Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Delusion of love - prolog

Love is Dead


Delusion of love - prologMoje nová povídka s názvem Delusion of love.
Milostný trojúhelník - Edward, Bella a Jacob. Edward je milující manžel, otec, milenec. Muž, kterého si přeje každá žena. Přesto ale není Bella spokojená. Co se stane, když narazí na dávného kamaráda, spolužáka, který jí již dříve nebyl lhostejný? Zvítězí rozum a láska k rodině nebo milostné opojení a dobrodružství s Jacobem? Vypadá to, že Bella není tak nevinná, jak se zdá...

Trailer by TorencCullen

 

Pořád tomu nemůžu uvěřit. Chodím s Edwardem. S tím dokonalým, pozorným, milujícím Edwardem Cullenem. Je opravdu jen a jen můj. Jsem neskutečně šťastná. Od začátku našeho vztahu, i když je to už skoro rok, se vznáším na obláčku štěstí. Připadám si, jako by kolem mě byl jen nějaký mlžný opar a ne skutečný svět. Od té doby, co jsem s ním, jde tak nějak všechno ostatní kolem mě. Samozřejmě, že chodím do práce a do školy, ale stejně většinu času myslím jen na něj. Nedokážu pochopit, jak si tak dokonalý muž mohl začít právě se mnou. Vždyť on je ztělesnění dokonalosti. Bledá, sametově jemná pokožka, chladná jako kámen, bronzové vlasy, věčně rozcuchané, oči barvy karamelu...


...


Než jsem ho poznala, byla jsem úplně jiná. Nezajímala mě škola, nezajímalo mě nic, až na kamarády, párty, chlast a sex. Život pro mě, do té doby, byl jedna dlouhá, nikdy nekončící párty. Věděla jsem o sobě, že jsem hezká, a dosti jsem toho využívala. Nebylo moc kluků, které bych nedostala, když jsem si to zamanula. Nedokázal mi žádný odolat. Až na jednoho. Až na Jacoba Blacka, mého spolužáka. Dlouho vzdoroval, ale nakonec i on podlehl. Šlo mi jen o to, pobavit se s ním, chtěla jsem ho, po fyzické stránce, tak jako všechny ostatní. Jedna z věcí, která mě na něm přitahovala, bylo to, že mi, jako jediný odolával. Ale jednoho večera se to vše změnilo.

Scházeli jsme se častěji a častěji, tajně, nic víc, než sex, v tom ani jeden z nás nehledal. Chvíle, které jsem s ním trávila, byly úžasné. Dokonale mě znal, dokázal mě potěšit a já mu to se stejnou radostí vracela. Vídali jsme se pravidelně, několikrát týdně. Vyhovovalo mi to tak, i jemu. Do doby, než jsem si něco uvědomila. Se zvyšující se frekvencí našich schůzek - pokud se to tak tedy dá nazvat - se měnilo ještě i něco jiného. Nebylo to už čistě fyzické, jak to mělo být, ale zamilovala jsem se do něj. Asi… Pobláznil mě. Bála jsem se toho, nechtěla jsem, aby se to stalo, my jsme nemohli být spolu. On mě nemiloval, jeho srdce patřilo jiné. A já potřebovala nějaký čas, abych si to uvědomila a zapomněla na něj. Odjela jsem na nějakou dobu pryč. Když jsem se vrátila, byl z toho zmatený, nevěděl, co se stalo. Proč jsem s ním přerušila kontakt. Neodpovídala jsem mu na zprávy, volání, ignorovala jsem veškeré zmínky o něm. A od něj. Snažil se dlouho. Po nějakém čase ale jeho zájem ochladl. A stejně tak můj cit k němu. Vše se ale opět změnilo. V té době jsem chodila s klukem, který mě miloval, i já ho.

Stalo se to jedno dopoledne, při vyučování. Jacoba jsem ignorovala, i když to šlo stěží. Ale nedokázala jsem si pomoct. Vše jen díky jedné, jediné, osudné sms.

Cítila jsem, jak mi v kapse zavibroval mobil. Myslela jsem si, že mi píše Lucas, můj přítel. Jak jsem se ale mýlila. Otevřela jsem zprávu a četla…

„Co se s tebou děje? Proč mě ignoruješ? Chybíš mi.“ Odesílatel: Jake

Zvedla jsem oči od mobilu a podívala se na Jacoba. Viděla jsem tu zmatenost v jeho očích. Nechápal to. A ani nemohl. Ze dne na den jsem se s ním přestala bavit. Musela jsem mu to vysvětlit.

„O přestávce v šatnách,“ napsala jsem a odeslala.

A tehdy jsem do toho zase spadla. Nedokázala jsem mu odolat. Cítila jsem se hrozně, kvůli Lucasovi, ale nemohla jsem si pomoct. Chemii, co byla mezi mnou a Jacobem, se nedalo odolat. Začali jsme se opět scházet. Častěji, než předtím. Oba jsme byli zadaní, ale nemohli jsme bez sebe být. Byl mi nejlepším přítelem a milencem. Poté, co se rozpadl můj vztah s Lucasem, jsem si s ním konečně užívala bez výčitek. Bylo mi jedno, že na něj doma někdo čeká, že se někdo kvůli němu trápí. Byla jsem ráda za každou chvilku, co byl se mnou. Nedokázala jsem odolat jeho tělu, chtěla jsem ho pořád, čím dál víc. Tentokrát jsem si ale dávala pozor na své city. Brala jsem to čistě fyzicky. Nechtěla jsem udělat stejnou chybu jako předtím. Užívala jsem si života, sexu a všeho, čeho jsem mohla. Až do jednoho večera, do toho večera, kdy jsem poznala Edwarda. Znala jsem ho od vidění, párkrát jsem s ním mluvila, ale až tehdy večer se mezi námi stalo něco víc. Měla jsem poprvé možnost si ho lépe prohlédnout, pobavit se s ním. A tehdy jsem zjistila, že on je muž mých snů. Jaké bylo mé překvapení, když jsem se dozvěděla, že i on to cítí stejně. A tehdy začala nová etapa mého života jménem Edward.

A co se stalo s Jacobem? Přerušila jsem s ním veškeré kontakty, změnila si telefonní číslo, vymazala jsem ho ze svého života. A proč? Protože jsem věděla, že bych mu nedokázala odolat. Bylo to mezi námi čistě fyzické, ale stále mě k němu něco táhlo. Byla jsem jako feťák. A Jacob byl jako moje droga. Ale nastal čas na odvykací léčbu...

Jednu věc jsem si tehdy neuvědomila. Narkomana vyléčit nemůžete. Můžete jen potlačit jeho závislost a pak už je jen na něm, zda své droze odolá...


 

shrnutí

 


První kapitola nové povídky. O co půjde, je naznačeno v perexu. Doufám, že se vám prolog alespoň trochu zalíbil. Je to jen nastítění minulých událostí, abyste pochopili, co všechno přítomnosti předcházelo. Prosím, vyjádřete své názory v komentářích.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Delusion of love - prolog:

 1 2   Další »
18.01.2013 [14:51]

ElenaCullen Emoticon

15. Ivka77
01.09.2012 [0:08]

Ivka77 Emoticon Emoticon Veľmi pekný štýl písania. Úprimne nie som práve fanúšik Jacoba Emoticon ale len pre ten štýl písania sa do poviedky pustím. Emoticon

14. Ceola
22.05.2012 [19:19]

Pěkné :)) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.02.2012 [11:55]

WhiteTieCiel: Moc ti děkuju za milý komentář. O přítelkyni Jacoba se toho asi moc nedozvíš, protože Bella s ní vůbec nepřijde do styku - Jacob o ní moc nemluví. Tvůj komentář mě moc a moc potěšil a jsem ráda, že se ti kapitola líbila!

nikuska146: Děkuji!

NatyCullen: Naty, zlato, moc a moc ti děkuju za krásný komentář. Tvá slova mě vělice potěšila jsem ti za ně mooc vděčná! Emoticon

06.02.2012 [21:06]

NatyCullenWhite, na úvod to vypadá sakra dobře! Emoticon Na začátku popisuješ Edwardovu éru, jeho dokonalost a jejich vzájemnou zamilovanost. A pak přichází Jacob, kterému Bella prostě nemůže odolat. Je to prostě trojúhelník a já jsem zvědavá, koho si nakonec vybere. Jacobovi nedokáže odolat, v tu chvíli Edward odlétá kamsi pryč... Emoticon
Na tvé povídky jsem se už předtím chtěla podívat, teď jsi mi dala skvělou příležitost. :) Píšeš opravdu dobře. Emoticon

06.02.2012 [20:45]

Emoticon Emoticon Emoticon

10.
Smazat | Upravit | 05.02.2012 [10:20]

Mno, můžu ti říct, že už jen ten perex + název vypadal zajímavě a já si dlouhou dobu říkala, že si to přečtu, ale on nebyl čas, protože mám jak ve psaní, tak ve čtení hodně velké a snad i neodpustitelné resty (hlavně ve čtení). Ale co, vždyť se na ně vrhnu hned po tomhle komentáři. Emoticon Emoticon

Tak, přejdeme k věci...
Moc se mi povídka líbila. Bella je jiná, což je dobře... Hezky jsi to zamotala, podobná situace byla vlastně i v Zatmění, akorát ne tak vážná. Docela jsem si oblíbila Jackovu přítelkyni... Jasně, nepsalas o ní, ale zajímá mě, jak bude reagovat. Ed mi je v témhle povídce nějak fuk (to bych si už asi měla zajít k doktorovi Emoticon ).
Ve zkratce: Je to skvělý nápad, dořeším ostatní moje oblíbené povídky a vrhnu se na další kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.02.2012 [0:13]

WhiteTieangela: Děkuji.

lelus: Díky.

Sabienna: Moc a moc děkuju za milý komentář, velice mě potěšil a jsem ráda, že se ti prolog líbil. Doufám, že ostatní kapitoly se ti budou líbit stejně. Děkuji!!!

KacenQaCullen: Kačí, ty víš! Díky moc. Bez tvé podpory bych další díl asi ani nepřidala - však víš proč. Doufám, že tě dalšími kapitolami nezklamu. Děkuju ti, zlato.

SummerLili: Díky moc za komentář!

Lowe: Děkuju!

eliz: Moc děkuju, doufám, že se ti povídka bude líbit i nadále.

martty555: Děkuju!

8. martty555
04.02.2012 [21:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. eliz
04.02.2012 [19:15]

Krásne, rad si prečítam aj dalsie casti Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!