Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dětská láska je nejsilnější – 32. kapitola

Jasper Hale


Dětská láska je nejsilnější –  32. kapitolaJe o něco kratší a nic se tam neděje. Třeba se vám bude líbit.

32. kapitola - Škola


Ráno se šlo normálně do školy, i přesto, že jsme měli návštěvu. Celkem jsem se do ní těšila. Celé ráno mě Tanya propalovala pohledem, ale já si z toho nic nedělala.

Do školy jsem jela s Edwardem. Když jsem vystoupila z auta, okamžitě byl u mě.

„To se nedělá, měla jsi čekat,“ zašeptal mi do ucha a objal kolem pasu. Všichni se na nás překvapeně dívali.

„Promiň,“ špitla jsem a dala mu pusu na tvář. To mu zřejmě nestačilo a tak mě políbil. Najednou se parkovištěm rozjel šepot.

Skoro všechny hodiny jsem měla s ním, což vůbec nedělalo dobrotu, protože jsme většinou seděli vzadu a tak si Edward hrál s mými prsty pod lavicí anebo mě rozptyloval jinak, což mě štvalo, jelikož jsem si z hodiny nic nepamatovala. Na obědě jsem po dlouhé době seděla se svou rodinou. Dani se po nás celý den vražedně díval, ale bylo mi to jedno. Já u sebe totiž měla konečně mého Edwarda.

Doma mě zas propalovala nenávistným pohledem Tanya, ale i to mi bylo fuk. Většinou jsme se s Edwardem zavřeli v pokoji a užívali si jeden druhého, ale nikdy ne úplně. Emmett se z domu totiž ani nehnul.

Byl to už týden a Alice naplánovala na víkend společný lov, krom mě. Nikdo nevěděl, kdo mě bude hlídat, jelikož když se nabídl Edward, tak s ním chtěl automaticky i Emmett a Esme s Carlislem nebyli už dlouho, protože mě většinou hlídali.

„To nevadí, já ti tu jeden víkend sama přežiju. Co se mi tu může stát, když budu jenom doma?“ řekla jsem nakonec, aby mohli jet všichni. Edward se na mě díval starostlivě a poté se podíval na Alici a s úsměvem přikývl. Nenávidím tu jejich komunikaci.

Všichni odjeli už v pátek ráno a já šla normálně do školy. Jela jsem Edwardovým Volvem. Edward mi chyběl a to byl pryč teprve půl hodiny. S povzdechem jsem vyrazila do učebny. Seděla jsem sama a hodiny vůbec nevnímala. Při obědě jsem po dlouhé době seděla s partou. Jess a Ang mě zpovídaly ohledně Edwarda a Dani pečlivě poslouchal. Hlavně, když se holky ptaly, kde jsou.

„Museli jet něco zařídit, ale večer přijedou,“ řekla jsem raději, i když Dani nesměl k jejich domu, jelikož by překročil hranice.

Angela mě přemluvila, abych s ní po škole jela nakupovat. Souhlasila jsem a tak jsme jely Volvem do Port Angeles. Byla jsem zvyklá na nákupy s Alice, ale tohle bylo něco jiného. S Angelou to byly pohodové nákupy, v klidu a ne to šílenství jako s Alice.

Domu jsem se i přesto dostala, až když byla tma. Zaparkovala jsem v garáži a do domu šla přes kuchyň. Nechtělo se mi rozsvěcet, tak jsem šla po tmě do obýváku s tím, že půjdu rovnou spát. Ale když jsem tam vešla, brada mi spadla až na zem a já zůstala stát. Na schodech byly svíčky a růže a tvořily cestičku. Chvíli mi trvalo, než jsem se vzpamatovala a šla po té cestě nahoru. Vedlo to do mého pokoje.

Po celém pokoji byly svíčky a růže a uprostřed stál Edward a krásně se usmíval.

„Co tu děláš? Nemáš být na lovu?“ zeptala jsem se. Jeho úsměv se zvětšil a přišel až ke mně.

„Já mám po lovu a už jsem to bez tebe nemohl vydržet,“ pošeptal. Bylo jasné, co se chystá, jelikož Emmett nebyl poblíž…

 

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dětská láska je nejsilnější – 32. kapitola:

 1
1. fantomas
03.09.2011 [20:30]

Jsi tajemna jak hrad v Karpatech a napinas me jak male kšandy :DD

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!