Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Detestabilis - 6. kapitola

Bella and Edward


Detestabilis - 6. kapitola Po dlhšom čakaní je tu opäť pokračovanie. Dúfam, že sa vám bude páčiť a vy mi zanecháte aspoň smajla. Príjemné čítanie praje tetuška nessie :)

6. kapitola – Arcana Eros 

„Kde som?“ spýtala sa Nessie a pomaly otvorila oči. Cítila sa veľmi slabá a najmä zmätená. Posledné, čo si pamätá je, že bola v dome Jacoba... Ale potom nič.

„Si v našom dome,“ povedal Carlisle a tým na seba upútal Nessiinu pozornosť.

„Carlisle?“ spýtala sa neveriaco. Neverila, že ho ešte niekedy uvidí, aj keď vedela, že žije a je šťastný. Všetci, ktorých naozaj milovala boli šťastní. Nič viac si nikdy nemohla želať.

Vyskočila na nohy, ale príliš rýchlo. Zatočilo sa jej v hlave a začala padať k zemi. Jake ju našťastie pohotovo zachytil a schoval ju vo svojom teplom a oceľovom náručí.

Nessie sa chcela pozrieť, kto ju zachránil a poďakovať sa mu, ale slová jej uviazli v krku. Pozerala na Jake ako na zjavenie, až teraz si ho poriadne prezrela. Bol nádherný. Mal dlhšie čierne vlasy a tmavohnedé hypnotické oči. Navzájom si pozerali do očí a svet sa pre nich zastavil. Mohla vypuknúť aj tretia svetová a oni dvaja by nepohli ani jediným prstom.

Jake si bol konečne istý – pripútal sa k Nessie a to znamená jediné, on je muž, ktorý jej pomôže prelomiť kliatbu.  

Nikto nič nehovoril, v miestnosti vládlo ticho. Všetci pozorovali tých dvoch a čakali, čo sa bude diať.

Zrazu sa Nessie roztriasla a z jej pokožky vychádzalo slabučké žiarenie, pre človeka takmer neviditeľné. Jake bol na tom takmer rovnako. Triasol sa ako pred premenou a bolo mu zima, to bolo veľmi nezvyčajné. Nikdy mu nebola zima, dokonca ani vtedy, keď sa ešte nepremieňal.

Carlisle chcel zasiahnuť, ale v tom obaja padli na kolená. Prestali sa triasť a prestalo aj žiarenie. Obaja lapali po dychu a neveriacky sa pozreli na toho druhého.

„To nie je možné,“ zašepkala takmer nečujne Nessie a nechápavo sa pozerala na Jake, chcela odpovede. Vedela, čo sa s ňou stalo, ale nemohla uveriť. Čítala o tom v knihách, ale povrávalo sa, že na svete sa to nestalo žiadnej čarodejnici. Ona predsa nemôže byť prvá v histórii...

„Nessie?“ spýtal sa napätým hlasom Edward a pristúpil k nej bližšie. Keď ani po pár minútach neodpovedala, podišiel k nej ešte bližšie a zatriasol jej ramenom.

Nessie bola ako v tranze, stále pozerala do tých hypnotických čiernych očí, ktoré sa jej zdali hlboké ako more. Neochotne zdvihla pohľad na Edwarda, ktorý ju sledoval ustarosteným pohľadom. V očiach mal strach a obavy.

„Čo sa stalo?“ spýtal sa potichu Edward. Celá rodina ich pozorovala nechápavými pohľadmi, v ktorých sa skrývali veľké obavy. Ten malý, červenovlasý škriatok im všetkým akoby učaroval.

„Moja moc...“ zašepkala Nessie takmer nečujne. Stále nemohla uveriť tomu, že práve ona by mala mať také obrovské šťastie.

„Čo je s ňou?“

„Moja moc... ona sa spojila s tou Jakovou...“ zašepkala a opäť sa zadívala do tých úchvatných hlbočín Jakových očí.

„Si si istá, Nessie?“ spýtal sa pre zmenu Carlisle. Jake sa pomaly postavil a potom si Nessie opäť pritiahol do náručia. To, čo sa s nimi stalo bolo ako hotový zázrak. Stalo sa to, čo nikto z nich nečakal – našli svoj osud.  

„Som si tým istá. Čítala som to v jednej bratovej knihe,“ povedala a jemne sa od Jaka odtiahla, aby je všetci rozumeli. Jake tam len stál a užíval si prítomnosť svojej Nessie.

„Codex,“ zašepkala a zrazu sa jej v rukách objavila hrubá, a značne potrhaná kniha. Potom vystrela nad ňu ruku a zašepkala: „Commissura.“ A kniha sa otvorila na nejakej strane. Text na stránke bol napísaný neznámou rečou, ale Nessie bez problémov našla časť, ktorú tak veľmi potrebovala vidieť a prečítať si ju.

„Takže počúvajte. Commissura, alebo aj spojenie, je mýtické spojenie síl čarodejnice a inej bytosti, ktorá má aspoň máličko čarovnej moci. Je to spojenie, v ktorom sa spoja všetky znalosti a sila oboch sa niekoľkokrát znásobí. Commissura sa nikdy nestala, ale povráva sa, že dokáže vzniknúť len medzi dvomi bytosťami, ktorým je súdené ostať spolu. Naveky,“ povedala Nessie, zavrela knihu a a položila ju za seba na stolík. Potom sa zadívala Jakovi do očí.

Jake zobral jej tvár do dlaní a pozeral na ňu s takou vrúcnosťou, až sa jej podlamovali kolená.

„Jake,“ zašepkala nežne a pohladila ho po vlasoch. Nikto sa neodvážil prerušiť takú nádhernú chvíľu. Mali pocit, akoby v miestnosti naozaj poletovala staroveká mágia, ktorú dnes ľudia poznajú len z rozprávok. Mladý upír - ktorý objímal okolo pása maličkú upírku s nezbedným úsmevom a čiernymi, strapatými vlasmi -, sa len spokojne usmieval. Atmosféra, ktorá bola v miestnosti ho veľmi tešila.

Nessie a Jake dlho stáli v objatí. Nič a nikoho si nevšímali, len jeden druhého. Vôbec si nevšimli, že všetci z miestnosti odišli, aby im dopriali trochu súkromia. Všimli si to až oveľa neskôr aj to len preto, lebo Nessie sa chcela spýtať, či by tu Jake nemohol ostať. Potrebovala ho, túžila po ňom. V jeho náručí sa cítila úplná a šťastná. Takéto pocity pri Pardovi nikdy nemala. Pri ňom sa necítila ani bezpečne, ale mala ho rada. Oproti tomu, čo cíti k Jakovi sú city celého sveta len maličkosťou.

„Jake, prečo sa to stalo?“ spýtala sa Nessie a tým prerušila čarovné ticho, ktoré okolo nich poletovalo ako hmla v San Franciscu.

„Neviem, ale je to najkrajšie, čo som mohol zažiť a čo som kedy zažil,“ povedal a s oddanosťou sa pozeral na malú dievčinu vo svojom náručí. Táto dievčina je tou, ktorá mu celý život chýbala, ktorú hľadal a nikde nenachádzal.

„Čo bude s nami teraz?“ spýtala sa smutným hlasom a sklopila zrak. Vedela, že zomiera kvôli kliatbe jeho otca. Zomiera a nemôže s tým nič urobiť. Ešte pred pár hodinami bola spokojná, že zomiera. Bola zmierená so smrťou. Teraz jej len pri pomyslení na to, že zomrie, puká srdce. Nechce Jaka opustiť. Nikdy.

„Nedovolím, aby ťa zabila krutá kliatba môjho otca. Pomôžem ti,“ povedal odhodlane a jemne sa usmial.

„Ale ja neviem, ako prelomiť jeho kliatbu,“ zašepkala zlomeným hlasom Nessie a opäť pozrela do zeme. Jake jej zdvihol tvár a naliehalo sa jej zadíval do očí.

„Ale zistíme to, to sa neboj, Nessie. Môj otec mal knihu, v ktorej mal napísané všetky kliatby, vrátane čarov na ich prelomenie,“ povedal a naliehavo jej hľadel do očí. Cítil, že sa im to podarí. Kým budú spolu, všetko na svete sa im podarí.

„A kde nájdeme tú knihu, Jake?“ 

»» zhrnutie ««


Ešte venovanie k tejto kapitolke: MillieCull (teda vlastne PinkVolturi), JEAKS, blotik, mo a Nerissa. Vďaka za vaše predošlé komenty. Pac a pusu, nessie :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Detestabilis - 6. kapitola :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!