Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dávné proroctví 15. kapitola

KEC


Dávné proroctví 15. kapitolaNa co všechno se bude Bella ptát? A jak dopadne dámská jízda? To se zjistíte v další kapitolce Dávného proroctví.

 

15. kapitola

„Bello, tak pojď, uděláme si dámskou jízdu.“ Volala na mě Alice. Ale já měla spousty otázek a jen co jsme zavřely dveře, jsem je začala klást.

„Alice, Rose, potřebuji si s vámi promluvit.“ Začala jsem, přešla k sedačce a posadila se. Děvčata se přidala a čekala, co se bude dít.

„Ráda bych se dověděla něco o Tanye, abych byla připravená.“

„Bello, Tanya je husa. Kdyby byla člověk, byla by něco, jako Mellissa.“ Řekla Rose a všechny tři jsme se zasmály při vzpomínce na sedící Mellissu na zemi v jídelně s tuňákem na hlavě.

„Já si myslím, že je to dobrý nápad.“ Zasmála se Alice. „Hlavně Tanya dostane lekci a Bellu nic nepřekvapí.“

„Dobře, co chceš vědět?“ Zeptala se Rose.

A tak započal náš hovor. Zjistila jsem, že se znají s Tanyou, něco přes půl století. Jak mi řekl Edward, byla do něj zamilovaná od prvního setkání. Popsaly mi, jak je Tanya několikrát napadla, kvůli tomu, že žárlila na Edwarda a potvrdily mi, že o ni Edward nikdy neprojevil sebemenší zájem. Byla jsem už klidná. Jediná otázka, která mě hryzala, bylo, jak Tanya vypadá. Je krásná? Určitě, vždyť se podívej na Esme, Rose a Alice. Nechtěla jsem se na to ptát, ale přemohla mě zvědavost.

„Jak Tanya vypadá?“ zeptala jsem se a při vyslovení jejího jména jsem udělala úšklebek, což vyvolalo smích Alice a Rose. Chtěla jsem být připravená, nechtěla jsem, aby mě ta bláznivě zamilovaná upírka něčím překvapila.

„Někde mám naší společnou fotku, počkej.“ Řekla Rose a odběhla.

„Nemusíš se ničeho bát. Edward tě miluje. Nikdy by nedovolil, aby se ti něco stalo. Já ho v životě neviděla, tak šťastného. Jako by spal a ty jsi ho probudila k životu.“ Povídala Alice a Rose se už řítila zpět s velkým albem fotek. Sedla si vedle mě, chvíli listovala a pak mi ukázala fotku. Která mi vyrazila dech. Na fotce byla Alice, Rose, Jasper, Emmette, Edward a nádherná upírka, podle všeho Tanya. Měla dlouhé blond vlasy a v nich červený melír. Stála vedle Edwarda a zbožně se na něj dívala. Figuru, by jí mohla závidět i Heidy Klum. Obličej měla přímo andělský. Nemůžu uvěřit, že Edward dal přednost mě, před ní. Nechápu to. Dívala jsem se na tu fotku a slyšela kolem sebe hlasy Alice a Rose.

„Myslíš, že je v pořádku?“ zeptala se Rose.

„Nevím, ale jestli ji takhle uvidí Edward, roztrhne nás a hodí do krbu.“ Odpověděla Alice.

„Asi je v šoku, ale z čeho? Tanya je sice krásná, ale Bella má v sobě něco, no je prostě hezčí něž Tanya.“ Zašeptala Rose.

„Co kdybychom ji nalili panáka?“ zeptala se Alice,

„Dala bych si.“ Řekla jsem rozhodně a obě se na mě udiveně otočily.

„Dobře, Emmette, tady má někde láhev tequilly, může být?“ zeptala se Rose a já kývla. Na chvíli zmizela. Vrátila se s láhví a skleničkou v jedné ruce a v druhé svírala sůl a nakrájený citrón. Položila to přede mě a nalila mi. Zkušeně jsem vzala sůl s citrónem. Holky se na mě dívaly.

„Nepiju to poprvé.“ Řekla jsem. A pak to šlo ráz na ráz. Sůl, panák a citrón. Když mi tekutina protékala krkem, rozkašlala jsem se a trochu se otřepala. Sice jsem to nepila poprvé, ale taky jsem to nepila často. Vlastně jsem to zkusila jen jednou. Okamžitě jsem si nalila další a celý proces jsem zopakovala. A pak znovu, cítila jsem, jak se mi alkohol pomalu rozlívá v krvi. Při čtvrté skleničce, jsem se podívala na holky, které mě pozorovali se zvednutým obočím, a když jsem se chystala znovu si nalít, Alice mi láhev vytrhla.

„Myslím, že to stačí.“ Řekla matkovským tónem.

„Myslím, že ne.“ Řekla jsem, zaměřila se na láhev a přála si ji mít v ruce. V mžiku tam byla a já se pousmála nad svým výkonem. Holky zalapaly po dechu a já se usmála. „Překvapení!“ vykřikla jsem a lupla do sebe dalšího panáka.

„Jak si to udělala?“ zeptala se Rose.

„No, povedlo se mi to jen jednou. Chtěla jsem to trochu procvičit, než Vám to ukážu.“ Řekla jsem a pohledem jsem opět zavadila o fotku Tanyi. „A ty,“ ukázala jsem směrem k fotce, na mě moc nekoukej, nebo uvidíš.“ Zahalekala jsem a sklapla album. Rose a Alice, se na mě dívaly s takovým výrazem, asi by potřebovaly taky panáka. „Dáte si?“ ukázala jsem směrem k lahvi a holky zakroutily hlavami. Pokrčila jsem rameny a lupla dalšího. „Chtělo by to trochu hudby.“ Zahalekala jsem a cítila, že se mi trochu motá jazyk.“ Alice se začala smát a Rose zapnula stereo. Z reproduktorů se ozvala rychlá písnička a já začala tancovat po pokoji. Holky se brzo přidaly. A tak jsme tancovaly a já do toho ještě pila. Na stole se objevilo i jídlo a tak jsem si dala. A pak zase tanec, panáky – čas letěl neuvěřitelně rychle -  do toho výkřiky na Tanyinu adresu, ke kterým se holky přidávaly. Začalo svítat, hlava se mi točila a já se smála na celé kolo.

Edward

Poté, co jsme se vydali na lov, jsem si přál být co nejdříve zpět. Ulovil jsem několik pum a vyčkával, až se vrátí ostatní na smluvené místo. Za chvíli začne svítat. Jakmile jsme se sešli, vydali jsme se domů. Tolik jsem se těšil na svoji Bellu, až ji stisknu v náručí. Dojeli jsme před dům a překvapil nás hluk uvnitř. Hudba byla puštěná na plné pecky, ale i přes ni bylo slyšet juchající Bellu s Alice a Rose. Tak to bude zajímavé. Ve chvíli kdy jsem otevíral dveře, jsem slyšel Bellu, jak haleká na celý dům.

„Jen ši něčo žkus, ty potvoro, jedna a já ti ukážu! Škyt!“ zahalekala Bella a praštila do polštáře, kde byla přilepená Tanyina fotka. Její pohyb byl hodně prudký a rovnováha byla malá a tak sebou sekla. V ruce měla flašku Tequilli, kterou teď držela, jako socha svobody pochodeň a halekala dál.

„Zachránila jsem ji, byla by to škoda.“ Zasmála se, dala flašce pusu a napila se. Rose a Alice si nás všimly a vypnuly muziku. Tvářily se, jako školačky, které chytl ředitel, při kouření na záchodech. Oni mi ji opili? Bella nesouhlasně zamručela.

„Hééj, večírek pokračuje!“ volala rozjařeně, ale pak otočila hlavu a všimla si mě a ostatních.

„Ajaj, Bella má průšvich.“ Zašeptala a začala se neohrabaně zvedat za země. Povedlo se jí to asi na po páté, to už se Emmette smál, jak pominutý, ale pak si všiml co drží v ruce.

„Ty si mi vypila mojí Tequillu? Je památeční!“ zahřměl.

„Dáš si?“ zeptala se Bella a pak se začala smát. „Asi ne, co?“ dodala a na důkaz toho si lokla.

„Bello,“ začal jsem klidně, „ Co to vyvádíš?“ zeptal jsem se.

„Učím se, jak nakopat Tanye zadek.“ Řekla a tím vyvolala salvu smíchu u všech i u mě. Sice jsem byl naštvaný, že se tak zřídila, ale byla roztomilá. Pomalým a hodně vrávoravým krokem šla ke mně. Byla jako hříbátko, které se zrovna poprvé postavilo na nohy.

„To nebude třeba, Bello, já tě ochráním.“ Řekl jsem a opět mi zacukaly koutky.

„Pchchch! Holka se musí spoléhat i sama na sebe.“odfrkla. Všiml jsem si, že se Alice a Rose snaží nenápadně dostat z pokoje.

„Vy dvě, stůjte!“ zavelel jsem a Rose a Alice se zastavily. „Řekl jsem Vám, že ji máte hlídat, ne opít do němoty.“

„Když ona udělala…“ začala Rose a ukázala mi v myšlenkách průběh dnešního večera a o tom, jak Bella použila svou moc na získání Tequilly. Nevěřícně jsem se na Bellu podíval.

„Práskačko!“ zašklebila se Bella na Rose.

„Co udělala?“ ptali se ostatní.

„Alice vzala Belle láhev a ona ji pomocí svých schopností získala zpět. Prostě si ji pomocí myšlenek přivolala zpět.“ Řekl jsem. Bella pokrčila rameny a došla ke mně. Objala mě, a protože pořád držela flašku v ruce, praštila mě s ní do hlavy.

„Promiň,“ usmála se. Já jsem se zamračil.

„Přece by ses na mě nezlobil. Ty můj malý upírku.“ Zašišlala a pohodila hlavou. Při tak prudkém pohybu se zapotácela a já ji chytl kolem pasu. „ Já věděla, že se na mě nebudeš zlobit. Miluji tě, víš to?“

„Myslím, že je čas jít spát. Zítra, tě čeká pěkná kocovina.“ Řekl jsem, vzal ji do náruče a odnesl do pokoje. Cestou mi něco mumlala do košile a než jsem ji položil na postel, spala. Položil jsem se vedle ní a pozoroval ji. Za chviličku začala pochrupkávat. Uchechtl jsem se.

„Nedovolím nikomu, aby mi tě vzal.“ Promluvila ze spaní a já byl neskutečně šťastný.

„Taky nedovolím, aby nás kdokoliv rozdělil.“ Zašeptal jsem a vzal si ji do náručí.

Bella

Začala jsem se probouzet. V hlavě mi nepříjemně tepalo. Jazyk se mi lepil na patro. Měla jsem žízeň. Edward, by měl být doma. Tato myšlenka mě probrala a já se rychle zvedla. Prudký pohyb a světlo při otevření očí mi způsobilo strašnou bolest hlavy.

„Ježiši, to jsem si nezasloužila.“ Zašepatala jsem a svezla se zpátky do peřin. Slyšela jsem smích Edwarda. Otevřela jsem oko a viděla ho, jak se nade mnou sklání. V ruce držel bílý prášek a sklenici vody. Oboje mi podával. Poslušně jsem otevřela pusu, do které mi vložil pilulka a zapila jí vodou.

„Ještě spi. Denaliovi přijedou večer, tak můžeš předvést to své karate v praxi.“ Zasmál se.

„To néé.“ Zasténala jsem. „Čeho všeho si byl ještě svědkem? Nic si nepamatuju.“

„Nó, můžeš se pak podívat sama. Rose to má na kameře. Emmette si to pouští pořád dokola a pořád se směje. Nevěděl jsem, že jsi tak žárlivá. Jsem polichocen. Teď spi.“ Políbil mě na čelo a já zavřela oči. Můj mozek zpomalený dávkou alkoholu, konečně zpracoval informace a já vytřeštila oči a já zařvala.

„Cože?“

„Spi, vyřešíme to později.“ Zasmál se Edward a vzal mě do náruče. Jeho ledová ruka na mém čele na mě působila kouzelně a já za chvíli usnula. Takže s Tanyou se setkám, už brzo.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Doufám, že jste si užili Vánoce a že Vás pod stromečkem čekalo, alespoň jedno splněné přání.

Vaše Alrobell



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dávné proroctví 15. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!