Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dance is my life! 6. kapitola

con


Dance is my life! 6. kapitolaOmlouvám se, že povídky přibývají tak pomalu, ale škola mě uhání. Znáte to. Je před vysvědčením a tak se snažim dotáhnou aspon některé známky... Doufám, že mi to prominete a vychutnáte si tohle počteníčko. Přeju příjemné počtení a prosím zanechte pro potěšení svůj komentář... =)

Byl to hezký pocit. Kluci na mě koukali s pusou do kořán a já jsem se musela usmát. Všichni se pomalu rozcházeli a já se otočila ke klukům.

„Tak co, kdy se vrhnem na trénování?" Zeptala jsem se a oni se po sobě podívali.
Byla jsem ráda, že ty pusy už zavřeli, protože jim bylo vidět až do krku. Fuj,ty jejich mandle mě moc nelákali.
„Co nejdřív." Řekl Eric a já se usmála.
„Máte ted čas?"
„Určitě, ale za chvilku by měli přijet Cullenovi, dneska mají tělocvičnu zamluvenou oni." Řekl Eric a já se na něj vyjeveně podívala.
„A ta tělocvična jim patří nebo co? To tam jako nesmíte chodit, když oni trénujou?" Zeptala jsem se a oni na ráz jen přikývli.

„A to řekl kdo?" Zeptala jsem a Eric spustil.
„Ředitel je nechá trénovat šestrkrát týdně každý den v tělocvičně, protože oni vyhrávají všechny ty ceny v soutěžích a tak, ne my." Řekl a já se musela usmát.
„Tak to ještě ani nevíš." Řekla jsem si pro sebe a najednou se ze zatáčky na školní parkoviště vyřítilo stříbrné auto, myslim že Volvo, a za ním červený kabriolet.

Nevěnovala jsem jim moc pozornosti a otočila jsem se zpět ke klukům. „Kde je ředitelna?" Zeptala jsem se a jim zase vypdla huba z pantu. Otočila jsem se na podpatku a vydala jsem se jí hledat sama. Šla jsem do kanceláře, když jsem chtěla už vejít, všimla jsem si, že hned vedle jsou dveře s nápisem ŘEDITELNA.

Jak nenápadné, to můžu přehlídnout jen já. Šla jsem k nim a lehce zaklepala.

Zevnitř se ozvalo přitlumené: „Dále." A já opatrně chytla za kliku a otevřela jsem. Vešla jsem dovnitř a mě se naskytl pohled na obtloustého muže v kvádru, středního věku. Musela jsem se usmát, tenhle typ muže pro mě nebyl nic nového.

„Dobrý den, pane řediteli, chtěla bych s Vámi mluvit o zamluvení tělocvičny." Řekla jsem a se trochu zvedl a ukázal na křeslo před sebou. Posadila jsem se a on začal.
„Dobrý den, slečno, jsem Michael Ronson a vy jste...?" Řekl a já ho doplnila.

„Isabella Swan." Řekla jsem a jemu se rozzářila očka. „Á ta nová. No tak povídejte, co vás trápí." Řekla jsem mu tedy svou.
„Právě jsem se dozvěděla, že Cullenovi mají tělocvičnu zamluvenou na šest dní v týdnu a já s mou crew, nemáme kde cvičit. Rádi bychom se učastnili soutěže o Nejlepší crew v okolí, ale nemáme kde trénovat." Řekla jsem všechno co jse měla na srdci a čekala na jeho ortel. Pořádně se zavrtal do měkkého křesla, na kterém seděl a bradu si opřel o prst.

„Viděl jsem, slečno, jak jste tancovala a moc jste se mi líbila, ale nejsem si jist, Ericem a jeho partou. Nejsou zas tak dobří." Řekl a já se zasmála. Takovou banální věc řeší?
„To nebude problé, pane řediteli. Ale ta tělocvična mi dělá problém." Řekla jsem a on se zvedl a začal přecházen za tím svým stolkem.
„Klidně bych vám dal prostoru kolik by jste chtěla, ale nemohu. Cullenovi jsou hlavními sponzory této školy, takže chápete..." Řekl a podíval se na mě. Jen jsem přikývla, ale on pořád pokračoval v chůzi sem a tam.

„Možná bych měl nápad, ale musim to ještě s někym probrat." Řekl a spráskl ruce. Vstala jsem a napřáhla ruku na potřesení. „Moc vám děkuji za snahu a zaručuji vám, že když nám poskytnete místo pro trénování, nebudete zklamán." Řekla jsem a on silně uchopil mou ruku.

„V to doufám." Řekl a já se otočila k odchpdu. Za dveřmi čekali kluci a napjatě mě pozorovali, co jim řeknu.
„Ještě se to neví jistě, ale mohlo by to vyjít." Řekla jsem a každý se usmíval od ucha k uchu. Asi byli rádi, protože mě hned chválili a děkovali nám. Něco mě napadlo a hodlala jsem to zrealizovat.
„Co kdyby jsme se zašli podívat na ty Cullenovi?" Řekla jsem a on se na mě vyjeveně koukali. Zbledli a v jejich očích jsem vyčetla, že to nepřichází v uvahu.

„No co? To se snad nesmí?" Žeptala jsem se a Eric jen pokrčil rameny.
„Smí, ale s náma nepočítej." Řekl a já se na něj nechápavě podívala. Proč se těch Cullenů všichni tak bojí? Co na nich vidí? Jo uznávám jsou krásní, ale to je asi tak všechno.

Pokrčila jsem rameny a vydala se hledat tělocvičnu. Byla jsem někde u učebny matematiky, když ke mně dolehly známé tony písničky od 50 Centa. Musela jsem se usmát, každá jí zná, a ikdyž je stará tak je pořád dobrá. Vydala jsem se po sluchu a došla jsem ke dveřím, které zřjmě vedly do tělocvičny.

Opatrně jsem je otevřela a myslela si, že v tom hluku mě nikdo neuslyší, ale jakmile jsem je zavřela a otočila se všechny pohledy padly na mě. Kdybych na to nebyla zvyklá, byla bych červená až na prdeli.

„Co tu chceš...?"



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dance is my life! 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!