Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dance is my life! 18. kapitola

the break dawn


Dance is my life! 18. kapitolaDalší kapitolka. Doufám, že se bude líbit, teď jsou takové oddychové, ale zanedlouho to bude trochu akčnější=)

Vstoupila jsem do obrovské místnosti, kde bylo mnoho světla. Byla to předsíň, ale moc velká předsíň. Edward mi sundal mikinu, jako pravý gentelman a já mu to oplatila jen usměvem. Vzal mě opět za ruku a vedl mě někam hlouběji do domu.

Ocitli jsme se v nějaké ještě větší místnoti, než ta předešlá, a vypadalo to jako obývák. Na stěně byla připevněná plazmová televize a naproti ní byly do čtverce rozmístěné gauče. sedělo tu šest krásných osob a nevím proč, ale vypadali jako andělé, ale tomu mému se nemohli vyrovnat.

Poznala jsem jednoho z nich. Carslisle.
„Carlisle, dobrý den." řekla jsem slušně a on vstal.
„Ahoj, Bello. Vítám tě." řekl a ukázal na volný gauč před sebou. Všechny zraky se upírali jen na mě a já z toho byla nervozní a nesvá. Cítila jsem jak se mi nahrnuje pomalu červeň do tváří a tak jsem radši koukala do země, aby to nebylo moc poznat.

Sedla jsem si a Edward si po chvilce přisedl vedle mě. Carlisle si sedl na kraj pohovky a lokty si opřel a kolena. Upřeně se mi díval do očí.

„Bello, já vím, že ti to přijde trošku divné, že nás vlastně ani neznáš a my se o tebe tak staráme. No vlastně my, spíše Edward," řekl a usmál se na Edwarda "ale my pro tebe uděláme všechno, co jen bude v našim silách. Jsi dospělá a už si můžeš dělat co chceš, ale nejlepší možností by bylo zůstat u nás. Nic ti tu nebude chybět a kdyby ses náhodou cítila, jako že nás využíváš, tak můžeš pracovat tady u Esme," řekl a usmál se na mateřsky vypadající ženu vedle sebe "dělá desing domů. Plat nebudeš mít nízký." řekl a já jen přikývla. Měla jsem, ale pár otázek.

„Víš Carlisle, jak jsi řekl, vůbec vás neznám a tak tu s vámi nemůžu zůstat. Chtěla jsem se jen zeptat, jestli mi rodiče nezanechali nějaké peníze," zeptala jsem se a cítila jsem, jak se Edwardovo tělo vedle mě napjalo.

„Bello, je to jen tvé rozhodnutí, ale bylo by nejlepší možností zůstat chvilku u nás. Tvůj zdravotní stav není ještě zrovna nejlepší, ale tady bych tě mohl kontrolovat, a kdybys dneska zůstala, už bys nemusela do nemocnice. Samozřejmě, že jsi zdědila nějaké peníze, ale to nejhlavnější, zdědila jsi dům po Charliem. Tady ve Forks." řekl a já se usmála.

Takže mám kde žít. Paráda. Ale ted tam přece nemůžu jet. Co kdybych zůstala tady na pár dní. Pak bych se s Carlislem za všechno vyrovnala. To by šlo. Najednou mě z mého přemýšlení vyvedlo prudké dosednutí na protější gauč, byl to Carlisle.
„Tady jsou tvé papíry od kont a dědičná smlouva." řekl a já se natáhla pro ně přes stůl.Opravdu to byly ty papíry, jak říkal. Všichni mě napjatě sledovali, co řeknu.

Musela jsem něco říct a tak jsem se zhluboka nadechla, abych se alespon trošku uklidnila. „Jestli bych mohla, zůstala bych pár dní," řekla jsem a všem se objevil na tvářích usměv. Edward si vedle mě hlasitě oddechl. Podívala jsem se na něj s usměvem a on mi ho oplatil milionkrát lépe. Jakto, že je tak dokonalý, krásný...

Zamyslela jsem se nad tím a nemohla jsem z něj spustit oči. Probudil mě až hlasitý smích. Rychle jsem sebou škubla a otočila jsem se po směru hlasu. Byl to nějaký muž, který byl strašně veliký a momentálně se smál na celé kolo. Krásná blondatá bohyně do něj strkla loktem a on okamžitě přestal, pořád mu ale cukali koutky.

„Bello, Edward ti ukáže pokoj a už je dost pozdě, měla by si jít spát." řekl a já se koukla ven z okna. Tak byla jen černočerná tma a já neviděla nic. Pomalu jsem se postavila a stejně tak jsem vyšla schody. Bylo to lepší než když jsme přicházeli.

Vyšli jsme do prvního patra a došli jsme až na konec chodby.Edward se postavil před bílé dveře a tajuplně se na mě usmál. Nevěděla jsem co čekat, ale věděla jsem, že nic hrozného od něj čekat nemusím. Otevřel opatrně a napínavě dveře a vkročil dovnitř. Vstoupila jsem za ní a v jediném tom malém okamžiku jsem ztuhla...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dance is my life! 18. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!