Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cullenovi vs Bradavice 10. kapitola

Stephenie Meyer


Cullenovi vs Bradavice 10. kapitolaDalší díl. Jak to bude pokračovat? Kapitolka není dlouhá, já vím, ale slibuji, že příště bude delší.

Z minulého dílu:

„Kde se dá koupit?" zeptal se mě.

„Nikde. Je to kouzlo, které je dávno zapomenuto. Pamatuje si ho jen jedna osoba. Její druh si toto kouzlo předává z generace na generaci," řekla jsem.

„Děkuji," řekl a chtěl odejít.

„Edwarde, dávej na sebe pozor," řekla jsem a dívala jsem se mu upřeně do očí.

 

10. kapitola - Pohled vypravěče:

Edward šel do svého pokoje a přemýšlel, kdo by ho chtěl chránit, ale nic ho nenapadalo. Pořád přemýšlel o tajemné neznámé a stále si dokola připomínal to, co na ní bylo zvláštní. Necítil její pach, nemohl přečíst její myšlenky, ale nejvíc ho udivilo, že ty oči znal. Znal je, protože je už viděl, ale někdo jako by nechtěl, aby ty oči znal.

 

Zatím, co on se dostal do pokoje a přemýšlel o tajemné neznámé. Bella už dávno spala v posteli a snila o své jediné lásce. O Edwardovi. Světla v hradu zhasla a všichni lidé šli spát. Ovšem nikdo netušil, že se v hradu nachází nepřítel. Nepřítel sloužící pánu zla. Nepřítel, který se rychle blížil ke dveřím Belly. Ale nepřítel na dveře nezaklepal a ani je nevyrazil a nevrhl se na ni. Pouze před dveře postavil krabici. Spokojeně se usmál a utekl pryč, protože věděl, že se o zbytek postará věc uvnitř krabice.

 

Byla sedmá hodina ranní a Bella se probudila. Měla takový podivný pocit, jako by blízko ní bylo nějaké nebezpečí. Vstala z postele a otevřela dveře. Nechápala to. Nikdy nešla po prvé ke dveřím. Cítila, že je něco v nepořádku.

„Proč jsem to udělala?" zeptala se sama sebe, ale pak si toho všimla. Přede dveřmi byla krabice a na ní cedulka.

„Pro moji jedinou. E," přečetla Bella s úsměvem vzkaz na cedulce a vzala krabici. Bella krabici položila na stůl a vydala se ke skříni - obléct si šaty. Jakmile byla oblečená, došla ke stolu a krabici otevřela, ale to neměla dělat.

 

Mezitím bytosti z celého hradu seděli ve velkém sále a hodovali. Nikdo netušil, co se děje, až na nepřítele, který seděl u stolu a díval se na profesora Quirella. Jakmile se ozvalo zvonění, žáci školy se vydali do svých tříd připravit se na hodinu. Edward se vydal - stejně jako ostatní - na svoji první hodinu v tom to dni, kterou měl s jeho láskou Bell. Ozval se zvonek a Edward se zhluboka nadechl a psychicky se připravil na příchod Belly. Bella ale nepřicházela. Edward nechápal, co se děje, a proto vstal a vydal se do učebny naproti, kde měla učit Minerva McGonagallová. Zaklepal na dveře a vstoupil.

 

„Dobrý den, mohl bych si s vámi promluvit?" zeptal se ji a mírně se usmál.

„Jistě," řekla Minerva a zadala žákům práci. Společně vešli na chodbu.

„Co se děje, pane Cullene?" zeptala se ho.

„Profesorka Swanová nepřišla na hodinu," řekl Edward vyděšeně.

 

„To není možné. Nikdy nezaspala," řekla a začala se smát, protože si myslela, že je to vtip.

„To není vtip, madam," řekl Edward a otevřell dveře od učebny, kde měla učit Bella, ale ta nebyla nikde.

„Posaďte se a zaměstnejte třídu. Podívám se, co se stalo s profesorkou," řekla a radši se rychle rozeběhla za Brumbálem.

 

Minerva vše Brumbálovi řekla a společně se vydali za Bellou. Brumbál otevřel dveře a vstoupil do Bellina pokoje. Všude byla tma závěsy byly zatažené a světlo zhaslé. Brumbál došel k oknu a roztáhl závěs. Podíval se na zem, kde ležela Bella a na její hrudi zlostně syčel Nigra, tak kouzelníci nazývali...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenovi vs Bradavice 10. kapitola:

 1
1. T. E.
21.08.2011 [14:13]

Nechci si stěžovat... je to čtivé a zajímavé, má to tu správnou šťávu. Jsem tu dnes poprvé a proto bych chtěl znát jméno autora/ky pls.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!