Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dance is my life! 13. kapitola


Dance is my life! 13. kapitolaDalší dílek. Omlouvám se za to, že je tak krátký, ale nějak mě opustila múza. Nevím, jak mám dál vyvinout děj, takže si dám pauzičku, ale pokusím se napsat co nejdříve, ještě tenhle víkend, další dílek. Díky za pochopení. ZdeLla=)

Usla jsem spánkem, ktetý byl relativně klidný, ale i v něm jsem cítila, jak mi po tváři pořád kanou slzy. Slzy, které jsou z ran, které se do mě zabodávají jako šípy. Šípy, kterým se jednou budu muset podvolit, a které mě zanedlouho ukolíbají k věčnému spánku. K věčnému spánku, ve kterém stejnak budu cítit všechny strasti, smutky, ale i bolest.

Světlo, které dopadalo na má oční víčka, mě až teď vzbudilo a já se pomalu začala probouzet. Utřela jsem si slzy kolem očí a začala jsem mrkat, aby si mé oči zvykly na světlo. Pomalu a opatrně jsem rozevřela víčka a první paprsky světla dopadly do mých očí.

Přede mnou ležela hlava. Asi toho anděla. Přímo u mého obličeje se povalovaly jeho vlasy a já tu omamnou vůni nasála, aby mě ta vůně dokonale omámila. Rozlila se v mých plicích a měla nádech vůně lesa a té sametovosti, jako jeho hlas. Nádhera. Hned po mém prvním nádechu zvedl svou hlavu a přímo se mi podíval do očí.

Krásně se na mě usmál. „Dobré ráno, jak jsi se vyspala?" zeptal se svým krásným hlasem a já dokázala jen koktavě vysoukat: „Dobře." Usmál se a zvedl se. Dostala jsem strach, že někam odchází, ale on jen přešel ke stolu pod oknem a do rukou vzal velký modrý tác plný jídla. Až když jsem viděla tu kupu jídla, uvědomila jsem si, že mám neuvěřitelný hlad.

Sedla jsem si, ale v tu ránu se mi neuvěřitelně zamotala hlava. Chytla jsem se za ní a zastavila jsem se v půli pohybu. Rychle odložil tác na stolek vedle a jeho panika v očích se nedala přehlédnout. „Bello, co je ti?" zeptal se úzkostlivě a já jen bolestivě zavrtěla hlavou.

Opřela jsem se v polosedu o polštář. Neuvěřitelně se mi motala hlava a vše kolem mě se točilo. Horlivě jsem mrkala očima a obraz přede mnou se začal vracet do normálu. Anděl seděl na kraji mé postele a ustaraně se na mě koukal.

„V pořádku?" zeptal se a já jen přikývla. Vstal a popadl tác s jídlem a já se mohla konečně pořádně a pohodlně posadit. Položl ho přede mě a ostražitě mě sledoval. Na tácu ležel jeden velký talíř obklopený lívanci, miska ovesné kaše, pomeranč, jablko a ještě něco mě neznámého. Bylo to pravděpodobně ovoce. Nevypadalo to jako nemocniční jídlo, ale to mi teď bylo úplně jedno. Pustila jsem do lívanců a přímo je hltala.

Padaly do mě, jako bych to ani nekousala a za několik málo minut byl talíř prázný. Anděl mě pořád pozoroval a nespouštěl ze mě zrak. Ani jsem neváhala a pustila jsem do ovesné kaše. Klouzala do mě, jako bych ji ani nepolykala, ale anděl ze mě nespustil ani na moment oči. Talíř i miska byly prázdné a můj hlad byl skoro zažehnán, ale pořád jsem měla ještě na něco chuť. Vzala jsem jablko do ruky a zaryla se svými zuby přímo přes jeho slupku.

Štáva se mi nahrnula do pusy a já jí vychutnávala. Bylo krásně sladké, ale zároveň i kyselé. Okousala jsem ho celé a ani mi to dlouho netrvalo. Zbyl jen ohryzek a já jsem se podívala na anděla, který seděl pořád přede mnou a se zájmem mě pozoroval.

Fascinově pozoroval každý můj pohyb a já se jen nevinně usmála. Zatřásl hlavou a pak mi úsměv opětoval. „Chutnalo?" zeptal se a už ze mě sundaval prázný tác, na kterém ještě před chvilkou bylo jídlo. Jen jsem přikývla hlavou a pohodlně jsem si lehla.

Přikryl mě dekou a já si připadala, jako malé dítě. Bylo mi to jedno, protože jsem byla celkem unavená. Sedl si zase k posteli a pozoroval mě. Moje víčka klesala pořád níž a já je samovolně nechala sklouznout. Zase jsem se ponořila do černého bolestivého, ale i osvobozující spánku.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dance is my life! 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!