Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Daj si pohov, Casanova! - 6. kapitola

pictbyjanacullen


Daj si pohov, Casanova! - 6. kapitola6. kapitola, dávam ju už sem dnes na želanie Nikki:) Ďakujem moc za komentáre! Spomínaný Edík, prichádza domov, ale ešte predtým reakcia Belly na bozk, reakcia Jacoba na bozk a reakcia Edwarda na Alicinu pripravenú oslavu:) príjemné čítanie, vaša Rose!

6 - Edward is back!

hudba

„Ty si neskutočná.“

Ovial ma jeho dych a ja som sa prestala smiať. Moja tvár viac stvrdla a tá Jackova sa ku mne viac priblížila. Pozerala som sa do jeho hlbokých hnedých očí a on do mojich. Zrazu sa vrhol na moje pery, spojil ich zo svojimi a začal ich ochutnávať. Prvotný šok zmizol a ja som pristúpila na jeho hru. Tvrdo ma bozkával, no mne sa to aj ľúbilo. Vzal si ma do náruče a neprestával bozkávať. Počula som, ako postavil vozíček, sám si naň sadol a mňa si ešte väčšmi privinul do náruče a vášnivo sa dobíjal do mojich úst.

Oplácala som mu to s takou istou vervou, až nakoniec moja myseľ začala normálne fungovať. Čo to pre Boha robím, som už taká zúfalá a tak moc túžim po láske, že nechám Jacka, aby ma ďalej bozkával, hoci ja ku nemu cítim minimálnu náklonnosť, ako k mužovi, mužovi, ktorého by som mala ľúbiť? Áno, mám ho rada... ale, je to iný cit, skôr priateľstvo a týmto mojím počínaním, mu iba ubližujem.

„Dosť, prosím, prestaň.“

Šepkala som medzi bozkami, no on neprestával.

„Jacob!“

Povedala som už pevnejším hlasom a Jacob sa strhol odo mňa. So slzami v očiach som sa mu dívala do jeho strápenej tváre.

„Ja... ja... nechcela som, aby to takto dopadlo...“

Trhane som sa pokúšala zo seba dostať nejakú normálnu odpoveď na nevypovedanú otázku. Cez okraj mi pretiekla jedna slza a putovala po mojej tvári. Jack ju jemne zachytil a strel.

„To je v poriadku. Ja to chápem.“

Usmial sa na mňa Jack, ale bolo mi jasné, že to nebol úprimný úsmev, iba hraný, tak moc dobre hraný.

„Mne je to tak moc ľúto.“

Priznala som a ďalšie slzy sa pridali ku tej prvej.

„Bell, prosím neplač... zraňuje ma to... vidieť ťa, takúto... strhanú, prosím, veď ja sa nehnevám. Ten bozk neľutujem. A kto vie? Možno časom sa tvoj názor a tvoje city zmenia.“

Usmial sa znovu na mňa a privinul si ma do náruče.

„No tak, už neplač.“

Tíšil ma a ja som ho pevne objímala a dúfala, že mi raz odpustí.

„Asi, asi by sme už mali ísť domov.“

Zašeptala som a pozrela sa na Jacka. Ku môjmu prekvapeniu sa na mňa usmieval.

„Pôjdeme, ale až vtedy keď sa usmeješ.“

„Jack...“

Nestačila som ani dopovedať a už aj ma zbesilo šteklil a v tej chvíli to naozaj nejde sa nesmiať. Smiala som sa asi na celý les a úprimne som bola aj rada, že to Jack zobral takto, mohlo to dopadnúť omnoho horšie... Je mi ako brat...

Pohľad Alice Cullen:

 

hudba


Moja vízia bola úplne jasná, Edward je o hodinu doma, takže som nemala moc času.

„Jazz!“

Zajačala som na celý dom a moja láska už stála nastúpená predo mnou. Začala som pochodovať po izbe a nechala nech Jassper zapisuje všetky veci, čo budeme potrebovať.

„Máš tam aj svetlá? A lampáše? Sakra a torta tam je tiež?“

„Áno láska, hádam máme všetko.“

„Tak rýchlo do obchoďáku, inak to nestíham.“

Behala som po dome a hľadala Emma. Nakoniec som zistila, že bol pod stolom s hlinenými vojenskými panáčikmi z 18násteho storočia a hral sa na 30 ročnú vojnu. Všetkých okrem Esme a Carlisla som vytiahla do áut a mohlo sa začať nakupovanie. Esme a Carlisle dostali zatiaľ za úlohu všetko doma poupratovať, ale už podľa vízie som videla, že to, že nie sme doma, využijú, rošťáci jedni.

Rýchlo sme zastavili pred obchodným domom. Každému som rozdala papierik na ktorom boli napísané veci, ktoré má kúpiť. Emmovi som ich dala najmenej, veď všetci vieme aký je „šikovný“. Ani nie po 20tich minútach sme zase všetci sedeli v autách a hnali sa ulicami domov.

„Tú tortu tam!“

„Váza sem.“

„Nie Emm tá bejsballová palica sa tam naozaj nehodí!“

„Nie, nie, nerozbi to!“

Neskoro... Ja toho Emmeta zabijem. Ostávali nám 3 minúty a Emm ešte stále zbieral kúsky rozbitej vázy zo zeme. Minútu pred jeho príjazdom sme zhasli a všetci sa skryli za pohovku.

„Hej, Alice, na čo sa vlastne schovávame, aj tak nás cíti.“

Podotkol zrazu „múdry“ Emm.

„Čuš, tu vázu si ešte vypiješ!“

Vo chvíli kedy Edward vošiel dnu a zasvietil, sme všetci vyleteli z pod pohovky a Emm až tak, že preletela cez celú obývačku, takže bolo po prekvapení a ešte plus ku tomu Emm jediný zakričal.

„Vitaj doma synček!“

„Chumaj, to mala povedať Esme!“

„No sorry, poplietol som si texty!“

Oboril sa Emm a ja by som aj rada pokračovala v hádke, lenže chudák Edward stál v strede miestnosti, na ľavej strane tváre sa mu tiahol kus torty, ktorú zpacifikoval Emm a díval sa neprítomne na nás.

„Čo, čo to máte na sebe?“

Spytoval sa a ja som si až vtedy všimla čo to má on na sebe. Mužské pančušky asi z 18násteho storočia a ako tričko, bolo niečo podobné, ako mávajú pážatá. Vlasy mal o niečo dlhšie, ako je na túto dobu normálne. Takže náš Ed celú tú dobu nevyliezal von, a teraz ho akože mám naučiť mravom 21. storočia? Edward tam stále stál. Jasper už sedel na zemi a držal sa za hlavu. Ostatný sa dívali na Edwardove „zaujímavé“ oblečenie. A ja som v hlave spriadala plán, kedy pôjdem s Edom nakupovať!

 

7.kapitola

 

Shrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Daj si pohov, Casanova! - 6. kapitola:

 1
2. Petronela webmaster
04.10.2016 [19:00]

PetronelaEdward nám trochu na té samotě na Aljašce zaspal dobu, jak tak koukám. Pohled na něj musel být k nezaplacení Emoticon.

25.02.2012 [23:50]

anissskaCože, on se ani za těch sto let nepřevlékl? Emoticon Tak to bude ještě sranda, až uvidí moderní techniku. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!