Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dance is my life! 1. kapitola


 Dance is my life! 1. kapitolaTahle povídka je věnovaná mojí fakt dobrý kamarádce, která ze všeho nejradši tancuje hip hop. Doufám, že se vám bude líbit.

Ahoj jmenuji se Isabella Marie Swan. Jo já vim. Strašný jméno, ale já si ho bohužel nevybrala. Většina mých přátel mi říkají Bello. Je to moje přezdívka v crew, a proto mi tak všichni říkají. Jen rodiče a učitelé mi říkají Isabello. Moje babička mi říká Marie a za to jí srdečně nenávidím.


Momentálně se stěhuji ke svému otci do Forks. Je to ve Spojených státech a je to ta největší dírá na světě. Pořád tam prší a to mě nejvíc sere. Bydlím v Londýně u své matky. Skoro nejsem doma a tak se s matkou jakž takž snášíme, ale jakmile se vidíme víc jak dvě hodiny, už si jdeme po krku.
Proto místo, kde mě vždycky najdete, je pronajmuté taneční studio. Vlastně je to jen tělocvična. Nic se tam neučí jen s mojí partou tancujeme a to je všechno. Nedovedu si představ it život bez tance.


Hip hop je to co mě drží při životě a jsem jedna z nejlepších v Londýně. Moje crew má deset členů. Pět holek a pět kluků. Mým partner a zároven nejlepším tanečníkem, samozřejmě hned po mně, je Deny. Většina choreografie je v párech, takže si ted moje bývalá crew musí najít náhradnici. Dost mě žere, že to co jsem já vybudovala ted dostane někdo jiný. Kdyby moje matka nebyla tak neschopná nemusela jsem se ted stěhovat.


Jo jednou, když jsem byla v klubu s Niki a Kris tak tam přišli policajti a zabásli každýho na koho přišli. Jeden polda mě chytl a už to jelo. Moje matka si mě přišla asi po víc jak čtyř hodinách vyzvednout a proto mě ted posílá k otcovi. No jo neschopná matka, která nezvládne svoje vlastní dítě.
Co naplat. už jsem měla zbaleno a tak jsem se chystala na svou poslední cestu do klubu. Ukážu Londýnu o co přichází. Vzala jsem si uplé bokovky a tričko dost krátké na to, aby odhalovalo moje vypracované a ploché bříško.


Vzala jsem si normální tenisky, protože v podpadkách se moc tancovat nedá. Mohla jsem jít. ještě jsem si vzala cédéčko s mojí oblíbenou hudbou a šla jsem. Sešla jsem ze schodů a matka byla v kuchyni.


Samozřejmě jsem neušla pravidelnému výslechu. „Kam pak mladá dámo?" řekla a já jen obrátila oči v sloup. „Do klubu. kam jinam." řekla jsem a chtěla pokračovat v cestě, jenže mě zadržela. „V kolik přijdeš?" zeptala se a já už začínala být naštvaná.  „Nevim, podle toho kolik tam bude lidí." řekla jsem a ona jen stála s rukama založenýma na prsou.


Otevřela jsem dveře. Pořád tam jen tak stála. „Do tři jsem doma." řekla jsem a zabouchla za sebou dveře. Vyšla jsem před dům a zavolala Niky. Za několik minut brzdilo její Audi před domem. Má velmi bohaté rodiče, ale ani trochu těm zazobancům není podobná.


„Ahoj. Jedem?" řekla jsem, když už jsem seděla vedle ním  a ona jen přikývla a závratnou rychlostí vyjela kupředu. Museli jsme se stavit ještě pro Kris, která už netrpělivě přešlapovala před polorozpadlým barákem, ve kterém bydlela celá její osmičlená rodina. Jo my jsme trojka.

Jedna z vyší vrstvy, druhá ze střední, a ta třetí z nižší. Ale nám to bylo jedno. Nějaký vrstvy nám byly uplně u prdele. Jediné co nás spojovalo a zajímalo byl tanec. Všechny jsme ho milovaly a to bylo jediné na čem záleželo. Vyjeli jsme a řítily jsme se po dálnici.


Za několik minut jsme parkovali na parkovišti u klubu. Vylezli jsme a všechny pohledy se upřely na nás. Užívala jsem si pozornosti. Miluju to. Všichni nás zdravili, protože nebylo člověka, který by nás neznal.
Ani jednomu jsem neodpověděla. Měla jsem to na háku. Od vchodu se táhla dlouhá řada, ale pro nás jako by tam nebyla. Šli jsme rovnou ke vchodu. Jaki nás pustil dovnitř a já uslyšela hudbu, která se linula ve velké hlasitosti.


Otevřela jsem dveře a naskytl se nám pohled a vlnící se páry do rytmu hudby. Jen jsem se usmála a podívala se po holkách. Všechny jsme se začali pohybovat do rytmu, protančili jsme se až k baru.

„Čau Rony. Jako vždycky."  řekla jsem a otočila se zpátky k davu. Upřostřed parketu byl vytvořen kruh, kde tancovali jen odvážlivci, kteří tanci opravdu rozumněli. Musela jsem se usmát.
Tancovala tam nějaká sotva patnáctiletá holka. Docela jí to šlo, ale bylo na ní vidět, jak je nervozní. Kdybych tu zůstala, určitě bych jí nabídla místo v crew, ale ted ne. Vypila jsem svojí tequilu na ráz a šla doprostřed.


Ta malá holka odešla a s ní se změnila i písnička. kruh byl utvořen přímo před dýdžejem. do kruhu vstoupila Sindy. Moje největší ryvalka. Má taky svou crew, ale ani jednou mě neporazila. Moje crew je prostě nejlepší. začala tancovat na tu nejlehčí písničku. Musela jsem se začít smát.
její pohyby byly totálně mimo rytmus. I ta malá byla lepší než ona. všichni se na mě otočili a i Sindy. Provrtávala mě pohledem. Jen jsem se na ní usmála. Prošla jsem kolem ní a zamířila si to rovnou za Rendym.


To byl DJ. Podala jsem mu cédéčko a jen řekla. „Sedmičku." řekla jsem a postavila se do prostřed kruhu. najednou se ozvala hudba. Začala jsem provádět složité prvky a všichni obdovně vydechovali. Sindy mě provrtávala pohledem a věřím, že kdyby se dalo zabíjet podledem tak už jsem desetkrát mrtvá.

Udělala jsem otočku a spadla do davu. Samozřejmě schválně.
Holky mě vyhodily do vzduchu a já dopadla na kolena. To byl záměr. Otočila jsem se a lehla si na zem. Udělala jsem most a stoupla si z něj. začala jsem se zase vlnit, když hudba pomalu doznívala udělala jsem závěr.

Všichni na mě vyjeveně koukali a tleskali jako o život.
Těšilo mě to. Chvilku jsme tam s holkama ještě byly, ale potom jsme se vydali domů. hodili jsme domů první kristen a pak Niki odvezla mě. Bylo to dlouhé loučení, protože bůh ví za jak dlouho se zase uvidíme.


Byla jsem naštvaná zase na svou matku. Bylo něco kolem dvanácté. Matka spala a tak jsem se mohla jít umýta v pohodě jít spát.Hned jak jsem lehla, spala jsem. Ráno jsem se probudila a měla jsem dost na hovno náladu.


Byla jsem nasraná ještě ze včerejška a to, že dneska odlétám do toho zapadákova mi na náladě nepřidalo. Vsadím se, že tam nebude ani jedinej člověk, který by uměl tancovat. Oblékla jsem se a vydala se nasnídat.


Matka ještě spala a tak to bylo v pohodě. Najedla jsem se a ještě si udělala silný kafe. Najednou jsem uslyšela mamu jak se valí ze schodů a nálada mi klesnula pod bod mrazu. Byla ještě dost rozespalá.


Bez jediného slova sio sedla k pultíku na kterém jsem měla položený šálek s kávou. Vzala hpo do rukou a pořádně se napila. Tak to je moc. tohle už přesahuje všechno. Hodila jsem utěrkou, kterou jsme měla v ruce, o kredenc a šla si pro věci.


Když jsem se vrátila máma už na mě čekala v kuchyní s mým kafem. Myslela jsem, že jí uškrtim. Vzala si klíče od auta a mohly jsme vyjet. Nemohla jsem se dočkat až od ní vypadnu, ale zároven se mi bude stýskat. Nastoupila jsem do auta a čekala mě ještě dlouhá cesta přes oceán.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dance is my life! 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!