Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dětská láska je nejsilnější – 17. kapitola

Knizka


Dětská láska je nejsilnější –  17. kapitolaJe tu další dílek.

17. kapitola - Angela

Běžela jsem až k jejím dveřím, u  kterých jsem zazvonila. Angela otevřela dveře a já se jí vrhla kolem krku.

„Ježíši, Bello, co se stalo?“ zeptala se vyděšeně Angela.

„Máš chvilku? Potřebuju si s někým promluvit,“ zašeptala jsem a stále ji objímala.

„Jistě, pojď do obýváku,“ odpověděla. Pustila jsem ji a pokusila se usmát.

Posadily jsem se v obýváku a Angela se na mě starostlivě podívala.

„Co se stalo, Bello?“ zeptala se.

„Odešel. Nechal mě tu,“ šeptala jsem. Na to jediné jsem se ještě zmohla. „Odešel navždy. Už ho neuvidím,“ šeptala jsem stále dokola.

„Bello, kdo odešel? Co se stalo?“ ptala se Angela. Dál jsem brečela a nemohla mluvit. Najednou do pokoje vešel Dani. Když se na mě podíval, zasekl se v půl pohybu a jen zíral. „Co se jí stalo, Angelo?“ ptal se okamžitě.

„Nevím, pořád opakuje, že odešel a nechal ji samotnou. Navždy,“ odpověděla. Posadil se vedle ní a pozoroval mě.

„Bell, kdo?“ zeptala se opět.

„Edward. Odešel a nechal mě tu samotnou. Slíbil, že mě nikdy neopustí. Slíbil to, když jsem byla malá. Slíbil, že mě navždy bude chránit,“ šeptala jsem mezi vzlyky.

„Jak navždy? On tě chtěl proměnit?“ vykřikla Angela a já se na ni zaraženě dívala.

„Co ty-?“ nebyla jsem schopná mluvit.

„Ano, Bello. Já to vím. Vím vše o upírech a vlkodlacích,“ odpověděla. „Proto můžeš mluvit pravdu. A já bych docela ráda slyšela celý příběh o tvé rodině, abych konečně pochopila, proč s nimi žiješ,“ usmála se.

Přikývla jsem a zhluboka se nadechla.

„Vše začalo někdy v 18. století. Carlisleho otec honil upíry a při jednom honu ho kousli. Když skončila přeměna, uvědomil si co je a chtěl se zabít. Bohužel zjistil, že to není tak lehké. Když byl vyhladovělý, začal lovit zvířata. Zjistil, že díky tomu nemusí zabíjet lidi. Časem se stal imunní proti lidské krvi a začal studovat doktorát. V roce 1918 v Chicagu řádila Španělská chřipka a tam objevil Edwarda. Umíral. Jeho otec už byl mrtvý a než zemřela i jeho matka, žádala Carlisleho, aby ho zachránil. Jelikož byl sám a chtěl mít společnost a Edwardova rodina byla mrtvá, přeměnil ho. O pár let později našel polomrtvou Esme. Skočila z útesu, když jí zemřelo dítě. Přeměnil jí a poté se vzali. Carlisle našel Rosalii, když ji její snoubenec s kamarády málem zabili. Rozhodl se ji zachránit a chtěl, aby byla Edwardovou družkou,“ tomu jsem se pousmála.

„Jenže Rosalie našla Emmetta, kterého napadl medvěd. Zamilovala se a tak ho přinesla Carlislemu aby ho taky přeměnil. Po čase se přidali Alice s Jasperem, oni už upíři byli. Všichni někoho měli, kromě Edwarda. A ten se ke všemu musel vypořádat s jejich zamilovanými myšlenkami. Chodil běhat po lese a před 14 lety se jeho život změnil. Bydleli v málem městečku na Aljašce. A jednou slyšel volání o pomoc. Běžel tam a uviděl upíra, dva mrtvé a jednu malou živou holčičku. Ten upír utekl a Edward si vzal malou 3letou holčičku domů. Když se o ni postaral, věřila jen jemu a bez něj se nehnula z místa. On i zbytek rodiny si ji oblíbili. Nechali si ji a starali se o ni, jako o vlastní. Jako o dítě, které nikdy nemůžou mít. Byla jsem pořád s Edwardem a on mi slíbil, že se o mě postará. Jenže jak měla Jess ty narozky a já utekla do lesa, byl tam James, ten upír, který mi zabil rodiče. Chtěl zabít i mě, ale Edward ho zničil. Tím považuje svůj úkol za splněný a proto odešel. Jenže on neví, jak moc ho potřebuju,“ řekla jsem celý příběh a zase začala brečet.

Angela si ke mně sedla a objala mě.

„Bello, to jsem vůbec netušila. Nenapadlo mě, že je to takhle,“ šeptala a pokoušela se mě uklidnit.

„Jenže on odešel kvůli mně. Jsem tak blbá,“ šeptala jsem a vše si zase vyčítala.

„Proč, co se stalo?“

„Po tom, co zničil Jamese, jsem nechtěla domů a tak mě vzal do jedné chatky. Povídali jsme si a já usnula. Když jsem se ráno probudila, ležela jsem v posteli a v jeho náruči. A já nevím, co to do mě vjelo, ale políbila jsem ho. A od té doby byl ještě odtažitější,“ začala jsem brečet ještě víc.

„Odešel navždy. Už nikdy ho neuvidím,“ šeptala jsem si pro sebe.

„To nevíš, třeba se šel jen proběhnout“ oponovala Angela.

„To by mu v tom Alice a Emmet nebránili a Esme by nevzlykala. A nikdy by mi neřekl  ´Mám tě moc rád, Bell. Dávej na sebe pozor a užij si normální život.´,“brečela jsem a nemohla přestat. Všechno jsem ztratila. Tím, že odešel Edward, odešel i můj život, moje naděje a radost. Schoulila jsem se do klubíčka na gauči a dál brečela dokud jsem usnula. Zůstala jsem u Angely skoro týden.

SHRNUTÍ

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dětská láska je nejsilnější – 17. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!