Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Čí je ta holčička? 5

jasminabella


Čí je ta holčička? 5 Chtěli jste další, tak hi tu máte.

Škola šla stále ve stejném koloběhu a doma taky. Nejhorší bylo to, že na mě všichni kluci reagovali stejně jako první den. Malá byla stále sladká a hodná. Prostě idyla. Takhle to šlo dva měsíce.

Byla jsem zrovna v obýváku, když přišel Alec. Malá už spala, ale najednou zazvonil zvonek.

„Jdu tam.“ Zavolal Alec.

„Tak to je gól. Bello!“ Zařval na mě a tak jsem se zvedla a šla ke dveřím. Málem jsem omdlela, když jsem spatřila onu osobu ve dveřích.

„Jacobe?!“

„Bello?“ Bradu měl až u kolen a Aleca to dostalo na lopatky.

„Po... pojď dá... dál.“ Vykoktal Alec při záchvatu smíchu.

„Bello, co se ti stalo?“ Byl tak roztomilý a tak jsem začala s vysvětlováním. Končila jsem až při úsvitu.

„Bello, mohl bych tu zůstat? V La Push je to teď nudný.“ Poprosil mě Jacob.

„No jo. Vždyť jsi můj nej kámoš.“ V tom mě něco napadlo.

„Alecu, vezmi malou na procházku.“ Ten se jen uchichtl, ale poslechl.

„Jaku?“ Nevěděla jsem, jak začít.

„Bello? Co ti je? Jsi nervózní.“ Má mě dost dobře přečtenou.

„Zdálo se mi to, když jsem byla s tebou, že jsi ode mě chtěl víc, než přátelství?“ Pěkná blbost.

„Bello... Já... No, máš... pravdu.“ Tohle mi chybělo. Chtěl něco dodat, ale to jsem mu už nedovolila.

„Pššš. Možná ti nedokážu dát to, co si zasloužíš, ale dej mi prosím šanci.“ Bylo vidět, že je potěšen mým chováním.

„Pojď za mnou.“ Rychle jsem ho odtáhla k sobě do pokoje a než jsem se nadála, tak si mě přivinul k tělu.

„Děkuju ti Bells.“ Začal mě líbat na šíji a pokračoval po krku až k ramenům. Na sobě jsem měla jen župan, protože jsem vylezla z vany asi deset minut před jeho příchodem a pak jsme si povídali.

Zatáhl za pásek a obrátil si mě čelem k sobě. Pomalu mi ho sundal a zůstal na mě koukat.

„Vypadáš nádherně.“ Zašeptal mi do ucha, až jsem dostala husí kůži.

Jacob měl jen ustřižené džíny a tak jsem pořádně trhla. Džíny jen ruply a já je zahodila. V oběti polibků a vášně do mě vnikl. Nelíbilo se mi, že jsem na stěně a tak jsem se odrazila, až Jake skončil na mém koberci.

„Silná.“ Usmál se.

„A ty nedočkavý.“ Milovali jsme se jako kdyby to bylo naposledy. Naše těla byla pokryta kapkami potu a pohybovaly se v těžkých souhrách. Bylo to nádherné a tak jiné od milování s Edwardem. S Jacobem jsme do toho dávali oba vše, ale Edward se musel hlídat. Jediné, co mi vadilo, že stále miluju víc Edwarda. Ale on mě ne. Musím už na něj zapomenout.

Když ten vášnivý konec skončil, tak mě Jake odnesl do koupelny a my se opět milovali, ale tentokrát nás polévala příjemná voda. Když jsme skončili i tam, tak jsme se odebrali ke mě, kde jsem se oblékla a zaběhla k Alecovi, abych dala něco Jakovi.

„Chytej a až se oblíkneš, tak přijď dolů udělám ti snídani.“ Dal mi poslední letmý polibek a já šla udělat snídani nám oboum. Když jsme se oba nasnídali, byl akorát čas na školu.

 „Musím do školy.“ Byla jsem smutná, protože Jake byl zase tady a tím i mé pozemské sluníčko.

„Tak mě tam přihlaš taky.“ Navrhl a mě se to líbilo.

„To beru.“ Skočila jsem mu okolo krku.

„Mama.“ Ve dveřích se objevila Ness v náručí Aleca.

„Jsem zvědavej, jak to vysvětlíš Marcusovi.“

„Je to můj život, tak co.“ Odsekla jsem.

„Tady bude asi veselo.“ Alec mi dost připomínal Emma.

„Běž se oblíct.“ Nakázal Alec a šel si sednout naproti Jacovi.

Vyběhla jsem tedy nahoru a tam zamířila do šatny. Vytáhla jsem černo -červenou minisukni, ve stejných barvách tričko jen s jedním ramínkem, síťované punčochy a kozačky. Ještě nalíčit a mohu jít.

„Jsem hotová.“ Zavolala jsem do kuchyně, odkud byl slyšet horunský smích. Jako první se objevil Alec.

„Dneska malá do jeslí nejde. Hlídá ji Jake.“ Až teď si všimnul, co mám na sobě.

„Hezký.“ Hned za ním se objevil Jake a ten se na mě vrhnul.

„Vypadáš nádherně.“ Dali jsme si poslední polibek a šli do auta, protože škola nás čekala. Já jsem byla šťastnější, ale moje srdce bylo stále bolavé.

Předchozí - Shrnutí - Následující



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čí je ta holčička? 5 :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!