Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Destiny Blacková - 5. kapitola


Destiny Blacková - 5. kapitolaShadow se ocitla v rodině, se všemi má výborný vztah a tak tajně doufá, že ji jednoho dne premění v upíra. Ale větší část rodiny je proti přeměně, avšak Shadow si to vyřeší po svém.

„Pojď sem!“ rozkázal a rozpřáhl ruce. Zasmála jsem se a vběhla mu do náruče. Zatočil se mnou dokola a políbil do vlasů. Bylo fajn to znovu cítit. Vědět, že mám u sebe tátu.

„Promiň mi za všechno,“ omlouval se. Super, co mu mám na to říct? Došla mi slova.

„Já už ti odpustila dávno, byla to jen a jen má chyba,“ upřesnila jsem, stále objímaje tátu. Nechtěla jsem ho za žádnou cenu pustit.

„Chceme ti něco oznámit,“ zakoktal. Co to bude? Mmm… Právě nemám žádné nápady, co by to mohlo být. Přešla jsem do obýváku a posadila se na gauč, čekala, co z nich vyjde.

„Destiny, stane se to.“

„Jako… jakože ze mě bude upír?“ vyjekla jsem.

„Ano, bude. Dohodli jsme se na tom, protože by bylo daleko horší, kdybys nám… zemřela. To už raději, ať je z tebe pi-upír.“

„Kdy?“ Jen jsem omameně seděla, měla na tváři úsměv a poslouchala.

„Až dokončíš střední školu,“ promluvil Edward. Až po střední škole? To bude za… dva… čtyři… za čtyři roky! Do té doby můžu onemocnět vážnou nemocí, může mě přejet auto, můžu se utopit! Děda po mně šlehl pohledem.

„Nic z toho se nestane. Nezapomeň, že jsme upíři a můžeme tě ochránit. A k tomu tu máš ještě vlka. Teprve ti začal život, tak máš ještě čtyři roky si ho užívat,“ usmál se a šel si stoupnout zpět k Belle, kterou objal kolem pasu a políbil do vlasů.

„A když už jsme u toho, pro jakou střední ses rozhodla?“ zeptala se mě Bella. Střední… střední…

„Hodně mě baví kreslit. Už jsem o tom párkrát přemýšlela, že bych šla na uměleckou. Bude to hodně vadit?“ Představa, že budu na jiné škole, než má rodina, byla zvláštní, ale i úžasná, protože bych měla svou vlastní volnost.

„Proč by to mělo vadit? Je to jen tvé rozhodnutí, zlatíčko. Když chceš jít na uměleckou, tak na ni půjdeš. A hlavně ti to opravdu jde,“ mrkla na mě má prababička Esmé.

Já tuhle rodinu tak miluju…

„Jsem ráda, že se to vyřešilo. Nedokážu si představit, že bych zemřela. Dobře, ale teď jedu do města.“ Vstala jsem z gauče a odešla do pokoje se převléct. Nakonec jsem popadla svůj falešný řidičák a klíčky od svého nového ferrari.

***

Seděla jsem v baru a popíjela džus. Kousek ode mě seděl na kožené, červené barové židličce dost hezký kluk. Koutkem oka jsem ho sledovala. Byl vysoké postavy, asi metr osmdesát, a měl vypracovanou postavu. Vlasy měl krátce střižené a černé. Trošku se mu vlnily a spadaly do obličeje, do kterého jsem mu už neviděla.

Asi si všiml, že ho pozoruji, protože se na mě otočil a usmál se, čímž odhalil své jiskřivě bílé zuby. Zvedl se ze židle a po pár krocích došel ke mně.

„Můžu?“ Ukázal na židli vedle.

„Jojo, jasně,“ usmála jsem se na něj a má dušička se tetelila.

„Jak se tahle krása jmenuje?“ Chvilku jsem uvažovala, jestli to bylo na mě. Pro sebe jsem se zasmála.

„Jsem… Destiny Blacková, ale všichni mi říkají Shadow.“

„Já jsem Matthew Stone. Ale většina lidí mi říká Matte,“ zasmál se. Matt Stone… Tak o něm jsem ještě neslyšela ani slovo. A že je tohle malé město.

„Přistěhovali jste se sem? Já jen, že jsem o tobě ještě neslyšela. Ne že bych poslouchala různé drby a povídačky, ale tady se zná každý s každým,“ snažila jsem se o něm zjistit víc. Ten kluk mi přijde jako samé tajemství. Tedy podle prvního dojmu. Uvidíme, ale je hezký. To nepopřu.

„Jo, máš pravdu. Přistěhoval jsem se sem se ségrou minulý týden,“ potvrdil. Se sestrou?

„Bez rodičů? Kdybych se já někam stěhovala bez rodičů, což už jsem tak nějak zkoušela… no… nevím,“ uchechtla jsem se a zavzpomínala na den, když jsme ještě byli v Norsku a já udělala tu scénu… Jo, to byla scénka.

„Rodiče jsou v Evropě. Posílají nám někdy peníze, ale to je vše, co po nich máme. Nejeví o nás zájem. Je to asi takhle… Jsme jejich děti, ale oni nejsou naši rodiče.“

„Oh… Promiň, to je mi líto. A na jakou chodíš školu?“ Dobře, tak evidentně je o nějaký ten pátek starší, takže podle mě bude asi ve druháku… možná i ve třeťáku?

„V pohodě. Jo… no… na uměleckou tady ve Forks. Baví mě kreslit, fotit a tak dále. Já vím, je to divný,“ zasmál se. Divné? Chlapečku, tak to jsi na omylu. Jediné, co tu je divné, jsem já. Jo, to kdybys věděl…

„Proč by to mělo být divný? Já na ni jdu taky. Takže to vypadá, že budeme chodit spolu. V jakém jsi ročníku? Nebo spíš… do jakého ročníku jdeš?“ zajímala jsem se dál.

„Jdu do druháku. A ty nastupuješ do prváku, že? Nováček?“ Nováček?! Jen si ryj. A potom ti ukážu nováčka.

„Teprve jdu do prváku. Zbytek rodiny jde na stejnou školu, proto jsem se rozhodla pro něco jiného. Nepotřebuju mít chůvy hned za zadkem,“ sykla jsem.

„Zbytek rodiny? Kolik máš sourozenců?“

„Oni to nejsou ani tak sourozenci… Všichni jsme adoptovaní. Moje mamka Esmé nemůže mít děti, takže se s… taťkou Carlisleem rozhodli adoptovat Rosalie a Emmetta. Jenže potom Carlisleova sestra zemřela a tak k nim přibyl Edward a Nessie. Po čase si ale Edward našel Bellu a Nessie Jacoba, takže ti s námi zůstali. A potom tu je Jasper s Alicí. Ti ani nevím, jak se k nám dostali. Poptám se,“ dokončila jsem svou historku o naší rodině a byla na sebe pyšná, jak jsem to dokonale vymyslela. Dobře, tak až na Jazze s Alicí.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Destiny Blacková - 5. kapitola:

 1
16.07.2011 [2:00]

NeyimissAhoj, článek jsem ti opravila, ale příště si dej větší pozor na:
* střední rod;
* překlepy;
* psaní přímé řeči;
* chybějící písmenka;
* ni/ní;
* čárky.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!