Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dědička trůnu 1. kapitola

3.Maruska - Louka


Dědička trůnu 1. kapitolaDalší dílek po dlouhé době. Moc se omlouvám všem, kteří četli tuto povídku a čekali na další dílek, ale měli jsme problémy s počítačem. A protože mi to tak dlouho trvalo je tato povídka věnována všem kdo na mě čekal! Bella s Alex zde dostanou od otce nabídku. O co jde? Už zde!

pohled Isabella Voltury

Probudila jsem se v sedm hodin. Jako obvykle. Ležela jsem ve svém pokoji, který měl šedofialovou barvu. Nademnou byly zobrazeny hvězdy. Chtěla jsem to tak nechat i když mi otec nabízel, že ho přemalují. Ne, já nechtěla.

Dnes se máme se sestrou dostavit k otci, ale nejdřív ze sebe musím udělat poloupíra. Podívala jsem se do zrcadla. Mé vlasy byly hrozně rozcuchané, ale jak znám ostatní řekli by mi, že je to hezké. Nenáviděla jsem to. Překrásná jako by nestačilo, že jsem mocná. Tentokrát máme sraz s Alex v kuchyni.

Pro nás platí pravidlo, že by jsme měli nosit společenské šaty, i když není ples a podle strýců a také táty to máme dodržovat. Vzala jsem si:

 

Na to jsem si ještě dala plášť. Vypadala jsem nádherně a tak jsem se mohla vydat do kuchyně. Cestou jsem nikoho díky bohu nepotkala, protože jak znám ostatní tak by si chtěli povídat nebo by zase říkali jak mi to sluší. Brr.... Jak já to nenávidím.

Po chvíli jsem došla do kuchyně. Sestra tam ještě nebyla a tak jsem připravila cerálie.

Po chvíli dorazila. Měla na sobě krvavě rudé šaty, které zvýrazňovaly její křivky.  Na pozdrav se na mě usmála a sedla si na židli.

Kývla jsem hlavou na znamení, že ji zdravím a položila před ní snídani.

,,Díky.“ řekla a začala hltavě jíst.

,,Co myslíš, že táta chce?“ zeptala se po chvíli.

,,Nevím. Nejspíš zase nějakou pomoc nebo nás chce vidět.“ Odpověděla jsem jí lhostejně. Proč by mě to taky mělo zajímat?

Když jsme dosnídali rozhodli jsme se navštívit otce. 

,,Alex, co takhle si zase někdy zajít na nákupy?" zeptala jsem se, protože můj šatník tento měsíc nedostal žádný nový kus oblečení do sbírky.

,,No jistě! Co takhle dneska?" zeptala se a oči jí zářily.

,,Hmm... to by šlo." odpověděla jsem jí vesele.

Před dveřmi Arovi pracovny stála Jane. Mile se na nás usmála a kývla na pozdrav.

,,Aro už vás čeká." řekla a se otevřela nám dveře.

,,Dcerušky!" zvolal táta, když jsme vstoupily.

,,Tati." řekli jsme a objali ho.

,,Mám pro vás důležitou zprávu."

,,Hmm... a jakou?" ujala jsem se slova.

,,S vaší matkou jsme se rozhodli, že kdybyste chtěli..." řekla a udělal dramatickou přestávku. My na něm vyseli očima a on se na nás usmíval.

,,No tak tati ne napínej nás!" vykřikly jsme unisimo.

,, Tak dobře. Chtěli by jsme vám nabídnout, že byste se mohli podívat do světa." řekl a my se rozesmáli.

,,Cože?" řekla jsem mezi návaly smíchu.

,,No ano. Vaši strýcové s námi souhlasili a nás už nebavilo pořád slyšet vaše narážky, že chcete taky do světa. No a tak to tady máte. Můžete kam chcete, ale jen pod podmínkou, že nám budete každý týden volat!" řekl a já myslela, že blahem vyskočím. Nakonec jsem se ovládla.

,,Super! Takže kam bysme mohli jet?" zeptala se mě sestra, ale táta mě předhonil v odpovědi.

,,Co takhle Forks? Městečko kde svítí slunce dvakrát za uherský rok." řekl táta my na souhlas kývli.

,,Myslím, že si, ale budeme muset vybavit šatník, protože ve společenských šatech se ve městech určitě nechodí. A to co máme nám určitě stačit nebude." řekla jsem když jsme vycházeli z otcovi pracovny.

,,Dobře. Takže se převlečeme a sejdeme se?" zeptala se mne sestra.

,,Jo." řekla jsem a zamířila do svého pokoje. 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dědička trůnu 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!