtal sa prekvapene.

„Nie,“ zaklamala som a Edwardove ruky okamžite zmizli. „Ja ťa už nechcem, teraz ma zaujíma Matt,“ pokračovala som v klamaní a sledovala Edwardov výraz. S pozdvihnutým obočím na mňa hľadel a usmieval sa. Pomaly som ku mne nahol a s úsmevom mi hľadel do očí.

„Keď práve to ma tak veľmi vzrušuje,“ zašepkal  a očami mi hľadel na pery. Vnútri som bojovala s dvomi časťami. Jedna chcela tú malú vzdialenosť prekonať a pobozkať ho a ďalšia hovorila, že to nie je správne.

Nešťastne som vzdychla, ruky mu položila na hruď a celou silou zatlačila.

„Svoju šancu si si premrhal,“ povedala som a pobozkala ho aspoň na líce. Edward zostal sedieť a s otvorenými ústami na mňa hľadel. S víťazným úsmevom som sa postavila a hrdá sama na seba, odišla preč.

---------------------------------------------------------------------------------------

Hurá! Konečne sa mi podarilo napísať časť, kde Bella odmietne Edwarda. :) (Mnohí z vás určite vedia, že u mňa to nie je moc časté, že anysek? :D) No, ale Edward to tak určite nenechá. Tak dúfam, že sa vám táto časť páčila, a že mi necháte koment, ktorý vždy poteší. Váš Chippy

Moje zhrnutie

Predchádzajúca kapitola

Ďalšia kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dievčenská škola 14. kapitola:

 1
06.07.2011 [13:53]

Petronka91to bylo parádní...musím jít na další kapitolku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!