Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dětská láska je nejsilnější – 33. kapitola


Dětská láska je nejsilnější –  33. kapitolaJelikož jsem se díky tátovi dnes ulejvala doma a mam dobrou nálady i když uklízím dům máte tu ještě jeden dílek.

33. kapitola - Nečekané


Jenže se stalo něco úplně jiného a nečekaného. Vážně jsem, to co následovalo, nečekala. I přesto, jak dobře jsem Edwarda znala, něco takového by mě alespoň teď nenapadlo. Chodili jsme spolu teprve pár měsíců a já úplně zapomněla, že je konec školního roku a po prázdninách mi bude už osmnáct.

Edward šel s úsměvem ke mně, jenže se přede mnou zastavil. Zmateně jsem se na něj podívala. Ještě víc se usmál a poklekl na jedno koleno. Moje srdce se zastavilo a já na něj vytřeštila oči.

„Isabello Marie Swan Cullen, miluju tě víc než cokoliv. Neumím si bez tebe představit ani jeden den věčnosti a proto se tě ptám, vezmeš si mě?“ Koukala jsem na něj jako kdyby spadl z jahody a chvílemi tomu i věřila.

Jenže pak mi něco došlo. Proč by měl čekat? Oficiálně spolu chodíme chvíli, ale žijeme spolu a dalo by se říct, že jsme spolu chodili jakoby i před tím, pomalu od mého dětství. A já vím určitě, že bez něj nedokážu žít. A že zanedlouho budu upír. Tak proč otálet, když už můžu být navždy oficiálně jen jeho a on zase můj? Usmála jsme se a klekla si naproti Edwardovi. Zhluboka jsme se nadechla a začala.

„Edwarde, je mi líto, že ti to musím říct,“ viděla jsem jak ztuhnul a čekal, co bude dál. Ještě víc jsme se usmála „ale od teď se se mnou budeš muset otravovat po zbytek věčnosti. A věř, že je těžký mě odehnat.“ Okamžitě se uvolnil a už mě objímal.

Pobaveně jsem se od něj odtáhla a podívala se mu do očí.

„Co sis myslel, že odpovím?“ zeptala jsem se pořád s úsměvem. Zhluboka si povzdechl. „Člověk ani upír u tebe nikdy neví,“ řekl a poté mi podal sametovou krabičku. S úsměvem jsem ji otevřela.

I když jsme věděla, co tam bude, její obsah mě stejně vyvedl z míry. Byl tam krásný prsten s černým kamenem uprostřed a okolo bylo spousty malých kamínků. Bylo vidět, že je to stará ruční a poctivá práce. Nemohla jsem se na něj přestat dívat. Edward se zasmál mému hypnotizování prstenu.

„Sám ti na tu ruku neskočí,“ řekl pobaveně a vytáhl prsten z krabičky. Opatrně vzal mou levou ruku a navlékl mi prsten. Za odměnu jsme ho políbila. Čekala jsem, že se bude dít něco jiného, ale tohle bylo možná lepší.

Jen co se ostatní další den vrátili z lovu, všichni mi blahopřáli a Emmett si neodpustil vtípek na téma já a Edward. Jenže tentokrát to přehnal, takže ho Edward ´omylem´ prohodil oknem.


Alice se samozřejmě ujala příprav a toho jsme se bála. Proto dostala povely, které musí splnit. Měla řeči, ale když jsem jí začala vyhrožovat, že mi svatbu bude organizovat někdo jiný, ihned byla jako mílius. A to bylo řečí, že to nebude obrovská svatba a jiné podmínky, aby to nebylo něco moc velkého.

Alice mě k ničemu nepustila. Když něco potřebovala, tak se domlouvala s Esme. Docela mě to štvalo. Má to být moje svatba a já o ničem nerozhoduju. Jediné moje, byly pravidla. Edward se mi opět smál, když jsme se u něj v pokoji rozčilovala. Naštvala jsme se a vykráčela z pokoje. Ve dveřích jsme se ještě zastavila.

„Když se ti to tak líbí, žádná svatba být nemusí!“ křikla jsem naštvaně a práskla za sebou dveřmi. V pokoji jsme se pro jistotou ještě zamkla a nevylezla dokud mě nevolala Esme na jídlo. Když jsem stála u schodů, omotaly se mi kolem pasu dvě studené ruce, ale já se jim vytrhla a šla dál mlčky. Rozhodla jsme se hrát si na ledovou královnu.

Večer jsme si zalezla pod teplou sprchu. Byla jsem docela překvapená a i zklamaná, že se o nic dalšího nepokoušel. To se mi nelíbilo a proto jsem byla rozhodnutá být uražená déle. Po dlouhé době jsem vylezla ze sprchy a jen v ručníku šla do pokoje, kde mě čekalo překvapení.

Edward seděl na mojí posteli a hrál si s mým prstýnkem, který jsem si sundala, aby se neničil. Nepodíval se na mě, jen hypnotizoval prsten ve svých rukou. Přišla jsem k němu blíž a tím upoutala jeho pozornost. Jel pomalu od paty až k hlavě a já viděla jak mu oči zčernaly.

Než jsem stačila cokoliv zaregistrovat, ležela jsem na posteli a ruce mi držel nad hlavou.

„Nemuč mě pořád,“ zašeptal toužebně a spojil naše rty. Tomuhle se prostě nedalo odolat.

Když jeho rty opustily ty mé, hlasitě jsem lapala po dechu a on se smál do mé kůže na krku. Zaklonila jsme hlavu a nechala jeho rty, aby působily rozkoš mému krku. Jeho ruce pustili ty mé a pomalu klouzaly dolů po siluetě až k bokům. Moje ruce se jako vždy zamotaly do jeho vlasů. Cítila jsme jak silněji svírá ručník a čekala, kdy ho ze mě strhne.

Po chvíli ho opravdu stáhl o něco níž, kam se okamžitě přesunuly jeho dravé rty, které ale po chvíli zmizely a objevily se na mých, nedočkavých, ve vášnivém spojením. Zatímco jeho ruce laskaly moje tělo, moje ruce se nedočkavě přesunuly na lem jeho trička a sunuly ho výš. Překvapilo mě, že se vůbec nevzpíral. Ne, on mi ještě pomáhal a tak jeho triko skončilo hodně daleko od nás. Moje ruce se divoce rozeběhly po jeho hrudi, když najednou skončil a odtáhl se ode mě. Hlasitě jsem lapala po dechu a pokoušela se uklidnit své srdce.

„Promiň,“ zašeptal mi do ucha. Určitě to měla být dvojí omluva. Za to, proč jsem byla na něj naštvaná a za tady to, jelikož podmínky byly dané. Bude se mnou spát, ale až budu jeho ženou.

Podívala jsem se na svoje ruce a překvapeně zírala na prsten, který se tam objevil. Vůbec jsme nepostřehla, kdy mi ho nasadil. To byl jediný zádrhel před naší svatbou, jinak vše pokračovalo, jak mělo.

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dětská láska je nejsilnější – 33. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!