Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dětská láska je nejsilnější – 35. kapitola

Peter


Dětská láska je nejsilnější –  35. kapitolaJe tady váš dlouho očekávaný dílek tak si ho užijte. A jelikož je krátký a jsou ty vánoce tak bude ještě jeden.

35. kapitola – Přestaň si už odepírat co je tvoje!


Seděla jsme na té obří posteli a nohy mi visely dolů, když se otevřely dveře a v nich stál můj anděl. Jen co mě uviděl, zasekl se a jen se na mě díval, přesněji zíral. Po chvíli se pohnul a přešel pomalu ke mně. Zastavil se přede mnou a prohlížel si mě. Ono toho bylo přes tu průhlednou látku dost vidět.

„Nechci ti ublížit,“ zašeptal opatrně, protože věděl, že mě naštve, když se z toho bude chtít vykroutit. Povzdechla jsem si a přitáhla si ho za límec košile k sobě. Políbila jsem ho, ale bylo vidět jak se brání. Jeho ruce pevně svíraly okraj postele. Odtáhla jsme se od něj a podívala se mu do očí, ve kterých měl nejistotu. Chytila jsem jeho ruce, položila si je na boky hrudníku a pomalu s nimi jela dolů. Dívala jsme se mu do očí a snažila se ho přesvědčit.

„Přestaň si už odepírat co je tvoje a co chceš,“ zašeptala jsme mu toužebně do ucha a políbila ho. Cítila jsem jak se uvolnil.

Pustila jsem mu ruce a svoje zapletla do jeho bronzových vlasů. Jeho ruce stále přejížděly po mé siluetě. Obtočila jsme mu nohy kolem pasu a přitáhla si ho blíž k sobě. Začala jsem mu rozepínat knoflíky jeho nežádané košile. Když letěla pryč, odtáhla jsme se od něj. Tohohle pohledu se totiž nemůžu nikdy nabažit. Zatímco jsem se nemohla vynadívat na jeho tělo, Edwardovy rty se v plném nasazení věnovaly mému krku. Opatrně, jako kdyby se mohl rozplynout, jsem se dotkla jeho hrudi a hned jsem po ní začala hladově přejíždět. Po dokonalé mramorové hrudi, které se nikdy nemůžu nabažit. Edwardovy rty opět nalezly ty mé, ale já se po chvíli odtáhla. Políbila jsem ho na tvář a přecházel polibky přes krk, klíční kost až na hruď a rukama přejížděla po jeho svalech.

Po chvíli jsem ale ležela na zádech a Edwardovy rty se na mých hlásily o slovo. Uslyšela jsem trhavý zvuk a když mi dal Edward prostor na nadechnutí, viděla jsem mou košilku na cáry.

Začal se věnovat mým ňadrům a moje ruce přišpendlil nad mou hlavu. Slastně jsem oddechovala. Ruce mu začaly klouzat po mých pažích dolů až k mým bokům.

Nešlo to už vydržet. Přitáhla jsem si jeho obličej nahoru a velice naléhavě jsem ho políbila. Pochopil.

Hladově mě políbil a poté opatrně spojil naše těla.

Prohla jsem se pod jeho tělem jako luk a nahlas zavzdychala. Moje srdce bilo jako o závod a dýchání bylo hluboké a plné touhy, kterou doplňovaly steny rozkoše.

Rty se věnoval mému krku, ale vždy je po chvíli hladově spojil s mými. Prsty jsem přejížděla po jeho zádech, nohy mu obtočila kolem pasu a boky mu vycházela vstříc. Jeho ruce ladně jezdily po mém těle, studenou hrudí se dotýkal té mé a chladil ji. Moje kůže byla rozpálená a bála jsem se, že mi srdce vyskočí z hrudi. To bylo ono, ty dotyky, která jsem si tolik přála. Ta láska v každém dotyku a polibku byla spalující.

Řítili jsme se směrem dokonalosti. Celou dobu jsme byli propojení, ale teď jsme byli jeden. Byli jsme konečně celí a dokonalí.

Ucítila jsem mravenčení v podbřišku a poté se jeho tempo začalo zrychlovat. Tiskla jsem se k němu ještě víc a nehty mu zaryla do ramen.

Srdce mi začalo sprintovat ještě rychleji. Řítili jsme se vstříc naprosté dokonalosti.

Pokojem se rozléhalo moje hluboké oddechování. Napnula jsem se pod jeho tělem, slastně zavřela oči a vlna rozkoše se mi přehnala přes celé tělo. Chlad s teplem se mísil v mém těle.

Po chvíli se i on dostal k vrcholu.

Bylo to něco krásného… nepoznaného.

Edward si vedle mě lehl a já se mu stulila v náruči.

„Miluju tě,“ zašeptal a dal mi pusu do vlasů.

„Já tebe,“ vysoukala jsem zadýchaně. Začal mi broukat ukolébavku a já spokojeně usnula. Dnes jsem zažila dokonalost, která mě vyčerpala.

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dětská láska je nejsilnější – 35. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!