Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dej si na mě bacha, Edí! - Prolog

ashley - teen vogue


Dej si na mě bacha, Edí! - PrologBella je nejmocnější bytost světa. Aro s jeho armádou na ni nemá. Bells má neskutečnou moc. Dokáže všechno, až na dvě věci. Přijíždí do Forks, kde bydlí náš Edward s jeho rodinou. Je tu jedna hlavní věc, která je pozměněná v jeho charakteru; je to ten nejhorší/nejlepší sukničkář. Poznává se s Bells, ale jak to dopadne? V této chvíli sama nevím, ale to už jsem hodně dopředu. Přeji příjemné čtení, prosím zanechte komentář. Je to má první povídka na těchto stránkách, tak zavřete prosím u psaní komentářů obě oči! Musím hrozně moc poděkovat HorsiQ, dcvstwilight a Kika57, bez kterých bych to určitě nezvládla! Děkuji. Příjemné čtení. Vaše VampE4B

Pohled vypravěče:



Na světě už několik stovek let žijí takzvaní upíři, kteří přežívají na lidské krvi. Existují však i jiní, kteří se živí zvířecí krví. Vyznačují se zejména tím, že mají zlaté oči, jsou slabší, než ti, co si zvolili cestu zabijáků. Ti mají většinou výborně zvládnutou touhu po lidské krvi.

Existují samozřejmě i vlkodlaci - děti noci, měniči, čarodějky, skřítkové, elfové, draci a jiné, ale o nich tento příběh nevypráví.

Jeden jediný druh na zemi nikdo nezná. Žádné jiné bytosti, kromě nich samých, nevědí o jejich existenci. Jsou záhadní a právě o nich je náš příběh.

O druhu jménem Ser inmortal (= Nesmrtelné bytosti). Oni jsou nejlepší predátoři na světě. Hodně se podobají upírům, ale nepijí lidskou krev, sami sebe považují za „vegetariány“. Žijí věčně, dokáže je zabít pouze Nejvyšší, neboli Královská rodina. Ta pravá. Ne ta, za kterou se vydávají Volturiovi. Oni jsou nic v porovnání s ní. Manželský pár Renée a Charlie s jejich dcerou, též známou jako nejmocnější bytost na světě, Isabellou. Jsou tisíckrát silnější, rychlejší a krásnější než ostatní svého druhu a ještě vícekrát než upíři.

Několik tisíc mil od této rodinky žije rodina Cullenů. Upíří vegetariánská rodina. Carlisle s Esme, Alice s Jasperem, Rosalie s Emmettem a Edward. Všichni jsou šťastní, protože mají své druhé polovičky. Jediný Edward se trápí, protože stále nenašel tu pravou. Po nějakém čase ho to přestalo bavit a dal se na roli sukničkáře. Vyspí se s každou, o kterou zavadí prstem a ony mu ještě rády roztáhnou nohy a pomůžou mu s kalhotkami. Jenže toto končí, když do města přijíždí nejmocnější bytost všech dob!



Pohled Belly:


Rodiče mi před týdnem nabídli, že mohu žít na nějaký čas sama, na vlastní pěst. S radostí jsem přijala. Dostala jsem týden na zařízení všech potřebných věcí; koupi bytu, přihlášení na školu, výběr města atd.

Již uplynul týden a dneska mám odjet. Vybrala jsem si Forks. Město, kde slunce svítí jen párkrát do roka. Sice jsme v mnoha ohledech vyspělejší než upíři, ale všichni musí mít i slabé stránky, aby se nenarušila přírodní rovnováha. I tak si s námi matička příroda moc nepohrála. Jsme omezení pouze na Slunce, při kterém se naše pokožka třpytí a na pití krve, jedno jaké. Jinak jsme nezničitelní, neporazitelní…

„Bells, budeš mi chybět,“ svěřila se mi matka před odjezdem, „brzy se mi vrať a dovez si s sebou nějakého kluka,“ nezapomněla dodat. Poslední dobou chce jen, abych s někým chodila, jenže mě už to leze na mozek. Jenže to jsem ji říct nemohla.

„Neboj se, mami. Jestli se mi tam někdo zalíbí, budeš první, kdo o tom bude vědět,“ odpověděla jsem jí a hned na to objala.

Letmo jsem si podala s tátou ruku, protože u nás je zakázáno si se svým otcem nějak dotýkat, či jen ho pozdravit. Ten, kdo tento zákon vymyslel byl Dement. Nemyslím to jako nadávku, ale ten ignorant se tak vážně jmenuje! Způsobil velké potíže a neštěstí mnoha Ser inmortalům. Každý den se musím dívat, jak otcové v „našem světě“ trpí. Můj otec, sice to delší čas trvalo, ale nakonec přece jen prosadil toto právo, znát a scházet se s vlastní dcerou. Ptáte se jak to, že on, král, si musí něco prosazovat? Táta je sice nejvyšší, ale Dement je jeho bratr. Ten dostal vládu nad právy a zákony a můj otec nad vším ostatním. Dement se snaží už nekonečně mnoho let sesadit otce z trůnu a sám na něj usednout, jenže se mu to nedaří, a tak se aspoň snaží, aby nám znepříjemnil život.

Naposledy jsem se podívala na svoji rodinu a potom nastoupila do letadla, které mě má odvézt do mého nového domu.

Ještě jsem se nepředstavila. Jmenuji se Isabella Marie Clarke Bloch Swan a jsem pravou princeznou nadpřirozeného světa. V porovnání se mnou je Aro služkou bez platu. Stěhuji se od své rodiny, abych prožila nová dobrodružství ve světě, který byl doteď mimo mě. Možná, že byste chtěli znát moje schopnosti, nebo jak tomu říkají upíři - dary. Já osobně tomu říkám prokletí. Kdybych vám měla říct všechny své schopnosti, které mám, byla bych tu až do Cloparta*, tak vám řeknu jen ty, co nemám. Neumím oživit mrtvé, nebo upíra proměnit zpátky v člověka. Když to vezmu kolem dokola, tak by to šlo, ale chtělo by to oběť a na tu by nikdo, ani upír, nepřistoupil. Jinak umím vše… teda aspoň mi to tak bylo řečeno.

Letadlo přistálo na letiště v Seattlu. Vystoupila jsem z letadla a vyšla vstříc svému novému životu.


* svátek, který se v Bellině zemi slaví jednou za deset let




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dej si na mě bacha, Edí! - Prolog:

 1
3. kikuska
04.07.2011 [19:36]

Mne osobne sa táto poviedka zatiaľ veľmi páči. Je to naozaj zaujímavý nápad na poviedku a mne sa rozhodne pozdáva. Som zvedavá, ako sa to bude vyvíjať ďalej a aké vzťahy bude mať Bella s Cullenovými, ale hlavne s Edwardom. No, na to aby som sa to dozvedela musím urobiť jediné, vrhnúť sa na ďalšiu kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. claire
23.06.2011 [21:41]

Nejuzasnejsi povidka kterou znam. Davam 10/10 bodu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.06.2011 [21:47]

eelinka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!