Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dance is my life! 20. kapitola

plakát 4


Dance is my life! 20. kapitolaDalší kapitolka a taky konec 1. části... Menší překvápko =)

Rychle jsem vstala a došla jsem až k nejzažšímu koutku místnosti. Pořád jsem, ale sledovala Edwarda. Nechápavě na mě koukal a začal se zvedat z postele. Měla jsem neuvěřitelný strach.

„Bell..." začal, ale já nechtěla slyšet ani slovo.

„Nepřibližuj se!" řekla jsem mým strachem rozklepaný hlasem a dala jsem před sebe ruce, abych to ještě zdůraznila.

„Bell, stalo se něco?" zeptal se nechápavě a já se na něj překvapeně koukala. „Nic mi neříkej. Nemusíš mi už lhát. Vím o vás všechno!" řekla jsem a on se na mě nechápavě koukal.

„Nedělej blbýho. Vím to," řekla jsem a on pořád nechápavě koukal. Už mě to, s prominutím, sralo a tak mu to řekla na rovinu. „Vím co jste!" řekla jsem a on se na mě vyděšeně podíval.

„Bello, nevím o čem to..." to mě nejvíc dostalo. On mi tady celou dobu bude lháta dělá blbýho.

„Jsi upír!" skoro jsem zakřičela a on se na mě se strachem koukal. „Copak? Myslel sis, že jsem tak blbá? Nezůstanu tu už ani minutu, nenechám se zabít!" řekla jsem a vystartovala jsem ven. Asi si to ještě neuvědomil, protože tam pořád stál a koukal na místo, na kterém jsem před chvilkou byla. Utíkala jsem po schodech dolů. Najednou se přede mnou objevil Carlisle a já se lekla. Málem jsem na něj spadla, ale naštěstí jsem udržela rovnováhu.

„Bello, prosím nech si to..." začal, ale nic nechtěla slyšet.

„Nechte být Carlisle, nechci nic slyšet. Nezůstanu tu už ani minutu!" rychle jsem ho obešla a mířila jsem do obýváku, kde na stole ležely papíry s mým dědictvím. Rychle jsem je sebrala a utíkala jsem ke vchodovým dveřím. Už jsem u nich skoro byla. Vedle nich se objevila ta mateřsky vypadající žena a mě bylo všeho, co jsem dosud udělala líto. Ale přece se nenechám zabít.

„Bell, nech si to vysvětlit," řekla svým starostlivým a krásným hlasem, ale já musela.

„Promiňte, ale nenechám se zabít," řekla jsem a už jsem brala za kliku. Vylítla jsem ze dveří a divila jsem, že mě ještě nikdo nezastavil. Utíkala jsem po schodech dolů a běžela jsem kolem Edwardova auta. Koukla jsem do něj a chtěla jsem běžet dál, když jsem si uvědomila, že v zapalování byly klíčky.

Rychle jsem obešla auto a nastoupila jsem. Zabouchla jsem dveře a zamknula jsem. Rychle jsem otočila klíčkem v zapalování a auto se tiše rozvrčelo. Pořádně jsem zatůrovala a vysokou rychlostí jsem se otočila a už jsem se řítila po cestě od tohodle upírskýho sídla. Je to možný, aby existovali upíři? Asi jo, protože podle toho jak se všichni tvářili...

Je to pravda. Pane bože, ale co ted budu dělat? Musím zmizet z tohohle státu, kontinentu. Prostě musím pryč, tam, kde mě nenajdou. Řítila jsem se po cestě, když jsem se koukla do zpětného zrcátka a uviděla jsem za sebou dvě rozmazané šmouhy, které se stále rychleji blížili ke mně. To jsou asi oni, ale jak by se mohli pohybovat tak rychle?

Bylo mi to jedno, úplně na podlahu jsem sešlápla plyn a najednou zatáčka. Rychle jsem zabrzdila a otočila prudce volant do prava. Zastavila jsem smykem a měla jsem štěstí, že nejelo žádné auto. Zařadila jsem a tryskem jsem vyrazila kupředu.

Jela jsem asi 150 km/h a koukla jsem se do zrcátek. Nikde nic. Trochu jsem zpomalila a jediné co mě napadlo bylo, bych jela na letiště, jenže kam pojedu, když nemám kam. Nikoho kromě jich neznám, tak kam mám jít? Je mi to jedno, hlavně někam hodně daleko. Dojela jsem na letiště a auto jsem nechala na parkovišti. Vzala jsem všechny dědičné papíry a šla jsem.

Najednou jsem si však uvědomila, že nemám žádné peníze. Koukla jsem se do těch papíru, jestli tam není číslo od konta a k tomu heslo. Měla jsem štěstí. Bylo to tam. Došla jsem ke kontu a zadala všechno potřebné. Vybrala jsem si tolik peněz, kolik jsem potřebovala a vydala jsem se koupit letenku do...

 

 

Konec 1. části



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dance is my life! 20. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!