Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Delusion of love - 15. kapitola

1.Maruska - Rozbřesk


Delusion of love - 15. kapitolaEdwardův pohled na celou věc. Vysvětlení, proč se chová tak, jak se chová.

Edward:

Miluji ji od první chvíle, co jsem ji poznal. Ale cítím, že poslední dobou se ode mě vzdaluje. Myslel jsem, že je to tím těhotenstvím, ale po včerejší noci už vím, že ne.

Přišel jsem z práce pozdě večer a Bella už spala. Slyšel jsem, že má neklidné spaní, převaluje se ze strany na stranu a nezdá se jí asi nic hezkého. Ze spaní šeptala mé jméno a slzy jí tekly po tvářích.

Věděl jsem, že je zle. Trápí se kvůli mně. Je pořád tak sama, ale já si prostě nemůžu pomoct. Vím, že bych s ní měl být častěji, ale nemůžu. Cítím, že se mezi nás něco vkradlo, že to není už tak, jak dřív. A vím, že je to moje vina. Bella s malým jsou pořád tak sami. Vím to, ale přesto nic neudělám. Beze mě je jim líp. Jakmile jsem doma, hned se pohádáme. Ta tam je ta zamilovanost, co jsme měli na začátku naše vztahu. Říká se, že v každém vztahu nastane krize, ale v tom našem přišla až příliš brzo. Myslel jsem si, že když mě přijala takového, jaký jsem, bude už vše perfektní. Ale ono není. A to je pro mě bolestivé zjištění. Dlouhou dobu jsem si to nechtěl přiznat, protože jsem věděl, že je to má vina. Můžu za to, že se od sebe vzdalujeme. Nejsem s ní ve chvílích, kdy mě nejvíce potřebuje.

Vždy, když ji vidím, vidím tu bolest v jejích očích a nedokážu jí čelit. Domů se vracím v noci, když spí, abych se na ni mohl alespoň na chvíli podívat a nemusel čelit jejím smutným pohledům a výčitkám. Trhá mi srdce, když vidím, že se trápí. Ale jsem moc zbabělý na to, abych přiznal vinu a postavil se následkům a řešil je. Bojím se, že když se k tomu postavím čelem, tak ji ztratím. Nesnesl bych, kdybych o ni přišel. Jediné, co mi dokáže zaměstnat mysl, je práce. Pracuju ve dne, v noci, jen abych na to nemusel myslet. V tuhle chvíli bych dal cokoliv za to, abych mohl na pár hodin nerušeně snít. Představovat si, že je všechno v pořádku, že je všechno tak, jak má být…

Když mi Bella řekla, že je těhotná, byl jsem nejšťastnějším chlapem na světě. To, co mi dala ona, mi nedokázal dát nikdo. Ona a dítě se stali smyslem mého bytí. Ale až příliš často nás začala vyrušovat práce. Nikdy jsem to neměl dovolit. Nikdy jsem neměl stavět práci před ni, ale na tohle je už teď pozdě. Vždy jsme se dokázali smířit, nedělalo nám to problém, ale teď už to nejde. Vím, že se Bella cítí odmítnutá, ale já prostě jinak nemůžu. Mám šílený strach, že jí ublížím, že ublížím našemu dítěti, prostě to nedokážu. Bolí mě vidět ji takhle, se smutkem v očích z mého odmítnutí, ale nemůžu. Dal bych jí všechno na světě, udělal bych pro ni cokoliv, koupil jí, na co si ukáže, ale tohle nedokážu. Co kdybych jí něco udělal? Nebo dítěti? To bych si nikdy neodpustil. Vím, že ji ztrácím, ale netuším, co dělat, aby tomu tak nebylo…

Devět měsíců. Devět zpropadených měsíců, které musíme vydržet. Ale co když to nezvládneme? Co když náš vztah touhle zkouškou neprojde? Bella se mnou pomalu ztrácí trpělivost, vidím to na ní. Co budu dělat, když se rozhodne a někoho si najde, když já nejsem schopný jí to dát? Pochopil bych to, má na to plné právo. Cítí se odmítnutá, zrazená. Myslí si, že mě nepřitahuje, že ji nemiluji, ale tak to není. Prostě nemůžu. Mám blok, nedokážu se jí dotknout. Když se to stalo minule, byl to už ten pomyslný hřebíček do rakve. Do té doby to zkoušela, dokázala se vzpamatovat z mého odmítnutí, ale teď už ne. Vidím, že ji to změnilo. Je chladná, smutná a zklamaná. Vidím to, jako by se to stalo včera…

Vybírali jsme jméno pro našeho chlapečka. Bella udělala seznam a po mně chtěla, abych ho zúžil. Vybrala nádherná jména. Jedno jediné mě hned zaujalo, ale nechtěl jsem to uspěchat, proto jsem Belle řekl, že se o tom pobavíme následující den. Přehrával jsem si to v hlavě. Jak nádherně to znělo. Samuel Cullen. Bella byla nedočkavá a chtěla vědět, co jsem vybral, ale nechtěl jsem jí to ještě prozradit. Spokojila se se mnou odpovědí, že výběr zúžíme následující den, a spokojeně se ke mně přivinula a užívali jsme si vzájemné blízkosti. Objala mě kolem krku a přitáhla si mě k sobě blíž. Zlehka mě políbila na rty. Byl to neskutečný pocit. Celé mé tělo se zachvělo touhou a měl jsem nutkání si ji vzít tady a teď. Netušila, jak moc pokouší moje sebeovládání a kolik mě stojí námahy, udržet si navenek kamennou tvář. Věděl jsem, že jeden malý polibek nezaškodí, zapojil jsem se tedy a nechal se unášet tím pocitem. Líbat ji, bylo jako bych se rty dotýkal měkkých mechových polštářků. Naše rty k sobě dokonale pasovaly. Ty její, horké, jemné a křehké, dokonale ladily s těmi mými, chladnými a tvrdými. Jí proudil život, který jsem já tak rád přijímal. Líbali jsme se nějakou chvíli a všímal jsem si, že jí to přestávalo stačit. Její tělo se třáslo chtíčem, toužila po mně a ve mně to vyvolávalo neskutečné pocity. Duhovky mi zčernaly vzrušením a byl jsem ochotný si ji vzít hned, bez ohledu na cokoliv. Začalo nade mnou převládat to zvíře ve mně a zasténal jsem. Pousmála se. Bella se do polibku zapojovala víc a víc a věděl jsem, že jí to nestačí. Nedokázal jsem se ovládnout, nechtěl jsem přestat. Mé sebeovládání bylo to tam. Začala mi rozepínat košili, hladila mě po hrudi. Její dotek mě hřál na kůži. Nevadilo mi to, ba právě naopak. Vzrušovalo mě to. Pomalu si začala sundávat blůzku a odhalovala tak své poprsí. Byla vzrušená na nejvyšší možnou míru, viděl jsem to, cítil jsem to. Chtěla si rozepnout podprsenku, ale zastavil jsem ji v polovině pohybu. Stálo mě to veškeré úsilí, ale věděl jsem, že když to nestopnu teď, později bych už toho nebyl schopný. Zavrčel jsem, neslyšně pro její uši, a odtáhl se od ní.

„Bello, ne. Nechci vám ublížit,“ řekl jsem a chtěl si ji přitáhnout do objetí. Vzepřela se a odstrčila mě.

„Edwarde, ty jsi tak blbej! Neslyšel jsi doktorku? Říkala, že nám nic nehrozí, tak proč se mnou, sakra, nechceš spát? Já tě chci, já tě potřebuju!“ křičela.

„Lásko, mrzí mě to, ale já prostě nemůžu. Bojím se, že bych mohl malému ublížit, a to bych nikdy nepřežil.“ Bolelo mě, vidět ji takhle, ale měl jsem z toho panickou hrůzu. Nedokázal jsem si představit, že bych si ji teď vzal, něco se stalo, a my přišli o dítě.

Chtěla něco namítnout, když vtom mi zazvonil telefon.

Zvedl jsem to. Kolega z práce. Opět neodkladná záležitost. Povzdechl jsem si. Položil jsem telefon a podíval se na Bellu.

„Bell, já...“ Nenechala mě domluvit. „Musíš do práce, já vím,“ dořekla místo mě.

Otočila se a šla naštvaně do ložnice. Zamkla za sebou dveře. Klepal jsem, omlouval se, ale marně. Ignorovala mě. Otočil jsem se, ze židle sebral sako a kufřík, a odešel. Zavřel jsem za sebou dveře. Věděl jsem, že tohle byla ta poslední kapka. Nikdy mi to neodpustí…

 

shrnutí   


Holky, strašně moc vám všem děkuju. S kapitolou moc spokojená nejsem, protože se mi ta opakuje spousta slov a připadne mi, že jsem nedokázala vyjádřit tu pravou podstatu toho, co jsem vyjádřit chtěla. Myslím, že Bella není ta špatná. Jasný, nedělá dobrý věci, ale v podstatě ji k tomu donutil Edward svým chováním a odmítáním. Myslím, že nikdo by nebyl rád být na druhém místě - za prací. Těším se na vaše názory a postřehy. Btw. - všimli jste si, že Edward je už pro jméno rozhodnutý? ; )


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Delusion of love - 15. kapitola:

 1 2   Další »
11. Ceola
22.05.2012 [20:21]

Ten Ed je pako... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.04.2012 [15:45]

KacenQaCullenJá se strašně omlouvám, že to čtu až měsíc po vydání, ale není čas, zlato, snad to doženu a omlouvám se. Emoticon
Znáš můj názor na Edwarda s Bellou, prostě jsou vinni oba, ale značnou část na tom nese Bella.

08.04.2012 [17:17]

eivliSJo, jo. bude to Sam Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Mě se tvoje kapitola líbila, potřebovala jsem pochopit Edvardovy pocity, i když jsem to předpokládala. Na to, jak je starej, je BLBEJ JAK NECKY.

30.03.2012 [20:55]

NatyCullenZlato, zprvu se moc omlouvám, že jsem si kapitoly nevšimla dřív, nevím, kde jsem nechala oči. Emoticon Líbila se mi, podle mě byl pohled Edwarda dostačující, možná bych ten konec trošičku víc rozepsala, přišlo mi to trošku useklé, ale jinak v pohodě, pěkná kapitola. Emoticon Situace se nám teda pěkně vyvíjí. Já chápu Bellu i Edwarda. Bella prostě chce být na prvním místě - plně to chápu, taky bych nechtěla, aby přede mnou byla práce. A navíc je těhotná, měla by si všeho užívat několikrát tolik a ne se takto trápit. Edward jim ale zase nechce ublížit... Ach jo, pěkně zamotané. Emoticon Jména jsem si všimla, kdoví, jestli s tím bude souhlasit Bella nebo to vyvolá další hádku... Mně se to jméno Samuel moc nelíbí, to ti nebudu zastírat, možná proto, s kým mám to jméno spojené... Ale to je mnou, to není tvoje chyba, takže to si neber... Emoticon Takže na závěr ti tleskám a těším se na další! Emoticon

7. eliz
29.03.2012 [21:28]

Takže Samuel, aj to velmi pekné meno Emoticon Ale som strašne zvedavá na Bellu, ako sa ďalej rozhodne. Veľmi sa teším na ďalšiu kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.03.2012 [20:04]

VerCullenSamuel! Emoticon Emoticon Já mám takovou radost, že se to jméno líbí aj Edovi! Emoticon Emoticon
Mno, ta Bella... Já nevím, prostě ji nějak nemám v lásce, nedělá vůbec pěkný věci, i když k nim má v podstatě důvod. Bylo by vcelku fajn, kdyby ji s Jacobem Edward načapal. Emoticon Nebo kdyby si Edward s Bellou promluvili a problém společně vyřešili jako civilizovaní lidé. Vím, že je pro Eda těžké být v Belliné přítomnosti, ale to by se dalo taky nějak vyřešit... Třeba by se mohla zakuklit, ale ne v dece, prostě jako motýl, víš, jako se prostě k nečemu přilepit, aby působila jednoduše antisexy. :-D

28.03.2012 [19:01]

SabiennaAnoooo, Sammy Emoticon Emoticon Je to vážně krásné jméno! Emoticon Edward je sice rozhodnutý se jménem dítěte, ale co se týče Belly, tak to moc ne Emoticon Emoticon Sice si všímá, že to mezi nimi není v pořádku, ale podle mě se moc nesnaží, aby se to zlepšilo Emoticon Emoticon Nevim, podle mě tohle nestačí... Kdyby se alespoň vykašlal na nějaký čas na tu práci nebo zvolnil to nelidský tempo Emoticon Bella by to ocenila, ale to by zas kopla do zadku Jacoba Emoticon Emoticon Tohle je teda patálie Emoticon Emoticon Až začne Edward trochu víc bojovat, tak si ho budu víc vážit, ale zatím vede Jake... Přes všechno, co si s Bellou zažil jí byl schopen odpustit a ještě jí nabídnout společný život... Což je vážně obdivuhodné, většina chlapů díky jejich ješitnosti něco takového nepřekousne... Emoticon Přemýšlela jsem nad tím, proč se Edward tak brání Belle, jestli je to ve spojistosti, že je to upír a jestli to má tak jako v knížce Emoticon Asi ano, že? Když je tak neoblomný a tvrdohlavý... Emoticon Takže můj vzkaz pro Edwarda - Snaž se, chlape Emoticon Emoticon Hmmm, teď by neuškodil pohled Jacoba, ať to máme komplet Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.03.2012 [17:16]

BellaSwanCullen8len dúfam že si všetko vyriešia a budú spolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
inak skvelá kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.03.2012 [13:37]

AnysPpáni...krása...a to jméno co vybral nádhera...honem další chci vidět jak se bella rozhodne a hlavně jako to ponese ten druhej než pro toho pro koho se rozhodne...honem dalšííí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. BabčaS.
28.03.2012 [12:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!