Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ďáblova snoubenka - 6. Koupel v lávě

honeymoon


Ďáblova snoubenka - 6. Koupel v lávěBella hledá prsten, ale v Etně není. Prohlédává tedy dál všechny sopky. Nakonec ho najde a vrací se ke Cullenům. Byla pryč dlouhou dobu a všichni si mysleli, že se už nevrátí. A Edward? Ten se z toho zhroutil a chce být sám někde v lese. Tak se za ním Bella vydává...

 

KOUPEL V LÁVĚ
(Bella)

 

 

Wow… tohle jsem vážně nečekala. Takže ten idiot mě opustil a zlomil mi srdce jen proto, aby mě ochránil. Nechtěl, abych žila ve světě nadpřirozených bytostí a nestvůr. Stále mě miluje. Ale moc se mu to nepovedlo, vždyť jsem se málem provdala za ďábla, sama jsem čertice, nebo co to vlastně jsem a teď se právě dívám do hluboké propasti plné horké lávy a hodlám do ní skočit, abych tam našla prsten a nikdo nemohl ovládat a zabíjet upíry. Páni, to je ale břídil! Kdyby mě neopustil, žila bych si šťastně po jeho boku a nechystala se udělat to, k čemu se chystám. Jasně, ani láva mi neublíží, to vím moc dobře z pekla, ale přece jen bude nepříjemné prohledávat tuny magmatu a hledat v nich maličký prstýnek. Nejspíš tam strávím pár dní. S tichým povzdechem jsem udělala krok do prázdna a padala níž a níž. Průvan si pohrával s mými vlasy a já začínala cítit to horko, které mi bylo tak příjemné. A pak jsem dopadla do něčeho hustého a vařícího. Do lávy. Zakroutila jsem hlavou nad tím, jak je tato situace vtipná a potopila se pod „hladinu“.

To už není možné, plavu zde hodiny, možná i dny. Prohledala jsem každý koutek této obrovské propasti už několikrát, ale po prstenu ani stopa. Oblečení se mi již s prvním potopením roztavilo, naštěstí já jsme proti žáru a ohni naprosto odolná. Takže buď už ten prsten někdo našel, jakože z pekla to určitě nikdo nebyl, nebo zde prsten vůbec nebyl a Aro má mylné informace. Ale musím uznat, že hodit prsten, který by si přál každý upír na světě do sopky, je dobrý nápad. Z upíra by byl popel dřív, než by se stihl potopit. Jsou trošku hořlaví, no. Takže další strategie, prohledám všechny sopky, které najdu. Nejlepší bude začít Itálií…

Jako další jsem si vzala na mušku Vesuv, zase se mi oblečení změnilo v prach a po několika dnech koupání ve vařící lávě jsem znovu přemýšlela, kterou sopku prohledat teď. Se sháněním oblečení jsem si už starosti nedělala, stejně bude brzy po něm.  Stejně jsem prohledala Heklu, Laki, Santorin, Colimu, Fuego, Kelut a mnoho dalších. Mezitím jsem si vždy zašla na lov a vydávala se prohledávat další a další vulkány.

„Tak fajn, jestli nebude tady, tak…“ bručela jsem si pod imaginární vousy, zatímco jsem se chystala ke skoku do Stromboli. Ležela na ostrůvku poblíž Sicílie. S úšklebkem jsem skočila a zase začala prohledávat každé zákoutí dna i stěn uvnitř sopky. Proplavávala jsem masou lávy a hledala tu malou, titernou věc, kvůli které mohli zemřít mí milovaní, má rodina. A ta na mě teď nejspíš čeká, protože mě taky mají rádi a já slíbila, že se vrátím. Naštěstí jsem se nezmínila kdy. Taky bych si teď přála být u nich, ale jen kdybych věděla, že jsou v naprostém bezpečí. A to budou, až ten zatracený prsten najdu! Byla jsem vážně vzteklá, že kvůli kusu kovu jsem již týdny, možná měsíce od svojí rodiny. Právě teď jsem si tam na dně chystala vybít zlost na skále. Vší silou jsem pěstí udeřila do té nebohé stěny, ta popraskala a kusy kamene se z ní začaly odlamovat a roztávat. Chtěla jsem se otočit a zamířit do Indonésie, kde je prý také spousta vulkánů, ale za sesypanou sutí vycházela černá záře. To musí být ono.

Odházela jsem kusy kamene, které se ještě neroztavily, a našla to, co jsem hledala. Malá temně zářící truhlička. V ní bude určitě ten prsten! Jo! Rychle jsem ji popadla a vyplavala na povrch magmatu. Našla jsem si cestu až ke stěně a vylezla po ní nahoru, zatímco v jedné ruce jsem držela tu truhlu.

Právě se rozednívalo. Otevřela jsem si portál do Edwardova pokoje, doufám, že tam nebude. Protože oblečení se mi zase roztavilo. Pokoj byl prázdný. Ze skříně jsem vytáhla dlouhou košili a vydala se dolů, do obýváku. Byli tam všichni, až na Edwarda. Ještě o mně nevěděli, můj pach necítí a mé srdce netluče. Nikdo se nedíval směrem na schodiště, odkud jsem je tajně poslouchala.

„Já ho domů přitáhnu, ať už dobrovolně nebo ne!“ rozhodl se Emmett.
„Nepůjde,“ špitla Alice jistě. Ty její vize. Esme začala tiše vzlykat.
„Vrátí se, oba se vrátí, uvidíš,“ uklidňovala ji Rose.
„A co když ne? Co když nás Bella nenávidí? Co když nás už nechce nikdy vidět?“ ptala se Esme a hlas se jí zlomil. Páni, to mě mají vážně tak rádi?
„Měla by na to právo,“ řekl Emm tiše a sklonil hlavu.
„Nechte Edwarda ještě, když se nevzpamatuje, večer za ním půjdu a zkusím ho přesvědčit. Teď běžte do školy,“ vyřešil to Carlisle.

„Ehm,“ odkašlala jsem si hlasitě. Hlavy všech přítomných se okamžitě stočily ke mně.
„Bello?“ zašeptali všichni nevěřícně.
„Ne, duch svatý,“ řekla jsem sarkasticky a sešla schody. Najednou mě všichni objímali.
„Ty ses vrátila!“ vypískal Alice.
„Vždyť jsem říkala, že se vrátím,“ řekla jsem nechápavě. Chtěla ještě něco říct, ale já ji zastavila. Chtěla jsem mluvit s Edwardem
„Co to máš na sobě?“ zeptal se zvědavě Emmett.
„Edwardovu košili, nemám s sebou žádné oblečení, tak jsem si ji vypůjčila,“ vysvětlila jsem rychle.
„A co se stalo s těmi šaty?“ ptal se dál.
„Ehm, roztavili se v Etně,“ pokrčila jsem rameny. Chtěl ještě něco říct, ale já ho zastavila. Chtěla jsem mluvit s Edwardem
„Kde je Edward?“ zeptala jsem se.
„V lese,“ řekla Alice. Nechápavě jsem pokrčila obočí.
„Když ses nevracela, utekl od nás, chtěl být sám, myslí si, že jsi nás opustila úplně,“ vysvětlila tiše Esme. Jen jsem kývla a vyběhla z domu do lesa za jeho vůní…


 





Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ďáblova snoubenka - 6. Koupel v lávě:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!