Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Diamantové slzy - 9. kapitola

Vyje*aný Twilight


Diamantové slzy - 9. kapitolaDokáže existoval láska mezi upírem a člověkem?

9. Dvojí pohled

Selena :

Carlisle se nade mnou skláněl. Dýchal mi za krk. Jeho dech byl neskutečně ledový. Naskočila mi z toho husí kůže. Věděla jsem moc dobře co chce udělat, ale záleželo snad na mém životě?

Vyprávění o něm mě naprosto nadchlo. Toužila jsem z celého srdce jej poznat. Vlastně to bylo dané. Mělo se to stát a já tomu nechtěla zabránit. Bylo to zvláštní, ale byla jsem ochotna kvůli němu zemřít. I za cenu toho, že bych se stala jeho potravou. Táhlo mě to k němu víc a víc. A nezáleželo vůbec na tom, že byl upír.

Dostala jsem vymezený čas s ním a hodlala jej využít, za každou cenu.

Chvíli na mě překvapeně hleděl, přitáhla jsem si ho k sobě a políbila. Bylo to neuvěřitelné. Jeho rty, tak ledové, drtily ty moje. Chvíli se bránil, ale netrvalo do dlouho. Nevím jestli se v něm probudil člověk nebo jenom chtíč. Věděla jsem, že se to stane.

Jenže pud sebezáchovy se zdál být silnější než moje touha po něm. Miluješ upíra! Cos čekala. Stále jsem si ty slova vtloukala do hlavy. K ničemu to však nebylo.

Pevně jsem jej objala. Vsadím se, že skoro nic necítil. Objetí mi oplatil. Bylo drtivé, nemohla jsem popadnout dech, ale vzdálit se od něj to nepřipadalo v úvahu. Jenže pokud se teď přestane ovládat, tak je to můj konec. To bylo jedno. Za tento okamžik to stálo.

Stále jsem přemýšlela, jestli se projevil Carlisle nebo pouze netvor v něm. Kéž bych jenom mohla číst v jeho myšlenkách a pocitech.

Jeho objetí zesílilo tak moc, až jsem uslyšela prasknout svoje žebro.

„Uf.“ Ujelo mi bolestně. Naprosto se mi z té bolesti zatmělo před očima. Cítila jsem tu bolest úplně všude.

Křup!

Další žebro. Toužila jsem zakřičet nahlas, aby přestal. Nešlo to. Ani jsem to nechtěla. Tohle objetí bylo první a možní i poslední. Nechtěla jsem ho jen tak ukončit. Kvůli dvěma zlomeným žebrům.

Křup!

Ale to ne! Třetí. To je, ale vážně moc. Jeho stiskl nepřestával sílit. Přitáhl si mě k sobě. Dýchal mi do ucha. Opět mi naskočila husí kůže, ale nebylo to nic proti bolesti, která zachvacovala moje tělo.

Carlisle mi pohlédl do očí, v nichž se zrcadlila touha, zloba, hlad a soucit. Nevěděla jsem jestli můžou upíři plakat. Asi ne. Bolestně jsem zamrkala. Síla v rukou ochabla. Padli mi podél těla. Byla jsem mu vydána na milost a nemilost. Stisk začal povolovat. Radostně jsem se nadechla, ale následná bolest mě vrátila do skutečnosti.

Teď jsem opravdu bolestně vykřikla. Ihned mě pustil a položil na přikrývku, špatně se mi dýchalo. Bolelo to jak čert, i když jsem nechtěla na sobě nic dát znát, začali mi po tváři stékat proudy slz.

Carlisle okamžitě zmizel mezi regály s mými bylinami a něco urputně hledal. Netušila jsem co, ale snad něco najde na zmírnění bolesti. Pochybovala jsem o tom. Zase byl u mne.

„To ti pomůže.“ Zašeptal. Přiložil mi něco na hrudník. Krásně to studilo, zřejmě jeho ruce. Jednou rukou mne nadzdvihnul a omotal mi zábal kolem hrudníku. Jeho ruce tak krásně chladili. Pak už si nic nepamatuji. Omdlela jsem.


Carlisle :

Selena si mě k sobě přitáhla a políbila. Bránil jsem se, ale nějak nevím jak, se mi to začalo líbit. Její rty chutnaly po lesních jahodách. Líbal jsem ji víc a drtil její rty těmi svými. Vůně její krve byla teď naprosto vedlejší. Bylo to zvláštní, ale cítil jsem se najednou jako člověk. Jako muž.

Toužil jsem Selenu mít, ale strach abych jí neublížil mě krotil. Jenže ne moc dlouho. Objímal mě tak vášnivě, prostě jsem se přestal kontrolovat, že mi nedošlo jakou mám sílu. Tiskl jsem ji k sobě tak moc až jí prasklo žebro. Bolestivě hekla. Pak prasklo druhé, nedokázal jsem ji pustit. Nešlo to.

Když prasklo třetí žebro, trochu mě to vyburcovalo. Seleniny ruce sklouzly z mých ramen. Podíval jsem se na ni. Její oči prosili, přímo křičeli, abych ji pustil. Zesklovatěli, neměla daleko od pláče.

Tehdy jsem začal povolovat svůj stisk. Blaženě se nadechla, ale okamžitě vykřikla bolestí. Velice opatrně jsem ji položil na přikrývku. Muselo ji to velice bolet, najednou se jí po tvářích začali kutálet slzy jako hrachy.

Slzy.

Napjal jsem se a upířím skokem přistál mezi regály s bylinkami. Vůbec jsem netušil jaká bylina by mohla tlumit bolest. Během mžiku byly všechny police zpřeházená a já držel v ruce jen nějaký pruh látky napuštěný bylinným roztokem. Nerozeznal jsem žádnou z bylin. Snad to pomůže. Hned jsem byl u ní. Vytáhl jí košili a začal zábal omotávat lehce kolem jejího útlého pasu. Při dotyku mých studených rukou blaženě, ale přesto bolestně hekala.

Naposledy se na mě podívala a omdlela.

Já hlupák. Nechal jsem se takhle svést, kdybych se udržel nic by se Seleně nestalo. Zůstal jsem u ní celou noc a celý den. Pořád spala a bolestivě oddechovala. Její tvář byla bledá. Dokonce bledší než ta moje. Poslouchal jsem srdce jestli tluče pravidelně. Naštěstí tlouklo normálně i dech se prodlužoval, i když zřejmě si vybíral dosti bolestivou daň.

Po čele jí stékal studený lepkavý pot což nevěstilo nic dobrého. Začínal jsem mít strach, že mi umře. To jsem nemohl dopustit. Nesměla umřít. To ne. Nikdy bych si to neodpustil.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Diamantové slzy - 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!