Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dědička trůnu 11. kapitola

Jodelle - Silent Hill


Dědička trůnu 11. kapitolaDalší dílek! Omlouvám se, že je tak krátký, ale slibuji, že příště bude delší. Je to o Iss, která jde ,,vysvobodit" Aleca. Doufám, že se bude líbit, ale prosím, alespoň o 10 komentářů jinak dál nepíšu!

POHLED ALICE

Takže ony jsou dcerami Ara a Sulpicie?! No to je skvělý. Edward je zamilovaný no Isabelly, která ho nesnáší, A ještě k tomu zjistí, že je to dcera jednoho z ,,králů" našeho světa.

No, a Iss je ještě přítelkyní Aleca. Chudák Edward...

 

POHLED ISABELLY

Tak on zavřel Aleca do vězení pro upíry?! To si odskáče! Mého přítele nebude nikdy nikdo zavírat do žaláře i když se jedná o mého otce! Chudáček! Doufám, že nás ten protiva Edward nebude otravovat. Nejspíš bych se mu poprvé měla dát ve chvíli, kdy už bude pryč. Ano, jsem pořád panna. A chci, aby Alec byl můj první.

Žaláře byly ve sklepě a nebo také existovali žaláře pro neukázněné upíry rodiny Volturiů. Tam mohli dát jen gardu. Tedy i Aleca. Tyto pokoje se nacházely v prvním patře.

Zrovna jsem dorazila do poschodí, kde by měl být a podle zvuků vycházejících z žaláře - tedy vrčení a bušení do dveří - jsem usoudila, že je to tak.

,,Alecu?" řekla jsem před dveře a pomalu odemykala dveře.

,,Iss? Jsi to ty?" Uslyšela jsem velmi známý hlas s velikým nadšením v hlase.

,,Kdo jiný, asi?" řekla jsem se smíchem a otevřela dveře.

Hned jsem ucítila velice známou vůni. Alec mě pevně objal a já jeho. Jak dlouho jsme se neviděli? Snad věčnost...

,,Miláčku, konečně jsi tady... Nemohl jsem se dočkat..." řekl a začal mně začal líbat.

Naše rty se setkali a jemně se poddávaly tomu druhém. Jeho rty byly sladké a tak jemné... Rukama jsem mu vjela do jeho černých vlasů, které se mi vlnily v rukou tak, jak jsem po tom už delší dobu toužila. Do našich polibků jsem vkládala všechny emoce, které jsem musela potlačit po dobu, co jsem od něj byla odloučena. 

Po chvíli jsem se od něj odtrhla a lapala po dechu. Nechala jsem to zajít docela daleko, jelikož jsem neměla žádný vzduch a stejně jsem chtěla víc...

,,Lásko, jsem tak rád, že jsi zpátky. Bylo to hrozné. Když jsem přijel, chtěl jsem jít za tebou, ale oni mi oznámili, že jste odjeli," řekl a stále nepřerušil naše objetí.

,,Pro mě to bylo také hrozné. To odloučení..." řekla jsem se smutkem a sklopila hlavu.

,,Hlavní je, že jsme spolu," řekl a znovu si ukradl mé rty. Jenže nás přerušilo něčí odkašlání.

Stejně rychle jsme se otočili a koukali na nově příchozího. Demetriho s Felixem... Už jsem po nich chtěla vyjet, ale to už mně drtily něčí paže.

,,Isabell! Konečně jsi zpátky! Voltera po vás tesknila, ani nevíte jak a hlavně Alec," vykřikl Demetri a dostal záchvat smíchu. Napomenula bych ho, ale objímaly mně další paže. Tentokrát Felix.

,,Jsme moc šťastní, že jsi zpátky a Demetri mluví pravdu. Bylo to zde k nevydržení. Bez vás to byla hrozná nuda a pak dal Aro vyhlásit, že se koná ples a celá Voltera byla hrozně šťastná, jelikož věděla, že vy nesmíte na žádném plesu chybět, a tak musíte přijet. To bylo prostě super!"

,,Jo, to je skvělý! Taky jsem se na vás hrozně těšila, ale právě jste nás vyrušili v dost osobní situaci, kterou jsme chtěli dokončit," řekla jsem a uraženě našpulila rty. Poté jsem se přesunula k mé milované polovičce a ta mně ochranářsky objala.

,,No dobrá, vy hrdličky, ale to vás asi moc nepotěším zprávou, že nás sem také posílá Aro se vzkazem, že by jste se měli okamžitě jít převléci a pak hurá na ples. Máte na to 3 hodiny!" řekl Felix a už oba mizeli po schodech dolů.

,,No nic. Tak já se půjdu připravit. Pak, pokud budeme mít chvíli času, tak kě mně přijdeš, abychom měli chvilinku pro sebe a poté vyrazíme na ples. No a ty se po chvilce zmizíš a já za tebou pak přijdu k tobě do pokoje. Souhlas?" Vyložila jsem mu v rychlosti svůj plán.

,,Samozřejmě, má jediná lásko. Tvůj plán je dokonalý," řekl a políbil mě rychle na rty.

Já jsem se tedy vydala do svého pokoje se převléknout do nějakých šatů a přežít tu chvilinku na plese a pak hurá za Alecem!   

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dědička trůnu 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!