Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dáreček z La Push 9. kapitola

Bella a Edward moc hezky


Dáreček z La Push 9. kapitolaBella s Nikym se rozhodli pro dvojtý zásah. Odplatu na jakou Emmett s Rosalií jen tak nezapomenou a zbytek Cullenovic komanda to ztěžka rozdýchával na asfaltu ;o)

9. kapitola

 

(pohled Edwarda)

 

Už od rána jsem měl špatný pocit. S obavou jsem otevíral svou školní skříňku, zahýbal za roh či napjatě sledoval myšlenky své rodiny. Zároveň jsem se však nemohl dočkat až ji zase uvidím. Obzvlášť po tom podrazu s vtípky. Jestli jsem dočasně mohl číst Nikyho myšlenky, možná totéž dokáže i Bella.

Nejdřív bude však muset skončit tohle šílenství. Pokud nedostanou konečně rozum, tak se snad bude muset Carlisle přeorientovat na psychiatrii. Už teď se mi raději ti čtyři zdaleka vyhýbali. Nejraději bych je za ten včerejšek shodil do lisu na ekologické brikety.

Celý tento den jsem neměl s Bellou ani s Nikem jedinou hodinu společnou. Mít je v zádech nakonec bylo asi menší zlo, než nevědět vůbec kde jsou a co zas chystají. Alice už ze skříňky vytahovala třetí balík tužek, protože ostatní si nervozitou v hodinách hráli na bobry a po hodině jim většinou nezůstala ani bílá pastelka.

Nepřítomně jsem si kreslil do sešitu a těkal nedočkavě k hodinám. Tohle byla poslední přednáška, ale neuvěřitelně se vlekla. Snažil jsem se soustředit na kreslení a ne na Rosalii, která se právě nakrucovala jako poslední ve sprše po tělocviku.

Náhle se okenní tabulky prudce zachvěly a já zničil poslední tužku z dnešního přídělu. Všichni se zmateně dívali po oknech, zatím co já se snažil proplížit ven. Na rozdíl od nich jsem věděl co to zadrnčení skla způsobilo. Řev. Hrozný, vzteklý a hysterický řev vycházející z dámských sprch.

Nenápadně jsem se vytratil z přednášky a vyrazil ke zdroji. Na chodbě jsem se srazil s Emmettem, který se zděšeným výrazem ještě svíral kliku, jak nenápadně zavíral dveře. Naše záchranná skupinka se cestou rozrostla o Jaspera a Alici, ale my tři galantně přede dveřmi přibrzdili a nechali vejít Emmetta jako prvního.

Zevnitř se ozvalo vyděšené Emmettovo heknutí, následované tříštivou ránou. Během okamžiku zacouval zpátky mezi nás. Ve vlasech měl bílé střípky a na uchu se mu ještě držel zbytek umyvadla.

Vyděšeně vykulil oči, když jsme ho tlačili zpátky a vykukovali z poza jeho těla. Po dalším Rosaliině vzteklém zavrčení se Emmett bleskově obrátil a málem nám přeběhl po úsměvu. Zapření všichni tři ve futrech se nám ho podařilo po chvíli boje udržet v místnosti.

Žádný z nás tří si netroufl čelit naprosto nepříčetné Rosalii přímo. Vyhlíželi jsme na ni z poza našeho nedobrovolného štítu. Stála tam, na sobě jen osušku a na ramena jí spadaly pomalu usychající vlasy pastelově modré barvy.

Ve vzduchu se ještě nesl Nikyho pach, jak jí měnil šampón. Neriskovat tím zadupání do Číny, snad bych se začal smát. Takhle jsme ale ještě chvíli počkali a pak ji donutili obléknout se, abychom ji odtud mohli dostat.

Vztekle na sebe rvala oblečení, které jí Alice podávala kontrolujíc vizemi, zda jí zůstanou všechny prsty. Ticho v místnosti přerušovalo jen Rosaliino vrčení, které vždy zesílilo když zahlédla odraz svých modrých vlasů na lesklém povrchu a praskání švů jejího oblečení. Naštěstí se jí podařilo nic nerozškubat.

„Tohle jim neprojde!“

S dramatickou otočkou se vydala ze šaten. Tedy, alespoň se o to pokusila. S nepříjemným zakřupnutím sebou flákla přímo do střepů před námi. Pomalu jsme začali couvat, protože Rosalie by se teď dala rozkouskovat a používat jako nová zbraň hromadného ničení. Svírala svou botu v drtivém sevření a s pohledem přilepeném na napilovaném podpatku, nebyla schopna už ani slova.

Emmett se plavmo vrhl vpřed, s plácnutím přišpendlil Rosalii k zemi a pak se s ní rozběhl pryč, než měla šanci začít pořádně běsnit. Během okamžiku už ji pokládal vedle svého broučka, aby otevřel dveře.

To nebyl dobrý nápad. Rosalie dostoupla na druhý podpatek, který následoval příkladu svého brášky a ona začala padat dozadu. Leknutím rozhodila ruce a nehty přejela po černém laku jeapu.

Emmett srdceryvně zavyl.

Rosalie se provinile ohlédla na hluboké rýhy na zadních dveřích. To byl ještě horší nápad. V tmavém okýnku se odrazila její tvář s novým modrým přelivem a s vyděšeným zaječením skončila Rosaliina pěstička uprostřed tohoto obrazku a tím i přímo uprostřed zadního okna jeapu.

Parkoviště proťal dal další srdceryvné zavytí a v příštím okamžiku už Rose letěla nešetrně na místo spolujezdce. S pohledem upřeným jen na své ruce v klíně čekala až Emmett oběhne auto a nasedne.

Emmett se na ni vyčítavě podíval a otočil klíčkem v zapalování. Nic se nestalo. Po druhé. Nic.

Sledoval jsem, jak vyděšeně vyletěl ven ke kapotě svého drahouška a opatrně, třesoucíma rukama ji zvedá.

Pověsil jsem se celou vahou na sloupek lampy vedle mě a snažil se udusit chechtot. Alice mě okamžitě následovala, ale věšák si vybrala mnohem pohodlnější. Vysela na Jasperovi, který nechápavě sledoval nás dva a Emmatta, který zíral na prázdné místo pod kapotou, kde se povalovala jen rezerva a bedna s nářadím, které měl předtím pod podlahou korby.

Jako robocop, naprosto ignorujíc nás i Rosalii, které stačil jeho pohled a raději sklouzla na sedačce níž, až byla vidět jen modrá čupřina, došel až k zadní části jeapu a prstíčkem pomalinku nadzvedával spodní desku korby.

S přímou úměrou jak deska stoupala, vystupovaly i jeho oči ze svého původního stanoviště. Nakonec zůstal s vytřeštěným pohledem zírat dolů, ruku žalujíc napřaženou a bezhlesně otvíral pusu.

Sklouzl jsem dolů po sloupku. Jasper to už nevydržel a Alice s hlasitým žuchnutím přistála vedle mě se stejným bezmocným hýkáním až jsme měli křeče.

Jasper zůstal vytřeštěně zírat, stejně jako Emmett, na motor Jeapu, rozložený na jednotlivé součástky v úložném prostoru. Na vrcholku hromady dokonce ležely tři láhve s nápisem NAFTA, OLEJ a BRZDNÁ KAPALINA.

Emmett zlomeně zavyl a popadl Jaspera do náruče než mu stihl ve svém ztrnutí uhnout. Drtil ho ve svých pažích jako prapodivného plyšáka s hlavou vraženou na Jasperově krku a vydával ze sebe neartikulovatelné zvuky.

Jasper sebou bezmocně mrskal a valil na nás prosebné pohledy. Tak to už jsme ani neuseděli a s Alicí jsme se váleli smíchy po zemi.

Nebyli jsme však sami. V nedalekém stromě to zašumělo, zapraskalo a v tom se objevil... Niky zelený jak rákosníček. Z vlasů mu trčelo listí a větvičky a pusy se snažil mezi hekáním smíchy vyflustat listí, co si nasbíral cestou.

Jasper se okamžitě ocitl na zemi. Emmett opovrhnul svým plyšáčkem, objevil mnohem lepšího a moc opravdu moc toužil ho sevřít v náručí. Bylo nám všem jasné, že ho sevře nikdy, nebo navždy.

To už se dolu stromem řítilo další hýkající zelené strašidlo. S pohledem na řítícího Emmetta znovu vyprskla, což na něj zafungovalo jako litr redbullu. Bez dalšího otálení a aniž by utichl její řehot, popadla Nikyho za límec a dala se na neuvěřitelně rychlý úprk. Emmett došel jen po konec parkoviště, kde zůstal s funěním stát a zatínat pěsti. Oba už byli pěkně daleko. Z dálky se jen ozývalo chechtání do dua a občasné tiché žuchnutí s následným Nikyho zaúpěním, když to Bella v záchvatu smíchu uřídila do stromu.

 

<<     Shrnutí     >>

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dáreček z La Push 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!