Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dětská láska je nejsilnější – 5. kapitola

Steph


Dětská láska je nejsilnější –  5. kapitolaDnes se mi daří a proto jsem přidala i DLN. Doufám že se vám bude líbit a prosím komenty.

5. kapitola první opravdové vánoce

 A bylo to tady. Vánoce.

Bylo to poprvé, co jsme je doopravdy slavili a to díky Belle. Navíc jsme teď byli u Denajských.

Belle jsme nakoupili spousty dárků, hlavně já. Alice se mi smála, že mě chytá nakupování, ale já to dělám kvůli Belle. Pro ni totiž udělám vše.

Esme a Carmen pekly cukroví a náležitě si to užívaly. Alice organizovala výzdobu a všichni ji poslouchali na slovo, protože si všichni toho malého andílka oblíbili.

A ten malý Andílek právě běhal po domě a na hlavě měl Santa Clausovu čepičku,  kterou jí nasadil Emmett. A on měl taky jednu.  Musel jsem se smát. Od doby, kdy je tu s námi Bella, se chová jako ještě větší dítě, než kdy předtím.

Bell byla sladěna do červeno-zelené barvy - výtvor Alice.

Běžela ze schodů a já pro jistotu stál pod nimi, jelikož měla problém po nich jenom chodit, natož běhat.  Jen co byla dole, skočila mi do náruče. Emmett, který běžel za ní se těsně u mě zastavil.

„Domeček,“ vykřikla nadšeně Bella a usmála se na mě.  Em našpulil pusu a odešel.

„Tak já jsme domeček?“ zeptal jsme se jí.

„Kdo jiný?“ přikývla. Usmál jsem se na ní a pak se s ní zatočil. Nahlas se zasmála a já se s ní posadil k televizi, kde dávali pohádky.

Dnes měla neposednou. Neustále se vrtěla a nakonec si mi stoupla do klína a nasadila mi svojí čepici. Vesele se usmála, dala mi pusu na tvář a utekla do kuchyně.

Tanya si ji naštvaně prohlížela a v myšlenkách jí ubližovala. Varovně jsme zavrčel. Mojí Bell se nikdo nedotkne. Jen se usmála, jako že nic a odešla.

Když v tom se z kuchyně ozvala rána. Běžel jsem se podívat, co zase vyvedla. Bella seděla na zemi, okolo ní se válely hrnce a na hlavě měla těsto. Ten pohled by k nezaplacení. Musel jsme se začít smát. Ještě když na mě udělala ten nevinný kukuč. To prostě nešlo. Za mnou se objevila celá rodina a hlavně Emmett s foťákem. Všichni se zasmáli a odešli. Pomalu jsem k ní došel a klek si před ni.

„Belli, cos vyváděla?“ povzdechl jsem si a sundal jí těsto z hlavy. Usmála se ještě nevinněji.

„Chtěla ochutnat,“ řekla, uždíbla si kousek syrového těsta a ochutnala. Jen jsem se usmál když se vedle nás objevila Alice.

„Koukni jak vypadáš. Musím tě převlíknout a umýt,“ řekla a i s Bellou zmizela v patře.

Sednul jsme si za klavír a začal hrál Vánoční koledy, které jsem už léta nehrál. Po chvíli přiběhla Bella. Byla už převlečená a učesaná. Já hrál dále a po chvíli jsem si všiml Belly, která mi seděla na klíně. Vůbec nevím, jak se jí to povedlo.

Jindy byla v klidu, ale dnes s ní šili všichni čerti. Začala mi dělat naschvály. Nenápadně mačkala klávesy a poté dělal jako že nic. Nakonec si povzdechla a zmizela.

Podíval jsem se, kam utekla. Stála u okna a dívala se jak padá sníh. Doslovně byla natisknutá na skle, a já se musel usmát.

Šel jsme za ní a zeptal se jestli nechce ven. Horlivě přikývla a už běžela ke dveřím, kde čekala Alice. Navlíkla jí teplou kombinézu, šálu, čepici a rukavice. Bell se u toho celou dobu šklebila. Vzal jsme si jen bundu a chtěl jít, když mě Bell okřikla.

„Obleč se, nastydneš!“ Jen jsem se usmál.

„Nenastydnu. To ty jsi tady škvrně, které může nastydnout,“ odpověděl jsem. Zatvářila se uraženě a vypochodovala ven ze dveří. Alice se tomu jen smála a kroutila hlavou.

„Nevím, kdo je větší dítě,“ pomyslela si.

Bella si to pochodovala rovnou do lesa. Šel jsem potichu za ní. V klidu si šla a já jí sledoval, ale dával jsem si pozor, aby mě neviděla. Najednou zastavila a dívala se před sebe. Nechápal jsem to a už asi po milionté, a stejně zbytečně, jsem si přál, slyšet její myšlenky. Najednou se posadila a začala si hrát se sněhem. Opřel jsme se o strom a pozoroval ji. Pořád si hrála a neotáčela se a tak jsme na chvíli zavřel oči.

Najednou jsem ucítil něco studeného na obličeji a tak jsme se podíval. Otevřel jsme oči a viděl Bellu, jak stojí kousek ode mě a má v ruce sníh. Se smíchem ho po mě hodila a začal utíkat. Dal jsme jí chvíli náskok a pak jsem ji předběhl. Vběhla mi přímo do náruče. Zatočil jsem se s ní a spadl na záda. Oba jsem se smáli.

Po chvíli jsme se uklidnili a Bell si sedla vedle mě.

„To neplatí, jsi rychlejší,“ řekla naštvaně. Vypadala jako malé koťátko.

„Musíš přidat škvrně,“ dobíral jsme si ji. Vzala sníh, hodila ho po mně a zase utíkala zpátky. Doběhl jsme ji a s ní v náruči běžel domu. Věděl jsem, že za chvíli už s ní nebudu moct běhat.

Před domem byli všichni a hráli sněhovou bitku. Bellu jsme donesl na verandu, kde byla Esme a přidal se k ostatní. Nakonec jsme stavěli sněhuláky. Bella nám pomáhala, ale když jsme viděl, že se klepe zimou, vzal jsme ji hned do domu. Esme ji odvedla do koupelny a já připravil horkou čokoládu. Tanya se na mě pořád mračila.

Sednul jsme si na sedačku vedle Emmetta, který se díval na Toma a Jerryho. Vážně byl dítě. Na stůl jsem dal čokoládu a cukroví. Po chvíli už Bell běžela ze schodů dolů. Tohle ať mi nedělá. Vždy se bojím, že spadne. Doběhla ke mně a sedla si mi na klín. Zabalil jsem ji do deky a podal jí cukroví. Čokoládu jsem raději držel v ruce, ještě by ji na sebe vylila. Spokojeně koukala na televizi a Emmett s ní. Tak to bylo až do večera. Večer jsem jí opět, četl pohádky dokud neusnula.

Ráno se probudila s úsměvem. Když si uvědomila, co je za den, rychle vyskočila a běžela dolů, kde ji čekali všichni ostatní a taky dárky. Hned se začali rozdávat a Bell měla ze všeho obrovskou radost.

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dětská láska je nejsilnější – 5. kapitola:

 1
1. fantomas
03.09.2011 [15:55]

Moc nadherna povidka, jen bych Te chtela poprosit, az budes neco psat dej si pozor na jsem/jsme... Tuhle povidku miluju a navic jak Edward popisuje Bellu... Proste bozi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!