Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dětská láska je nejsilnější – 28. kapitola


Dětská láska je nejsilnější –  28. kapitolaVánoce se blíží stejně jako v tomto dílku. Mě osobně vánoce ještě nepohltily ale příběh ano. Doufám že se bude líbit a zlepšíván to náladu což doufám.

28. Kapitola - Přípravy

Ráno jsem se probudila a po chvilce mi došlo, že jsou Vánoce. Rychle jsem ze sebe udělala člověka a oblékla si zelené kalhoty a červené triko s dlouhým rukávem.

Utíkala jsem dolů, kde na mě čekala první várka cukroví s mlékem, jako moje snídaně.

Když jsem přišla do obýváku, byli tam jen rodiče a Edward.

„Kde jsou?“ zeptala jsem se a všichni mi dali najevo, že je to jasný. Ale já to stále nechápala.

„Šli pro stromeček,“ objasnil Edward. Usmála jsem se a sedla si k němu na sedačku. V telce dávali pohádky.

Esme mi udělala horkou čokoládu a dál s Carmen pekly a připravovaly mi večeři. Já seděla vedle Edwarda a s ním sledovala pohádky. Jako vždy. Carlisle a Eleazar se dívali s námi a pořád něco namítali.

„Ježíši, vždyť jsou to pohádky pro děti. Samozřejmě, že to budou hlouposti,“ zakroutila jsem nechápavě hlavou. Edward se tomu začal smát a já s ním.

Když do pokoje přišli všichni ostatní, Emmett za nimi táhl vánoční strom. I letos byl obrovský. Všichni jsme ho začali společně zdobit. Jako vždy jsme se hádali, jak bude vypadat a jaké budou barvy, protože jsme měli ozdoby všech barev a jako vždy vyhrály všechny barvy.

Nejvíc se ale letos hádala Alice a Emmett. Mě to jejich hádání už nebavilo a tak jsem šla k Edwardovi, který celou dobu hrál vánoční koledy na klavír. Sedla jsem si vedle něj a začala hrát s ním.

To byl taky náš zvyk, hrát spolu koledy. Hrála jsem a ani nedělala chyby. Hráli jsme tak dlouho, dokud nás nevyrušila Alice.

„Edwarde, Bello chybí hvězda a ta je vaše,“ křikla po nás. Měla pravdu, každý rok dáváme hvězdu spolu. Já ji nasadím a Edward mě drží, abych tam dosáhla.

S Edwardem jsem se na sebe usmáli a společně šli ke stromečku. Alice mi podala hvězdu a já došla co nejblíže. Edward mě jako vždy opatrně chytil kolem pasu a zvedl nahoru. Slyšela jsem vrčení, které určitě patřilo Tanye. Já jsem si to, že mě po tak dlouhé době opět drží, užívala.

Opatrně jsem nasadila hvězdu a Edward mě zase postavil na nohy. Jeho ruce jsem ale stále měla kolem svého pasu. Dívala jsem se na stromeček, ale vůbec ho nevnímala. Ne, já dokázala vnímat jen jeho paže. Vše ale pokazil jako vždy Emmet. Já ho vážně jednou roztrhám.

„Jde se koulovat!“ křikl nadšeně a už byli všichni venku. Všichni, krom mě. Oni jsou upíři a já se s jejich silou nemůžu rovnat.

Ale v tom jsem si uvědomila jednu skutečnost, že ty paže jsou stále na tom samém místě.

„Ty se nejdeš koulovat?“ zeptala jsem se a i když se mi nechtělo, musela jsem se vymanit z jeho sevření.

„Ne, já mam za úkol hlídat jednu malou holku,“ řekl s úsměvem a já se na něj zamračila.

„Už nejsem malá. Klidně se jdi bavit,“ řekla jsem a šla do kuchyně. On šel stále za mnou, proto jsem se ve dveřích zastavila a otočila se k němu.

„Vážně za mnou nemusíš chodit jako ocásek. Já to zvládnu,“ ujistila jsem ho. Chtěl něco namítnout, ale přerušil ho smích. Podívala jsem se a kousek od nás stála Alice a usmívala se jako sluníčko.

Nechápala jsem proč, ale ona se podívala nad nás. A my ji následovali. Nad námi bylo jmelí.

„Jakej blb?“ špitla jsem a Alice se ještě víc usmála.

„Takže dáte si pusu, nebo to povím Emmettovi a ten bude chtít víc,“ řekla nekompromisně. Vážně jsem si nechtěla kazit Vánoce, ale bylo vidět že neustoupí. Povzdechla jsem si a otočila se k Edwardovi.

Tak rychle, že to ani jeden nečekal, jsem mu dala rychlou pusu a poté šla do kuchyně. Nechtěla jsme si kazit Vánoce, když se po tak dlouhé době chová normálně.

Když jsem šla ven, byla soutěž ve stavění sněhuláků. S Edwardem jsme letos dělali rozhodčího. Nakonec to vyhrál sněhulák Iriny a Kate. Ještě se nezačalo stmívat a mě chyběl udělat poslední vánoční zvyk - Procházka s Edwardem po lese.

Nevěděla jsem, jestli bude chtít jít a tak jsem se vydala sama. Po chvíli se vedle mě objevil. Jen jsme se na sebe usmáli a mlčky šli dál. Poslouchala jsem křupání sněhu pod nohama. Začínala být tma a mě zima a nohy mě začínaly bolet.

Edward si toho všiml, mlčky si mě vzal do náruče a běžel domů. Každý rok to tak dopadne a já se pak jdu osprchovat teplou vodou. Letošek nebyl výjimkou. Vzala jsem si tepláky a teplé dlouhé triko a jako vždy na mě dole čekalo cukroví s horkou čokoládou.

Sedla jsme si na sedačku, když mě Edward zabalil do deky a posadil si mě do klína. Tohle dělá taky každý rok. Lehce mi rukama ochladil čokoládu, aby se dala pít a koukali jsme na pohádky.

Už byla tma a Esme mi dala mojí večeři, po které jsem šla spát. Ale předtím jsme dali dárky pod stromeček.

Letos jsem se těšila. Ne kvůli mým dárkům, ale jak se bude Edwardovi líbit ten jeho. A to znamenalo, že jsme nemohla pořádně usnout.


SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dětská láska je nejsilnější – 28. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!