Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cullenovi vs Bradavice 7. kapitola

KEC


Cullenovi vs Bradavice 7. kapitolaDalší díl. Bella si uvědomí něco nádherného. Co je to?

Z minulého dílu:

„Co jste tady dělali?" zeptala jsem se s úsměvem.

„Pan ředitel nám říkal o vlkodlacích, jednorožcích a nakousl upíry," řekl tiše Edward.

„Třído, zápisy vám přinesu zítra na papíře. Dnes si budeme povídat o dracích. Zná někdo nějaké informace ohledně draků?"

 

 

7. kapitola

Hermiona se natahovala a hlásila.

„Slečno," vyvolala jsem ji a mírně se na ni usmála. Otočila jsem se k tabuli a s křídou v ruce čekala, co mi Hermiona poví o dracích.

„Paní profesorko, je pravda to, co se povídá?" zeptala se mě. Otočila jsem se na ni.

„Co se povídá?" zeptala jsem se.

„Včera jsem slyšela rozhovor pana ředitele a pana ministra. Bavili se, že se někdo vloupal do Azkabanského vězení," řekla. Polkla jsem a podívala se na Carlislea, který se na mě díval, co udělám.

„Ano. Je to pravda," řekla jsem. Celou třídou se ozvalo šumění.

„Jak se to mohlo stát?" zeptal se Edward. Podívala jsem se do jeho očí, až teď jsem si všimla změny. Díval se na mě, takovým zajímavým pohledem. Jasper se potichu smál a nevěřícně kroutil hlavou.

„To nikdo netuší," zašeptala jsem a otočila se zpět k tabuli a začala psát zápis.

 

 

O dva dny později:

 

Dnes mě profesor Quirell poslal k prvňákům na hodinu, kde jsem je měla učit nějaké kouzlo podle své libosti. Vstoupila jsem do třídy, kde všichni nadšeně zakřičeli.

Takže třído, jelikož tu není váš profesor, tak si užijeme trochu legrace. Naučím vás jedno kouzlo," řekla jsem a třídou se ozval jásot. Na všechny jsem se usmála.

„Někoho si vyberu. Edwarde, můžeš mi pomoct, prosím?" zeptala jsem se a usmála se. Stoupla jsem si za Edwarda, který se postavil naproti mé sovy, kterou jsem přinesla s sebou.

„Jednoduché kouzlo. Namiř na něj svojí hůlkou," řekla jsem a naklonila se k němu a srovnala jeho postoj. Když jsem se ho dotýkala, projel mnou pokaždé elektrický proud. Dívala jsem se na něj a prohlížela si ho.

„Co mám říct?" zeptal se mě a vytrhl mě tak z mého myšlenkového pochodu týkajícího se jeho těla.

Třeba Reducio?" zeptala jsem se ho s úsměvem. Otočil se na mě hůlkou mířil přímo za mě na ostatní spolužáky.

„Reducio?" zeptal se překvapeně a zapomněl na to, že drží hůlku. Z hůlky vyšlo světlo a zasáhlo Emmetta a ten se začal zmenšovat. Začala jsem se smát jako pomatená. Vzala jsem Emmetta podobajícího se panence Barbie do ruky. Celá třídá se smála stejně jako já. Edward se vyděšeně díval na Emmetta v mé ruce. Usmála jsem se na něj. Vzala jsem svoji hůlku a namířila jsem ji na Emmetta.

„Engorgio," řekla jsem stále vysmátá. Emmett se zvětšil a běžel za svoji Rosalie, která se smála stejně jako já.

„Tak jsme se nasmáli dostatečně a teď si to zkuste na svých mazlíčcích," řekla jsem a sedla si na učitelský stůl. Edward stále stál na stejném místě a díval se na mě. Usmála jsem se a dívala se na něj. Po chvíli jsem svůj zrak od něj odtrhla, protože jsem dostala geniální nápad. Vzala jsem kus pergamenu a začala psát dopis pro Brumbála.

„Edwarde, prosím odneseš to, panu řediteli?" zeptala jsem se a natáhla k němu ruku, ve kterém jem držela pergamen. Vzal si ho ode mě a já se ho nepatrně dotkla. Seděla jsem u stolu, dívala se někam do blba a představovala jsem si nekalé věci, které bych dělala s někým pro mě moc důležitým.

 

Edward se za chvíli vrátil. Sedl si do své lavice a díval se stále jen a jen na mě. Za chvíli se ozvalo hlášení.

„Prosím Isabellu Swanovou po vyučování, aby se dostavila do ředitelny," řekl Brumbál a já se smíchem vstala, protože zazvonilo. Všichni se odebrali na další hodinu a já za Brumbálem. V jeho pracovně jsem se posadila na židli a čekala, až přijde od Minervy, u které se vždy zrdžel. Dveře se s vrznutím otevřely a já se dívala na Brumbála.

„Co tím chceš říct?" zeptal se a hodil po mně pergamen, co jsem poslala po Edwardovi. Usmála jsem se a čekala, až se Brumbál posadí.

„Zamilovala jsem se do jednoho studenta a chci mu to tam povědět," řekla jsem a usmála se na něj.

„Do koho?" zeptal se mě.

„Jmenuje se Draco Malfoy," zašeptala jsem a vzdychla.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenovi vs Bradavice 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!