Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dance is my life! 2 - 4. kapitola

tw


Dance is my life! 2 - 4. kapitolaPo nekonečně dlouhé době je tu další kapitola, ve které se Edward dozví, kde Bella je. Doufám, že se vám bude líbit a patříčně si ji užijete.=)

Vystoupil jsem a přes zablácenou cestu jsem se vydal ke hlavním dveřím. Pomalým lidským krokem. Schody mě nebavily, a tak jsem je vzal svou rychlostí a aniž bych si uvědomil, už moje sněhové bílá ruka klepala na hlavní vchodové dveře...

Okamžitě se dveře otevřely. Tanya už se mi věšela kolem krku a její otravné myšlenky nešly vyhnat z mé hlavy. Neustále doufala, že bych s ní mohl něco mít, ale já neměl v hlavě ani v srdci místo pro někoho jiného než pro svojí Bellu.
„Ahoj Tanyo, taky tě rád vidím," řekl jsem zdvořile, avšak s menším nádechem ironie. Tanya mě pustila ze svého sevření a zářivě se usmála.

„Ahoj, pojď dál," řekla a já prošel dveřmi. Všichni seděli v obýváku a Eleazar mě jako jediný přišel obejmout. Koukal jsem na všechny zmateně, protože byli vždy zrovna ke mně přátelští a teď ani pozdrav? Nechtěl jsem to dál řešit, protože Eleazar začal mluvit.
„Posaď se, Edwarde," řekl a nabídl mi křeslo, ale já zdvořile odmítl.

„Ne děkuji, Eleazare, postojím. Jsem tu jen na skok. Chtěl jsem se zeptat, jestli tu nebyla dívka jménem Bella?" řekl jsem a Tanyi myšlenky mě překvapily. Ruce měla zatnuté v pěst a myslela na to, jak zabije Bellu. Měl jsem chuť po ní skočit a vymlátit jí ty myšlenky z hlavy, ale jen jsem na ní varovně zavrčel. Její odporné myšlenky se rozplynuly a myslela na mě. Ještě lepší, pomyslel jsem si a svůj zrak jsem obrátil zpátky k Eleazarovi.

„Eleazare, byla tu dívka jménem Bella?" zeptal jsem se a kdybych měl srdce, bušilo by jako o závod.
„Ano," řekl jen prostě Eleazar a odvrátil ode mě svůj zrak. Zalapal jsem po dechu a byl jsem rozhodnut, že musím zjistit víc.

„Kde je? Je tu? Kam šla?" nálehal jsem a Eleazar se na mě lítostivě podíval.
„To ti nemůžu říct, Edwarde," řekl a já se zarazil.

„Proč ne?" zeptal jsem se a on jen pokrčil rameny. „Řekněte mi to!" nálehal jsem na všechny a svůj pohled jsem obrátil dokonce i na namyšlenou Tanyu. Ta si jen uštěpačne odfrkla a pozorovala dál své sněhobílé ruce.  Nikdo mi nic nechtěl říct, a tak jsem se zaposlouchal do jejich myšlenek. Eleazar si přehrával Shakespeara po zpátku a Kate čínskou hymnu. Tanya myslela jen na to, jak je krásná, a tak jsem se nic nového nedozvěděl. Poraženecky jsem svěsil hlavu a vyšel vstříc vchodovým dveřím. Eleazar stál okamžitě u vchodových dveří a slušně mě vyprovodil. Na verandě jsme se oba zastavili a podali si přátelsky ruce.

„Promiň, Edwarde. Nemůžu ti nic říct, ale..." ztišil hlas natolik, abych to slyšel jen já, zkus se porozhlédnout ve Volteře," řekl skoro neslyšně a já měl sto chutí ho obejmout. Měl jsem neuvěřitelnou radost a do žil se mi znovu vlila naděje na znovu shledání s Bell. Okamžitě jsem svou upíři rychlostí nasedl do auta a prudce jsem se rozjel směr Port Angels. Byl jsem rohodnut. Musím ji najít, ikdyby mě to mělo stát můj nicotný život, do kterého ona teprve donesla slunce. Prohledám každý koutek, jen abych jí našel, a teď už jsem veděl i kde. Ve Volteře.


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dance is my life! 2 - 4. kapitola:

 1
2. Izza
10.08.2013 [10:46]

Preco nieje pokracko? :(( je to nadherna poviedka :O :3 prosioim :( <3 *_*..

1. nikca289
03.12.2011 [20:25]

Kedy bude dalsia kapitola?

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!