Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ďalekohľad lásky - 19. kapitola

qwerfdswqer


Ďalekohľad lásky - 19. kapitolaA tak na vaše krásne priania:) vám už dnes vkladám ďalšiu kapitolu. Súhlasí Bell, či nesúhlasí a ako sa ešte celá situácia na konci zvrtne? Táto kapitola je o niečo dlhšia ako minulá, ale tiež to nie je nič extra, ale nechcela som tam rvať niečo na silu. Ďakujem, za všetky komentáre:) Naozaj krásne ďakujem, ste úplne skvelí:) Ku skladbe, je aj video s TW, tak ak chcete, tak si ho skuknite:) Takže, zase raz velikánske poďakovanie, za tie najkrajšie komentáre a venovanie, patrí vám: EdBeJinke, DarkPassion, Ronnie, Dorianne, Ivke, Mimi79, Nikki, Paike, Beny, Nothingisimpossible, Blotik, Kixy25, Jarusinke, NeliQ, Rosalie7, Millie Cull, MI_ROSe_LAVE, eMushke, Eve, Eternity, Ashley Greene, Lololke, Victoriiiiii, Elanor, Poppy, Gine, Tanii 4581, TayLoORiSsOoCuTeE, BellaCullenSwan, Anysek, HappyDee, Petronelke, AnnieCullenStefanovic, lucik113, Lettynke, Jaane, Belle007 Daske AliceRenesmeCullen, Mishkaaa, Blackstar, Ange00, bubáčik, misqe, Nebraske, Vere 96 a Klee! Užite si kapitolu a ďakujem!!! Veľmi, veľmi, veľmi...:)

19. kapitola

 

Ty si ten človek jediný,

čo vytiahol si ma z tmy,

chcem aby sme sa zblížili,

a neboli to len krásne sny.

Twilight - Romeo and Juliet (soundtrack) - By Nino Rota

„Milujem ťa... milujem ťa tak moc... Navždy, skutočne  navždy chcem ostať s tebou. Chcem s tebou prežiť krásny život... Chcem byť len s tebou, s mojou záhadnou, krásnou slečnou, od ďalekohľadu... Do ktorej som sa tak prestrašne zamiloval. A s ktorou chcem zdielať krásny život. Vezmi si ma Bell, vezmi si ma ako muža, aby si bola mojou manželkou, vezmi si ma...“

V tej chvíli som stŕpla. On ma tu žiada o ruku? Teraz..? Mňa..? Zhlboka som sa nadýchla, zmučene sa pozrela do jeho krásnej tváre a neuvedomovala si, že už hovorím.

„Ja... rada, by som... Naozaj Edward. Nikdy som niekoho takého ako si ty nenašla, ale ty chceš mňa? Prečo to zhoršuješ? Dobre vieš, čo mi je a že je dosť možné, že to neprežijem... no skôr, je to isté, ale ty chceš svadbu? To nie... To odo mňa nemôžeš chcieť, nevieš, aké to je, keď ti blízka osoba zomrie, mne zomrel Lucas a ja som každý deň od jeho smrti, mala chuť ísť za ním... len kvôli deťom som nešla.“

„Bell, lenže ak ty zomrieš, ja nebudem váhať a pôjdem s tebou, ja chcem byť s tebou, navždy...“

Srdce sa mi rozbehlo na plné obrátky, zalapala som niekoľko krát po dychu a potom som začala sekavo vzlykať.

„Ty, ty nemôžeš umrieť! Nesmieš! Nesmieš a nesmieš! Nesmieš. Sakra Edward... prosím, ja nechcem aby si ty umrel, prosím, prosím!!!“

Prosíkala som a Edward si ma pritiahol do náruče. Jemne sa obtrel svojimi perami o moje ucho a začal šepkať.

„Belli, ak si ma vezmeš za muža a ak budeš bojovať, skutočne bojovať, tak možno nad tým porozmýšľam...“

Možno nad tým porozmýšľa... Prečo to zase robí také ťažké? Stačilo by, keby mi povie, že už ma nemiluje, že ma nikdy nechce už vidieť, bolo by to také ľahké... Lenže on nepovolí, on je tvrdohlavý... tak strašne tvrdohlavý a ja na ňom milujem aj tú tvrdohlavosť. Ach, čo si to so mnou porobil, Edward Cullen...

„Tak dobre...“

„Tak dobre, čo?“

„Tak dobre, vezmem si ťa Edward a budem bojovať.“

Pousmiala som sa na neho jemne a ten blažený úsmev, ktorý sa mu rozlial po tvári, naozaj stál za to.

„Milujem ťa, tak moc...“

Zašepkal tým svojim neodolateľným hlasom a jemne si ma pritiahol na bozk. Prisala som sa pevne na jeho pery, chcela som mu toho tak veľmi povedať, tak veľmi poďakovať a svoju túžbu som tentoraz vkladala do svojich bozkov, teda až kým sa prudko otvorili dvere a ja som zľaknutím odskočila od Edwarda a hneď na to sa zapýrila.

„Bude svadba! Bude svadba!“

Pobehovala Alice po našej izbe, výskala a kričala do všetkých strán, proste blázonko. Hneď po nej sa v izbe objavil usmievajúci sa Jasper a taktiež po chvíli prekvapený Emm.

„Čože bude?“

Vykulil na nás tie jeho velikánske očiská a to už sme sa museli všetci smiať. Alice sa rozbehla a vyskočila na Emma, pri čom sa na neho zavesila ako taká opička.

„Bude svadba!“

Zvískla šťastne a prebehla rýchlo ku Jazzovi, aby mu dala sladkú pusu.

„Alice, už zase...“

Prehovoril znudene Emm a to nás ešte viac rozosmialo.

„Ty chumaj, ale nie moja, ale Belly a Edwarda!!!“

A zrazu bola pri nás celá rodina a taktiež deti. Všetci na seba striedavo hľadeli a ja som len s Edwardom sedela nehnuto na posteli, popri čom ma jemne objímal a dával mi pusy do vlasov a na spánky.

„To je skvelé!“

Zvískla tento raz Esme a vrhla sa na mňa, aby ma mohla jemne objať. Takto to urobili všetci, popri čom sa Julien jemne pousmieval.

„Sa nesmej, ideš mi za svedka.“

Zasmiala som sa, keď Julien vykulil svoje krásne oči, ale potom sa pousmial.

„Keď ti to urobí radosť, tak pôjdem rád.“

Proste ich milujem, ich všetkých. Potom sa ma ešte  moje deti vypytovali, ako by to asi malo vyzerať a čo je to presne svadba. Ani ja som to úplne presne nevedela, ale pamätala som si na Lucasa, ten často hovoril o svadbe rodičov. Hovoril, že to bolo krásne romantické a že mu mamka rada o nej rozprávala, lebo práve vtedy ho čakala. Mamka bola skvelý človek, tak isto aj s tatkom. Milovala som ich nadovšetko, ale dúfam, že sa budú z neba, alebo z hviezd, nech už sú kdekoľvek, dívať na dcérinu svadbu, s najdokonalejším a najlepším mužom, akého si len pre ňu mohli priať.

Jemne som pobozkala Edwarda a ďalej sa bavila s deťmi. Nakoniec začali postupne odchádzať. Najprv Mishell s Adrienom, dvojičky, Derek a ku koncu aj Julien, ktorý ešte na mňa lišiacky mrkol. Edward si ma pritiahol jemne do náruče.

„Tak čo budúca pani Cullenová, čo by ste teraz rada robila?“

„Rada by som sa povenovala svojmu budúcemu mužovi.“

Edward spojil naše pery a všetky starosti boli zase fuč. Bola som taká šťastná... Je to neuveriteľné, ale moje nálady a pocity, sa neskutočne rýchlo menia, a ja viem aj vďaka komu. Jemne bozkával moje pery a ja som cítila jeho túžbu, túžbu po svadbe, po mojej láske a ja som už túžila tiež po tom všetko... láska, ktorá prenesie aj hory, doly... niečo  extra silné...

S Edwardom sme „praktikovali“ našu lásku až skoro do večera. Dnes by bolo neuveriteľne krásne, ale neviem, čo bude zajtra... Zišla som dole po schodoch a smerovala si to do kuchyne, kde som začula Esme. Chcela som si dať niečo pod zub, ale keď už tam bola Esme, tak sme sa zarozprávali a ja som si popritom začala robiť ľahkú večeru, ktorú som zakázala Esme pripraviť. Po chvíli nastalo ticho. Esme práve utierala riady, ale zrazu som len započula zalapanie po dychu a tupý zvuk, cinkajúceho porcelánu, ako sa rozbil tanier o zem. Rýchlo som sa pozrela na Esme a už pri nás stál Edward.

Esme sa držala za ústa a dívala sa stále na mňa. Zdalo sa mi, ako keby ma skenovala, obzerala si každý kúsok môjho tela a potom vždy zrakom zakotvila na znamienku, ktoré som mala na pleci. Pripomínalo mi mamku, mala také isté, tvrdila, že je to rodinná „mutácia“ a že to majú všetci s rodiny, teda hlavne ženského pokolenia, ale mne sa veľmi páčilo. Edward sa striedavo díval na mňa a na Esme a ja som rentgenovala hlavne Esme a občas aj Edwarda.

„Bell, ako sa volala tvoja matka?“

Spytoval sa zarazene, na čo by mu to malo byť?

„Ehm, Reneé.“

„A stará mama?“

Na krstné meno som si presne pamätala. Bola úžasná, veľmi som ju milovala, vlastne, pripomínala mi Esme.

„Elizabeth, nespomeniem si už na priezvisko...“

Začervenala som sa, ale bolo to už vážne dávno... Tentoraz Edward zalapal po dychu, sakra! To je na nič, keď ja nechápem, čo sa tu deje!

„Smiem vedieť, čo sa stalo?“

Spytovala som sa šeptom. Nik mi neodpovedal, ale Edward prišiel ku Esme a jemne jej nadvihol látku trička na ramene. To snáď nie je možné...

 

Shrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ďalekohľad lásky - 19. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!