Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cullenovi vs Bradavice 12. kapitola


Cullenovi vs Bradavice 12. kapitolaCopak se asi stalo? Bude Bella žít? Děkuju eMCullen a tenhle dílek je speciálně pro ni.

Z minulého dílu:

Cítila jsem obrovský chlad, a pak se to stalo, proměnila jsem se v kámen.

 

12. kapitola  - pohled Edwarda

Byl jsem u Belly a držel ji za ruku. Nesměla mi umřít. Nesměla. Její tělo se začalo chvět.

„Edwarde, okamžitě pusť ruku Belly!" vykřikl Brumbál. Odskočil jsem od její postele a díval se, jak se její tělo během pár sekund mění v kamennou sochu. Vykuleně jsem se na tu scénu díval. Ozvalo se nepříjemné praskání a socha Belly začala praskat. Praskala a ze sochy se stávalo jen kamení.

„Neee!" zařval jsem a vrhl jsem se k místu, kde před malou chvílí ležela má jediná láska. Seděl jsem u její postele, kde před chvílí ještě ležela a teď je konec. Už ji nikdy neuvidím. Z mé hrudi se ozval vzlyk, který byl následován dalším a dalším.

 


„Je mi to líto, synu," řekl Carlisle a dal mi ruku na rameno. Podíval jsem se na něj a pomalu vstal. Všichni odcházeli pryč z pokoje se smutnými obličeji. Já jsem šel poslední. Naposled jsem se otočil a všiml si malé záře na posteli. Udělal jsem pár kroků blíž.

„Co to je?" zeptal jsem se a díval se na postel Belly. Brumbál byl ihned u mě a díval se stejně překvapeně jako já. Po chvíli se Brumbál potěšeně usmál, vyhodil mě na chodbu a sám zůstal v pokoji mojí Bell. Neřád. Z pokoje se ozvala rána.

Opět rána a otevření dveří. Brumbál stál ve dveřích s úsměvem se na mě díval. Ustoupil ze dveří a tím mi uvolnil cestu do pokoje. Bella seděla na posteli. Měla mokré vlasy, usměv na tváři a její tvář zdobil rozkošný ruměnec. Usmál jsem se a došel k její posteli. Klekl jsem si a obejmul ji.


„Měl jsem strach. Strašně jsem se bál, že jsi mě tu nechala samotného. Bez tebe bych to tu nepřežil," zašeptal jsem a políbil ji do mokrých vlasů. Smutně se na mě usmála a zašeptala: „Promiň."

Všiml jsem si, jak nás ostatní nechali osamotě a tiše se vyplížili pryč. S Bellou jsme se drželi za ruce. To nám ke štěstí a radosti stačilo. Všiml jsem si, jak se jí klíží oči.

„Odpočiň si a naber síly," zašeptal jsem jí do ucha. Tiše přikývla a přikryla se dekou. Políbil jsem ji na tvář a odešel do svého pokoje, kde jsem si s úsměvem lehl a četl si knihu. Byl jsem šťastný.

 

Ráno bylo deštivé a já se s úsměvem vydal na snídani. Pozdravil jsem Harryho a jeho přátele a spokojeně se podíval na Bellu, která spokojeně pila kávu. Dneska jí to slušelo měla nádherné šaty. Vypadala jako víla z pohádek.

„Edwarde, zavři alespoň pusu," zašeptala ke mně Rosalie. Vstal jsem od stolu a vydal se na svoji první hodinu. Na hodinu mé Bellušky. Usedl jsem na své místo v první lavice a čekal na Bell.

„Dobré ráno," řekla a políbila mě na tvář.

„Dobré," řekl jsem a usmál se na ni. Do třídy začali chodit další a další žáci. Hodina začala a já si všiml, že Bella se zamračeně dívá po třídě.

 

„Dnes mi sova doručila dopis od anonyma, který si stěžoval, že moje hodiny jsou k ničemu. Hloupá ztráta času. Proto bych chtěla vědět, pane Malfoy, co se vám na mých hodinách nelíbí," řekla tvrdě a takovým divným hlasem, až mi po zádech přeběhl mráz.

„J- já," zakoktal se.

Vy nic!" zařvala Bella, až se okenní tabulky zachvěly.

„Tak proto sem přijede kontrola z ministerstva," zašeptal někdo vzadu.

„Profesor Snape také nebyl nadšený. Odebral vaší koleji sto padesát bodů a to jste teprve na začátku školního roku," řekla už klidnějším hlasem.

„Mimochodem sto bodů pro Nebelvír," řekla. Všichni se na ni dívali s otazníky v očích. Já nebyl výjimkou.

„Za co?" zeptal se Malfoy.


„Padesát bodů získala za svůj projekt slečna Grangerová, dvacet bodů za prášek z vílých křídel pan Longbottom a třicet bodů získal Nebelvír za skvělou přípravu na moje hodiny, pane Malfoy," řekla Bella s úsměvem.

„Slečno?" zeptala se Hermiona, která zvedla ruku.

„Paní profesorko, je pravda, že jsou v blízkosti nebezpečná stvoření kvůli ministerstvu?" zeptala se.

„Velice mě zajímají vaše zdroje. Máte možná více informací, než-li já, slečno. Máte pravdu. Ministerstvo zde na hradě chce podepsat smlouvu s elfskou rasou. Možná příjde i nějaký upíra jiné bytosti," řekla a mrkla na mě. Pár děvčat vykřiklo při slově upír. Usmál jsem se a zvedl ruku.

„Ano, pane Cullene?" zeptala se mě.


„Kdy mají přijet z ministerstva?" zeptal jsem se jí.

„Dnes odpoledne. Ples se bude konat přeně za dva dny, takže dámy a pánové napište domům nebo vyrazte na nákupy, protože právě teď vám začalo tří denní ředitelské volno," řekla. Z chodby se ozval nadšený křik.

„To jako fakt?" zeptal se někdo vzadu.

„To jako fakt, tak ať vás tu už nevidím nebo vám to volno zruším!" zakřičela. Všichni nadšeně vyběhli ze třídy a smáli se. Všichni vyšli z učeben. Profesorka McGonagallováse usmála na Bellu, která k ní přišla.

„Albus měl dobrý nápad. Ministerstvo nebude moc nic kontrolovat. Skvěle jsme to vymysleli," řekla profesorka a sama se vydala pryč.

 

„Edwarde! Pohni!" řvala na mě Alice. Podíval jsem se na Bellu.

„Kup si něco hezkého," řekla a usmála se na mě. Rozeběhl jsem se tedy za Alicí na její smrtící nákupy.

 

 

Měl jsem pravdu Alice byla k nezastavení. Létala sem tam. Kdybych nebyl upír asi jsem už dávno pět metrů pod zemí. Do hradu jsme se vrátili až pozdě večer. Zrovna, když přilétaly sovy. Pár sov zaletělo i k učitelskému stolu. Před Bellu dopadla krabice s pár dopisy a Denním věštcem.

 

Pořád nechápu, jak to ty chuděry mohou všechno unést. Bella si vzala prvně noviny a přečetla si hlavní stránku. Povzdechla si a podala je Brumbálovi, kterému se rozsvítily jiskřičky v očích. Bella se zatím dostala ke krabici, kterou odložila na zem. Z ministerstva jsem tu zatím nikoho neviděl. Bella něco řekla Minervě vstala a odešla. Brumbál vstal, odkašlal si a tím získal pozornost všech okolo.

 

„Jsem si jistý, že spousta z vás už ví o navštěvě ministerstva a  o plese. Chtěl jsem k tomu jenom dodat jednu věc. Moc to nepřehánějte a chovejte se slušně," řekl a opět si sedl. S rodinou jsme se rozhodli jít do společenské místnosti Nebelvíru. Šli jsme za Harrym a jeho přáteli. Procházeli jsme chodbou, když najednou se vše začalo třást a lustr nad Harrym začal padat rychle jsem ho strhl stranou a chránil ho svým tělem před střepy, které se rozletěly všemi směry. Harry byl v pořádku, ale to se nedalo říct o Hermioně, která měla střep zabodnutý v krku. Všichni se k ní seběhli a Alice rychle běžela za Brumbálem. Alice se vrátila s Brumbálem, profesorkou McGonagallovou a s paní Pomfreovou. Brumbál Herimonu přemístil na ošetřovnu a už to jelo.

 

Brumbál nás ubezpečil, že Hermiona bude v pořádku. Věřili jsme mu všichni, ale Harry si to vyčítal, že to je jeho vina. Uklidnil jsem ho a hodně dlouho si s ním povídal.

 




 

  



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenovi vs Bradavice 12. kapitola:

 1
4. Paxl
18.08.2011 [20:35]

PaxlSuper povídka, ale proč nepokračuješ? To se nedá vydržet. Prosím rychle další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. TSD
13.06.2011 [16:14]

TSDMohla bych se zeptat, kdy bude další kapitola? Děkuji TSD

2. Majda
16.05.2011 [13:57]

boha jeho to je čím dál napínavější!!!! Je super že tu je další kapitolka tak rychle, myslíš že další by šla stejně tak? Tohle je totiž více než smrtící kombinace! Napínave, čtivé a na kousky Emoticon

1. Judy
16.05.2011 [11:55]

Co se stalo, že se všechno začalo třást? Prosím, rychle pokračuj! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!