Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ďáblova snoubenka - 17. Bella se zbláznila...

rob4


Ďáblova snoubenka - 17. Bella se zbláznila...Edward nechápe, jak by mohl mít dceru. Vlastně Belle nikdo nevěří, takže jim vše vysvětlí...

 

BELLA SE ZBLÁZNILA...
(Edward)

V hlavě jsem si pořád dokola přehrával tu větu: Je to naše dcera, Edwarde. To je ale přece hloupost, vždyť jsme spolu s Bellou ani nespali, tak jak můžeme mít skoro dospělou dceru? A snad není taková, aby vtipkovala na účet zraněné dívky, nebo ano? Každopádně pak tu zbývala poslední možnost, Bella se zbláznila.
„Bello, jsem rád, že ses přidala na moji loď, ale není teď nevhodné vtipkovat?“ řekl Emmett otcovsky a přesvědčivě. Tím se všichni znovu rozhýbali, ale Bella vypadala naštvaně.
„Sakra já nevtipkuju! A zavolejte Carlisla, co tu tak stojíte?  Víte aspoň, co jí je? Co její srdce, sbije pořád silně?“ křičela po nás.
„Carlisla jsme volali a její srdce tluče strašně rychle, ale hlasitě,“ odpověděla Rose.
„Kdy tu bude?“ zeptala se a přisedla si k dívce na pohovku.
„Za deset minut,“ řekla Rose. Bella jen přikývla, ale na nikoho z nás se ani nepodívala.

Jak to myslela, že nevtipkuje? Takže se vážně zbláznila? Nějaké vedlejší účinky toho lidství, vždyť je první, tak je to možné. Ale dokáže to upíří jed spravit? Měl by, ale raději se pak poradím s Carlislem. Přestalo mě bavit sedět na sedačce na druhé straně obýváku od ostatních, chtěl jsem k Belle a podívat se na tu dívku. Přešel jsem k nim, položil ruce na Bellina ramena, protože jsem měl nutkání se jí zase dotýkat, a pak teprve stočil oči na dívku. V tu chvíli jsem hlasitě zalapal do dechu a nevěřícně jí zíral do bledého dokonalého obličeje orámovaného bronzovými loknami, přesně téhož odstínu, jako mám já.

Automaticky jsem pod náporem této skutečnosti udělal dva vrávoravé kroky do zadu! Byla mi tak strašně podobná, vlastně jako dvojče. Jen ty ženské rysy měla totožné s Bellou. Ale jak je to možné? Jaktože si toho ostatní nevšimli? A jak může mít upír skoro dospělé dítě, když je ještě panic a matku dcery zná sotva tři roky? To je přece hloupost, to není možné! Zbláznil jsem se snad taky?

„Už mi věříš?“ pohlédla na mě uslzenýma očima Bella.
„Ne,“ hlesl jsem a její tvář se zachmuřila. „To přece není možné!“
„Já vím,“ usmála se. „Taky to moc dobře nechápu, ale nejspíš mě tam nahoře mají rádi.“
„Vysvětlíš mi to?“ zeptal jsem se po její další narážce. Celá rodina kromě Carlisla a Alice nás jen mlčky a nevěřícně pozorovala. Teď, když si pořádně prohlédli její tvář, museli sami uznat, že jám neuvěřitelně podobná.
„Pamatujete,“ začala a otočila se ke všem. „Když jsem vám vyprávěla o nebi. Řekla jsem, že jsem se s bohem chytla a on mě poslal před bránu. Vlastně jsme se chytli kvůli tomu, že když jsem v nebi byla první den, on řekl něco o tom, že můj osud byl jiný. Říkal, že to nemám řešit, že to není moje věc. Ale jak by můj osud nemohl být mojí věcí? Prostě jsem to nehodlala nechat jen tak a vloupala se do nebeského archivu. Našla jsem svoji složku a zjistila, co by se stalo, kdybych ten den nehledala smrt a ten medvěd mě nenapadl,“ řekla a vzlykla.
„O půl roku později bych skočila z La Pushského útesu a Jacob by mě zachránil. Alice by viděla jen jak skáču a pak nic, protože Jake je vlkodlak. Myslela by si, že jsem mrtvá a jela pomoct Cahrliemu s pohřbem a tak. Jenže mezitím by Rose zavolala Edwardovi, že jsem mrtvá a on se může klidně vrátit k rodině. Alice ve Forks zjistila, že žiju, ale bylo by pozdě. Edward by jel do Volterry, aby se nechal zabít. Na poslední chvíli bychom ho s Alice zachránily a slíbili Volturiovým, že se stanu jednou z vás. Edward s Rose by moji přeměnu odmítali, ale ostatní je přehlasovali. Vzali bychom se a na svatebné cestě na ostrově Esme bych otěhotněla. O pár měsíců později by se narodila ona, Reneesmé a Edward by mě přeměnil, protože jinak bych porod nepřežila. Bylo to jen ve zkratce, taky by nás napadla Victorie, dvakrát navštívili Volturiovy a uzavřeli dohodu s vlky,“ odmlčela se a změřila si nás pohledem.

Všichni jsme na ni hleděli doslova jako vyorané myši. Nemohla si to vymyslet, že Alice nevidí vlkodlaky, že máme ostrov Esmé… Poprvé za svoji upíří existenci jsem potřeboval víc času ke vstřebání všech informací, ale bohužel mi ho nebylo dopřáno.

„Já vím, že jsem všechno zkazila! Byli bychom šťastní, viděli vyrůstat naši dceru a nemuselo by se dít nic z toho, co se stalo! Kdybych nebyla hloupá a nechtěla se zabít, vše by bylo krásné,“ rozvzlykala se a po její tváři kanuly další a další slzy. Na nic jsem nečekal a upíří rychlostí k ní přiskočil. Pevně jsem ji objal a nechal si máčet košili.
„Ty za nic nemůžeš! Je to jen moje vina, no tak, Bells,“ chlácholil jsem ji.
„Ne,“ vzlykla. „Můžu za to jen já, tak se přestaň obviňovat,“ odtáhla se a pohlédla mi do očí.
„Ty rozhodně ne! A už to neřešme, ano? Máme tu dceru,“ řekl jsem a poslední slovo řekl strašně nejistě, protože jsem pořád nechápal, jaktože je tady.
„Dobře,“ přikývla.
„Měla bys jít spát, bylo toho na tebe moc.“ Nečekal jsem, že by poslechla, o to větší byl můj údiv, když přikývla, odtáhla se z mého obětí, pohladila naši dceru po tváři a zamířila po schodech nahoru.

Nechal jsem je tam všechny stát s ústy téměř u kolen a šel za ní. Však oni se vzpamatují, až si trochu vymotají myšlenky. A o Reneesmé se taky postarají, než Bell usne. Pak za ní půjdu já. Zalila mě další vlna štěstí, dostal jsem vše, co jsem si kdy přál a navrch ještě to, na co jsem si neodvážil ani pomyslet. Může upíra potka tolik štěstí, jako mě? Asi jsem výjimka! To ona mi vše dala, moje krásná a hodná Bella. Bez ní bych nebyl nic, to ona prosvítila můj šedivý život a úplně ho rozzářila…

 


 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ďáblova snoubenka - 17. Bella se zbláznila...:

 1
1. jjs
22.11.2013 [19:16]

ehm, tak to jsem trochu nepochopila

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!