Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Co jsi, Bello? - 1. díl

Forks a Port Angeles


Co jsi, Bello? - 1. dílJak to, že Bella sama zvládla věci, které nemá zvládnou žádný člověk, natož pak žena? Ale je opravdu bezbranný člověk, jak si všichni Cullenovi myslí? Tak co je vlastně Bella? Je to moje první povídka, tak budu ráda za kritiku. :-D Pokud se bude líbit, tak Vám můžu dopsat 2. díl.

Jdu sama na sraz s Jessikou a Angelou. Šla jsem zkratkou, abych si ušetřila cestu. Beru to přes parkoviště, a tam jsou dva opravdu hodně opilí chlapi. No nic, jiná cesta zřejmě není.

 

Ned: „Pojď sem, číčo!“

„Radši ne. Jdu na sraz s kámoškama,“ odpověděla jsem.

Jimmy: „No tak, nevykrucuj se. Bude se ti to líbit!“

„Řekla bych, že ne,“ dodala jsem s úšklebkem.

Ned na nic nečekal a vrhl se na mě. Já tam jen stojím a čekám na jeho útok.

„Zvláštní,“ pomyslel si Jimmy.

Když mě chtěl Ned chytit a srazit, tak mu ale ruka sjela kolem mého těla a nepamatuje si, proč mě chtěl chytit. Chvíli tam jen stál s otevřenou pusou a byl v šoku. Nakonec ze sebe vypravil: „Jak jsi to, sakra, udělala?“

Odpovím mu jen krutým úsměvem a dál s ním neztrácím čas.

„Začínám se nudit. Skončíme to tu!“

Zavřela jsem oči a mým tělem projel proud energie, ucítila jsem vůni lesa a už ze mě nebyla ta Bella, kterou všichni znají. Tahle Bella byla mé pravé já. Neznám přívětivost vůči někomu jinému, než je má rodina a mí přátelé. Otevřela jsem oči a měly jasně zelenou barvu.

Nezranitelná. Je to krásný pocit vědět, že ti nikdo nemůže ublížit. Ano, jsem upír. Ale velice zvláštní.

Šla jsem k Nedovi, který pomalu ustupoval (no, upřímně řečeno bral nohy na ramena, aby byl ode mne co nejdál). Neznala jsem slitování a velice rychle jsem mu vytrhla srdce z těla, i když by si zasloužil mnohem pomalejší smrt. Tolik krve všude. Dělalo se mi zle. Celého jsem ho spálila pouhou myšlenkou na popel.

„Už jenom on,“ řekla jsem si a otočila se k Jimmymu.

Nevěděla jsem, kde se ve mně vzala ta lítost, ale nezabila jsem ho. Bylo mi ho líto. Měl rodinu, děti a kdyby nepil…

Nechtělo se mi opakovat stejný proces jako s Nedem. Dostal ode mě velice lehký kopanec do spánku, a upadl do bezvědomí. Odnesla jsem ho k němu na zahradu, vymazala vzpomínky na dnešní večer a nahradila je jinými. Vím, je to docela nefér, ale změní mu to život. Snad k lepšímu. Má manželku, které je nevěrný a také děti, které nesnáší. Takový malý podvod mu snad neuškodí. Bude si pamatovat z dnešního večera jen, že pil, a pak usnul na zahradě. Také ale nadevše miluje svou manželku a už nikdy nechce být své milované nevěrný. Děti, které má rád a chce se o ně starat a navíc, k smrti nesnáší alkohol.

Musela jsem se vrátit, protože před „soubojem“ s Nedem jsem si odložila kabelku, aby se neumazala od jeho krve. Ještě jsem se stihla rychle přeměnit zpět na člověka, co kdyby šel náhodou někdo kolem. V momentě, kdy jsem se přeměnila, se ze zatáčky vyřítilo auto a v něm Edward. Ach jo. Je tak starostlivý. Někdy mám pocit, že mě bez dozoru nepustí ani na záchod.

„Bello! Bello, jsi v pořádku?“

„Ano, jsem, ale jdeš pozdě, už jsem se jich zbavila.“

„Jak to, že ses jich zbavila? Vždyť jsi jen…“ A dál už raději nic neříkal, abych se neurazila.

„Chtěl jsi říct „člověk“? A co když nejsem jen bezbranný člověk?“

Edward tam jen stál s otevřenou pusou a zíral na mě jako blázen.





Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Co jsi, Bello? - 1. díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!